Poll

Wie is de mol NIET

Anne-Marie Jung
17 (17.9%)
Hadewych Minis
38 (40%)
Liesbeth Staats
40 (42.1%)

Totaal aantal stemmen: 61

Auteur Topic: Wie is de mol 2012......NIET???  (gelezen 79728 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #20 Gepost op: 6-01-2012, 20:03:52 »
Ik zet deze ook weer even op 0. Ook deze poll hadden we goed!

Anne-Marie Jung    - 11 (6.3%)
Diorno Braaf    - 19 (10.9%)
Frits Huffnagel    - 19 (10.9%)
Hadewych Minis    - 10 (5.7%)
Liesbeth Staats    - 8 (4.6%)
Maarten van der Weijden    - 17 (9.7%)
Marion Pauw    - 17 (9.7%)
Marit van Bohemen    - 8 (4.6%)
Tim Kamps    - 11 (6.3%)
William Spaaij    - 7 (4%)
Art Rooijakkers    - 48 (27.4%)


De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #21 Gepost op: 6-01-2012, 20:15:07 »
Gisterenavond Anne-Marie, Dio & Maarten... Inmiddels is alleen Maarten voor mij niet de mol en verdenk ik die andere twee juist heel erg.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #22 Gepost op: 6-01-2012, 20:20:58 »
Inmiddels is alleen Maarten voor mij niet de mol
Idem hier. Belangrijkste reden is denk ik zijn actie bij de vijf blauwe kokers: doorvragen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #23 Gepost op: 6-01-2012, 21:22:46 »
Voor mij zijn het Tim, Maarten, Anne-Marie en Frits.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2012, 23:30:00 »
Anne-Marie, Dio, Frits en Hadewych zijn het zeker niet... maar eigenlijk verdenk ik alleen Maarten een beetje en Marit echt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #25 Gepost op: 7-01-2012, 00:16:55 »
Frits doet zo leuk voor de camera en het is nog niet de slot aflevering dus hij is niet de mol. ::oink::
kijk voor mijn "iets" diepere mol-tivatie bij waarom Frits (niet) de mol is.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2012, 01:11:44 »
Wat mij betreft is Marit mol af. Ze gaf William en Dio alle kans om geld te verdienen -- het is niet haar schuld dat ze die kans niet grepen. Haar gedrag is vreemd, maar heeft geen voordelen voor een mol.

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2012, 10:07:45 »
Frits, William en Maarten.    ::jaja::

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2012, 10:29:42 »
Dio, Frits, Hadewych en Marit. Ik geloof niet dat Dio zo goed kan acteren (en daarnaast denk ik niet dat ze voor een Milouska 2 zouden kiezen), Frits is te opvallend en te veel naar voren geschoven, Hadewych kan ik niet in de verste verte een mol van maken (ze was heel positief bezig, voor zover dat kon deze aflevering en verder lijkt ze me gewoon een oprechte kandidaat) en Marit zou het kunnen zijn als ze niet die actie op de brug had gedaan, de mol zal wel vooraf al getraind zijn hierin en het heeft haar ook niet bepaald minder verdacht gemaakt.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2012, 11:01:09 »
Anne-Marie, Frits, Dio en Tim. Dat zijn mij voor de kandidaten waar ik het minste molkwaliteiten in zie. En Marit kan tot mijn spijt ook aan dat rijtje toegevoegd worden. I.t.t. Hadewych, Liesbeth, William en Maarten heeft ze zich minder als mol gedragen in aflevering 1. Maar dat geeft weinig aan. Een mol kan ook low-profile beginnen, dan loop je ook minder risico je in de kijker te spelen bij ons molloten :)

Hadewych, daar kan ik nog niet echt een hoogte van krijgen. Dus die streep ik niet definitief door. En Liesbeth, William en Maarten.. daarvoor heb ik al een onderbouwing gegeven in het wie is de 12e mol topic ;) Waarom Marit toch niet ondanks haar geniale actie op de brug? Die is te risicovol, het is dat ze William tegen over zich had staan. Die zijn eigen plan trok. En Dio, die besloot William zijn voorbeeld maar te volgen. Maar anders (lijkt mij zo) had willekeurig elke kandidaat haar wel de vrijstelling afgepakt door wel op haar te schieten. Dus ik vind Marit haar actie daar oprecht en zie het niet langer als molactie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2012, 11:17:57 »
had willekeurig elke kandidaat haar wel de vrijstelling afgepakt door wel op haar te schieten. Dus ik vind Marit haar actie daar oprecht en zie het niet langer als molactie.

