Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 117341 keer)

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #240 Gepost op: 14-02-2011, 18:40:18 »
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat iemand hem wel kan beantwoorden. Waar haalt het team het geld vandaan om laarzen mee te kopen. Ze moeten toch alles in de eerste aflevering inleveren en alles wat ze nog hebben is speelgeld  ???

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #241 Gepost op: 14-02-2011, 18:43:27 »
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat iemand hem wel kan beantwoorden. Waar haalt het team het geld vandaan om laarzen mee te kopen. Ze moeten toch alles in de eerste aflevering inleveren en alles wat ze nog hebben is speelgeld  ???

Ik denk(maar dat denk ik) dat ze van te voren al geld van PJ kregen en daarna ff voor de serie het speelden dat het duidelijk was dat het niet gratis was

En dit is mijn gedachte!!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #242 Gepost op: 14-02-2011, 18:46:41 »
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat iemand hem wel kan beantwoorden. Waar haalt het team het geld vandaan om laarzen mee te kopen. Ze moeten toch alles in de eerste aflevering inleveren en alles wat ze nog hebben is speelgeld  ???
Waarschijnlijk een voorschot van het productieteam, ze moeten er uiteindelijk ook geld uit de pot voor inleveren.
Al denk ik at ze zelf ook wel wat lokaal geld hebben om eens ergens wat te drinken en een souvenir te kopen.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 18:53:10 door Rat »

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #243 Gepost op: 14-02-2011, 18:47:48 »
Waarschijnlijk een voorschot van het productieteam, ze  moeten er uiteindelijk ook geld uit de pot inleveren.
Al denk ik at ze zelf ook wel wat lokaal geld hebben om eens ergens wat te drinken en een souvenir te kopen.

Kan ook...

 ::jaja::

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #244 Gepost op: 14-02-2011, 18:51:04 »
Ik heb de vraag hier al eens eerder gesteld, maar helaas nog geen antwoord gekregen. Ik hoop dat iemand hem wel kan beantwoorden. Waar haalt het team het geld vandaan om laarzen mee te kopen. Ze moeten toch alles in de eerste aflevering inleveren en alles wat ze nog hebben is speelgeld  ???
Dit is voor mij ook onduidelijk. Wat ik wel heb begrepen (uit het filmpje uit de molmail) is dat het idee om laarzen te kopen van Pepijn kwam (zie interviews afl. 6 @ 2:20 ongeveer)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #245 Gepost op: 14-02-2011, 18:54:39 »
Dit is voor mij ook onduidelijk. Wat ik wel heb begrepen (uit het filmpje uit de molmail) is dat het idee om laarzen te kopen van Pepijn kwam (zie interviews afl. 6 @ 2:20 ongeveer)

Dat klopt, en wat dan ook raar is is dat hij er zelf geen een koopt... alsof hij daardoor weer een beetje langzamer is (aaah ik kom weer in tunnel denk ik)

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #246 Gepost op: 14-02-2011, 18:55:21 »
Denk niet dat het kopen van laarzen nou echt een molactie was; zeker omdat Pepijn vervolgens de enige is die met slippers door de plassen huppelt! Meer een weloverwogen actie om niet ziek te worden (voor degenen die wel een broek aanhadden  ;D)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #247 Gepost op: 14-02-2011, 18:56:49 »
Denk niet dat het kopen van laarzen nou echt een molactie was; zeker omdat Pepijn vervolgens de enige is die met slippers door de plassen huppelt! Meer een weloverwogen actie om niet ziek te worden (voor degenen die wel een broek aanhadden  ;D)

Daar heb je ook gelijk in...

Waarom ben ik hier zoooo slecht in. Ik trek veel te snel conclusies :(

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #248 Gepost op: 14-02-2011, 18:58:55 »
Klein dingetje:

Ik zag net op twitter dat bij de mol staat dat hij nog steeds in El Salvador zit.. alsof hij er dus al is uitgegaan ofzow..

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 6
« Reactie #249 Gepost op: 14-02-2011, 19:04:32 »
Klein dingetje:

Ik zag net op twitter dat bij de mol staat dat hij nog steeds in El Salvador zit.. alsof hij er dus al is uitgegaan ofzow..

