Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 238077 keer)

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #180 Gepost op: 6-01-2012, 13:23:28 »

Offline Mystery guest

  • Forumlid
  • I Am The Mystery Guest.
Re: Aflevering 1
« Reactie #181 Gepost op: 6-01-2012, 13:25:36 »
nee zeker niet, want hun domein is live.avro.nl
maar ik heb hier gewoon www. voorgezet
dan krijg je een domein met drie puntjes...

toeval?

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #182 Gepost op: 6-01-2012, 13:28:54 »
Okee, dit is wel raar, ergens in beeld bij de uitzending stond: live.avro.nl
als je daar www. voorzet krijg je: www.live.avro.nl

zoek dit es op allemaal!!
ik krijg dan:
Dit is de default documentroot
Als je hier bent uitgekomen zijn er twee mogelijkheden:

    Iemand heeft ergens een foutje gemaakt
    of, je weet precies wat je aan het doen bent

We gaan maar uit van het laatste.


test allemaal effe: www.live.avro.nl

Ik ga er niet vanuit dat dit bij Wie is de Mol hoort,
want dit was bij de Televizierring (toen er ook een live.avro website was) ook al het geval..

Offline Mystery guest

  • Forumlid
  • I Am The Mystery Guest.
Re: Aflevering 1
« Reactie #183 Gepost op: 6-01-2012, 13:30:02 »
Ik ga er niet vanuit dat dit bij Wie is de Mol hoort,
want dit was bij de Televizierring (toen er ook een live.avro website was) ook al het geval..

okee, dat wist ik niet, maar stond er toen precies hetzelfde?
anders zal het inderdaad wel gewoon toeval zijn geweest.
maar zoals die zinnen daar stonden, stonden ze er wel echt op een widm manier..

maar sws bedankt!!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #184 Gepost op: 6-01-2012, 13:30:26 »
Ik ga er niet vanuit dat dit bij Wie is de Mol hoort,
want dit was bij de Televizierring (toen er ook een live.avro website was) ook al het geval..

klopt, als je even zoekt op internet kom je honderden van die voorbeelden tegen :P

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #185 Gepost op: 6-01-2012, 13:31:29 »
Gewoon een grapje, niets achter zoeken..
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 1
« Reactie #186 Gepost op: 6-01-2012, 13:32:28 »
Dank je needemeu ! Gaat inderdaad over Frits.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #187 Gepost op: 6-01-2012, 13:37:34 »
Ik zie het plaatje nu niet meer?
Anderen nog wel?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #188 Gepost op: 6-01-2012, 13:50:53 »
Ik zie het plaatje nu niet meer?
Anderen nog wel?

Het plaatje van jou bovenaan de pagina zie ik niet (meer).  ::ohno:: Nu ben ik nieuwsgierig wat erop stond.  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #189 Gepost op: 6-01-2012, 13:54:43 »
Ik heb nog iets leuk ontdekt. Vanaf vandaag staat er op http://avro.nl/wieisdemol/ een eerste pagina zodat je niet meteen kan zien wie afgevallen is. Maar waar het mij om gaat is de foto achter Art (die van rechtsboven). Zien jullie daar nu ook een groepsfoto met enkel nog Anne-Marie, Maarten, Dio en Hadewych ? ;)
Lomperik..

Offline Wie??

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #190 Gepost op: 6-01-2012, 13:56:23 »
    Hieronder een aantal redenen waarom ik Dio verdenk:

    Een aantal van mezelf en een aantal eerder door anderen genoemd op dit forum...


    • Duidelijk is dat voorlopig 20 het getal is. Een dag DAG duurt 20 uur, dag in het Italiaans is Giorno (Diorno = volledige naam)
    • op Twitter herhaalt de mol veelvoudig 20.30, Dio is 23…
    • Dio kwam op een plek met slechts 1 koker, 100% zeker dus dat daar een geldbedrag in zit, gek genoeg kon Marion deze niet vinden, komt dat door dat zij er niks van kan? Of dat Dio het niet goed uit heeft gelegd? Ze is in ieder geval niet de mol…
    • Foto met Dakota zonder andere kandidaten
    • Lied over een tijdmachine, terwijl de tijd een uur terug is gezet.
    • Art heeft het over de 4e aflevering en zegt daarna: "Terug naar nu" (tijdmachine)
    • Hij zegt "Me is de Mol"
    • Hij zegt: "Ik vertrouw je blindelings"
    • Alle alinea's in het dagboek beginnen met de letters die Dirono voorkomen
    • Raar gedrag op de brug en William de schuld geven, je zou zeggen dat een jongen van 23 maar al te graag paintballt
    • Tivoli verhaal met optreden die op dezelfde daar moest optreden
    • In Tivoli, Italie (weer giorno) ligt de tempel Bacchus wat Dionysos betekent
    • Dio maakte het lied Dom, Lomb en famous, draai lomb om en je hebt "bmol" (als deze aanwijzing het niet doet  ::jaja::)
    • In het dagboek over het mollen: "Nee, ik was niet alleen, ik had Marion" Partner van Dio… Natuurlijk heeft ze stomme dingen gedaan maar wie niet…
    • Er staat toch echt bij het profiel van Dio dat zijn nummer op het album "Begin twintig" staat.
    • Verder heb je een verhaal over de mol in het donker maar ik denk niet dat het programma het op huidskleur gaat spelen…maar het is wel mogelijk