Ik heb het elders al genoemd maar bekijk het eens andersom: een kandidaat doet ALLES voor een vrijstelling, een mol geeft er geen biet om, zie Milouska, Inge, Patrick eens strooien met jokers bijv. in de laatste edities... pure molkwaliteit dus van Marit. De rest van haar acties, zie het Marittopic.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2012, 15:09:12 »
Zeker kan je natuurlijk niemand uitsluiten, maar voorlopig zeg ik Hadewych, Tim en Anne-Marie
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2012, 15:29:54 »
Ik heb het elders al genoemd maar bekijk het eens andersom: een kandidaat doet ALLES voor een vrijstelling, een mol geeft er geen biet om, zie Milouska, Inge, Patrick eens strooien met jokers bijv. in de laatste edities... pure molkwaliteit dus van Marit. De rest van haar acties, zie het Marittopic.

Dat slaat natuurlijk nergens op. In dit geval ging het nl. ook om geld. Oke, het was het kleinste bedrag, maar toch.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2012, 15:35:41 »
Maarten (raakt de kasinhoud kwijt)
Hadewych (is zwanger en gaat er volgende week uit muzikale tip uit de roodshow, met Baby (baby), baby (baby))
Diorno (te jong)
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2012, 15:41:53 »
slaat natuurlijk nergens op

Haha wat een argument. Maar goed, blijft super van Marit, hoe je het ook verklaart.

Ik zeg: grandioze dubbele-laag actie waarmee geld uit de pot met dank aan hulpmol William ::rofl:: Ze heeft vast gebaald dat ze geroepen werd om een vrijstelling in ontvangst te moeten nemen want wist van de oneerlijk spelverhouding: 7 tegen 3 en Marit zonder enig wapenbenul tegen 2 schietgrage jochies, kansloos... behalve... ::oink::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2012, 15:43:24 »
een kandidaat doet ALLES voor een vrijstelling, een mol geeft er geen biet om,
Yvon en Patrick waren juist superfanatiek als het om de vrijstelling ging, dus die vlieger gaat niet geheel op.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2012, 15:48:53 »
Haha dan noem je ook wat. Yvon kon zich helemaal laten gaan in die laatste opdracht... net als bij Patrick was het een laatste gelegenheid zich gratis te poneren als kandidaat. Yvon en Patrick lieten al het geld liggen om voor die vrijstelling te kunnen gaan. Marit zit nog maar in het begin van het spel en moet onverwacht zo'n opdracht doen maar maakt er toch een knap staaltje anti/koude oorlog van.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2012, 15:53:14 »
Ik geef maar aan dat de Mol niet per definitie 'geen biet' om een vrijstelling hoeft te geven. Helemaal nu er 3 vrijstellingen tegelijk werden weggegeven, misschien wil de Mol hier wel een handje in hebben, ook vooral omdat er nog een spel ging komen waarbij die vrijstellingen ineens geld waard bleken te zijn. De Mol wil dat geld uit de pot houden, als je te vriendelijke kandidaten hebt, zouden die ineens zomaar hun vrijstelling kunnen opgeven voor geld in de pot.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2012, 17:25:40 »
misschien wil de Mol hier wel een handje in hebben

Het werd haar in de schoot geworpen dus het was meer tegen wil en dank bij Marit denk ik. Ze kon er toch geen invloed op uitoefenen. Tenminste, was ze ervoor gegaan dan had ze wel de coordinaten van Frits gehad willen hebben maar nee. In jouw redenatie zou dus of Frits of Tim de mol zijn maar dat geloof ik toch niet.

Afijn, on topic: ik heb Dio ingevuld. Maar eigenlijk denk ik dat het aantal molkandidaten al aardig klein is geworden en verdenk ik alleen de M's van Mol... dus Marit en Maarten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2012......NIET???
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2012, 18:01:37 »
Een mol heeft niks aan een vrijstelling. Maar het is juist de bedoeling van de mol om zo weinig mogelijk verdacht te worden en over te komen als een kandidaat. En kandidaten willen vaak een vrijstelling. Dus een mol zou, als hij of zij in de positie komt zeker wel voor een vrijstelling gaan.

Ot: Eigenlijk alleen op Maarten gestemd. Alleen vind ik het best tricky op zo snel al mensen af te schrijven, ben vaak genoeg de fout in gegaan.  ;D