Ja klopt, dit seizoen spelen ze zonder een mol. De mol was namelijk Hanna, maar omdat ze zo vaak gevallen was bij de boobytrapopdracht, dachten ze dat ze dit jaar misschien beter zonder mol konden spelen, omdat ze zo klungelig was en ze dachten dat ze zich misschien zou verspreken...

 8)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #250 Gepost op: 14-02-2011, 19:05:57 »
Ja klopt, dit seizoen spelen ze zonder een mol. De mol was namelijk Hanna, maar omdat ze zo vaak gevallen was bij de boobytrapopdracht, dachten ze dat ze dit jaar misschien beter zonder mol konden spelen, omdat ze zo klungelig was en ze dachten dat ze zich misschien zou verspreken...

 8)

Neej,

Ik bedoel alleen dat dat opzich wel raar is...

(wel leuk bed8)

 ;D

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #251 Gepost op: 14-02-2011, 19:07:05 »
Denk niet dat het kopen van laarzen nou echt een molactie was; zeker omdat Pepijn vervolgens de enige is die met slippers door de plassen huppelt! Meer een weloverwogen actie om niet ziek te worden (voor degenen die wel een broek aanhadden  ;D)
Pepijn had geen laarzen omdat ze zijn maat niet meer hadden (Anna: bijna de hele groep had maat 41 dus die waren snel uitverkocht) Zeg trouwens ook niet dat het per se een molactie was.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #252 Gepost op: 14-02-2011, 19:10:31 »
maar als je weet dat t geld kost moet je het als mol toch wel doen???????

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 6
« Reactie #253 Gepost op: 14-02-2011, 19:14:59 »
maar als je weet dat t geld kost moet je het als mol toch wel doen???????
Maat 41 was op een gegeven moment op, anders had ook Pepijn laarzen gekocht. Hij wil wel een hoedje kopen (ik weet niet of hij dat uiteindelijk ook doet).
Echt veel maakt het volgens mij overigens niet uit. Er gaat €100 uit de pot en volgens mij is dat behoorlijk naar boven afgerond.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2011, 19:19:04 door Rat »

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #254 Gepost op: 14-02-2011, 19:17:03 »
Gelijk in...

Ik heb weer eens ongelijk ::pinokkio::

Ik wordt hier echt depressief van...

Maar waarom staat er nog steeds bij twitter El Salvador???

Blijf ik me afvragen

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #255 Gepost op: 14-02-2011, 19:18:01 »
Voor die 100 euro??

Nee, misschien waren de opdrachten deze aflevering niet zo spectaculair, maar om dit nu aanleiding te geven om 'normale' momenten tot molactie te bombarderen..

Wie at ook alweer zijn bed op als ie het fout had? Daar sluit ik me bij aan als Pepijn t is!  ::rofl::

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #256 Gepost op: 14-02-2011, 19:19:08 »
Gelijk in...

Ik heb weer eens ongelijk ::pinokkio::

Ik wordt hier echt depressief van...

Maar waarom staat er nog steeds bij twitter El Salvador???

Blijf ik me afvragen
Waarschijnlijk gewoon een foutje van 't redactielid dat de twitter bijhoudt.

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #257 Gepost op: 14-02-2011, 19:22:24 »
Waarschijnlijk gewoon een foutje van 't redactielid dat de twitter bijhoudt.

Eeen fout bij wie is de mol?

Lijkt me eigenlijk niet...

maarja

Het zal wel want ik heb nooit iets goed ::nies::


Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #258 Gepost op: 14-02-2011, 19:27:57 »
Haha zwarte balk, niet zo negatief over jezelf! Je speurt gezellig mee en daar gaat het om  :D en je houdt de details in de gaten; iets wat niet iedereen kan!

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: Aflevering 6
« Reactie #259 Gepost op: 14-02-2011, 19:30:59 »
Dank je wel voor deze feine woorden ::hug::

*ontroerend*

Heb je Kuifje en de Picaros gelezen?

Ik heb daar ook een paar dingen bij die ik opvallend vind...