    En ach, sommige zin onzin en misschien wat ver, maar alles bij elkaar...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 1
« Reactie #191 Gepost op: 6-01-2012, 13:58:12 »
Ik heb nog iets leuk ontdekt. Vanaf vandaag staat er op http://avro.nl/wieisdemol/ een eerste pagina zodat je niet meteen kan zien wie afgevallen is. Maar waar het mij om gaat is de foto achter Art (die van rechtsboven). Zien jullie daar nu ook een groepsfoto met enkel nog Anne-Marie, Maarten, Dio en Hadewych ? ;)

Volgens mij is dit gewoon de gletsjer-opdracht. Waarbij ze staren naar Frits?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #192 Gepost op: 6-01-2012, 13:58:35 »
Het plaatje van jou bovenaan de pagina zie ik niet (meer).  ::ohno:: Nu ben ik nieuwsgierig wat erop stond.  ::rofl::

Ja, die bedoel ik.
Daar stond het CV van Frits op, maar dan groter en in betere kwaliteit. Leesbaar dus;)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 1
« Reactie #193 Gepost op: 6-01-2012, 14:01:57 »
  • Dio maakte het lied Dom, Lomb en famous, draai lomb om en je hebt "bmol" (als deze aanwijzing het niet doet  ::jaja::)

Waarom 'lomb' omdraaien? Wat is bmol? Het nummer heet dom, lomp en famous?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #194 Gepost op: 6-01-2012, 14:02:12 »
Ja, die bedoel ik.
Daar stond het CV van Frits op, maar dan groter en in betere kwaliteit. Leesbaar dus;)

Hmm. Je zou zeggen dat Marit bovenop moet liggen (Bohemen, van) in plaats van Frits (Huffnagel). Alleen als je Marit's achternaam laat beginnen met de V (van) dan zou Frits bovenop moeten liggen. Apart..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: Aflevering 1
« Reactie #195 Gepost op: 6-01-2012, 14:03:12 »
Ook nog leuk iets dat naar Dio wijst:
Moltweet: ''Nog 51 uur 31 minuten en 11 sec, donderdagavond, 20:30 uur Nederland 1''
Dio is jarig op 31-5, geboren in 1988. 31 en 5 halen we eruit (dus 51=1 en 31= niks meer), blijft er nog 12 over… 2000 – 12 = 1988
En het is seizoen 12.... Dio de mol?!

@WidmHints
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline needemeu

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #196 Gepost op: 6-01-2012, 14:04:34 »
Hmm. Je zou zeggen dat Marit bovenop moet liggen (Bohemen, van) in plaats van Frits (Huffnagel). Alleen als je Marit's achternaam laat beginnen met de V (van) dan zou Frits bovenop moeten liggen. Apart..

Hij is er sowieso met opzet ingestopt, of voor een aanwijzing (wat me te opzichtig lijkt) of om ons op een dwaalspoor te brengen.
Ik geloof dat het beeld 1/10 seconde in beeld was? Flits was net waarneembaar volgens mij.

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: Aflevering 1
« Reactie #197 Gepost op: 6-01-2012, 14:04:47 »
Ik heb nog iets leuk ontdekt. Vanaf vandaag staat er op http://avro.nl/wieisdemol/ een eerste pagina zodat je niet meteen kan zien wie afgevallen is. Maar waar het mij om gaat is de foto achter Art (die van rechtsboven). Zien jullie daar nu ook een groepsfoto met enkel nog Anne-Marie, Maarten, Dio en Hadewych ? ;)

Verrek. Volgens mij is het wel gewoon van de gletsjer opdracht, dat Art voor Frits staat. Maar wel apart. Snij Art dan gewoon helemaal uit van de achtergrond...
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #198 Gepost op: 6-01-2012, 14:05:24 »
  • Alle alinea's in het dagboek beginnen met de letters die Dirono voorkomen

Ik haal er toch echt DOON uit hoor.. of ben ik nu gek?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #199 Gepost op: 6-01-2012, 14:17:24 »
Mijn punt was, pin je niet teveel vast op reacties (onmiddellijk) nadien die kunnen van alles betekenen, en ook ingestudeerd zijn. Ik denk dat de reacties direct ervoor (bijv. zenuwtrekjes en andere indicaties) danwel de reacties direct erna (in reactie op zeg maar) meer zeggen.  ;)

Hmm, gedeeltelijk waar. De allereerste reactie is juist niet te faken. Hier bedoel ik dan de reflexreactie. Deze is echter zo kort dat je 'm op het oog niet ziet. Met frame voor frame terugkijken heb je soms geluk. Alles daarna is heel goed te spelen en daarmee al dubbelzinnig, waardoor je er beter geen conclusies aan kunt verbinden.

Inderdaad zo dat zenuwtrekjes en andere indicaties vooraf aan het 'scherm moment' wel iets kunnen betekenen. Belangrijk dat je ze ziet op een punt waar de kandidaat niet alert is. Deze 'zenuwtrekjes' zijn eigenlijk alleen veelzeggend wanneer ze herhaald worden. Zoals bijvoorbeeld het wrijven over kin/bovenlip van Horace vorig jaar en het tuiten van de lippen met vingers van Pepijn.
  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 01:25:29 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!