Auteur Topic: Alles Combineren  (gelezen 145734 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Alles Combineren
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2012, 19:50:48 »
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AthplW_tuGAadFh6aXN0enNSazNJeDVzVm5hMnlnSWc&hl=en_US#gid=0

Dit heb ik gemaakt er werd mij in het topic aflevering 2 gemeld dat dit hier posten misschien wel leuk zou zijn.


Iedereen kan editen dus mocht je ook willen helpen go youre gang
Iets soortgelijks bestaat al, Molpedia, misschien is het leuk als daar wat invult :)
...óf niet!

Offline LSTR

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2012, 19:54:50 »
Iets soortgelijks bestaat al, Molpedia, misschien is het leuk als daar wat invult :)
Ik heb het gezien maar voor het weekend heb ik daar eerst even geen tijd voor. Wie weet , bedankt voor de tip

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2012, 21:16:24 »
Dit heb ik gemaakt er werd mij in het topic aflevering 2 gemeld dat dit hier posten misschien wel leuk zou zijn.

Wow, ik zou de aflevering met dat overzicht even goed kunnen analyseren als met een video-opname  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tony Hunt

  • Forumlid
  • Aerospace all the way!
Re: Alles Combineren
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2012, 22:37:41 »
Wow, ik zou de aflevering met dat overzicht even goed kunnen analyseren als met een video-opname  :P .

Dit is inderdaad misschien zo. Maar het is een extra (menselijke) tussenstap. Dus het eindproduct is meer vooringenomen en bied dus waarschijnlijk een overschaduwd resultaat.
WYSIWYS

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #84 Gepost op: 19-01-2012, 22:34:19 »
Na een slecht resultaat vorige week, deze week de afvaller goed  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alles Combineren
« Reactie #85 Gepost op: 19-01-2012, 22:37:53 »
Marit staat nu nog best hoog, maar ik denk dat ze na de aflevering toch behoorlijk zal dalen.
Ten eerste, ze zat bij de speedbootopdracht in de groep waarin je het minst kan doen, want je kan alleen een woord ''verkeerd lezen'', maar de andere kandidaat kan je nog verbeteren.
Ten tweede, ze koos voor 1000 euro in de pot, de mol zou dit natuurlijk nooit doen.
Ten derde, ze had samen met Maarten het telefoonnummer goed.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #86 Gepost op: 20-01-2012, 12:11:32 »
Na een slecht resultaat vorige week, deze week de afvaller goed
Ja top  ::ok::

Ik denk dat de taart nu ook ware vormen begint aan te nemen. Ik ga me daar ook maar meer op verlaten nu Marit een zo onmollige week heeft. Quite strange.

Liesbeth, Tim en Frits staan naast haar dus het hoogst in de taart. Nou net de drie over wie Marion spreidde in de test ??? En Liesbeth en Tim nou net degenen die op de manipulatieve .nl site het meest verdacht worden  ??? Maar kunnen we nog wel op oude ankers vertrouwen  ::)

Als de taart zo blijft is Hadewych dus exit. Dat had ik gisteren al verwacht dus zou ik aannemelijk vinden. Het wordt in elk geval weer spannend in de serie wat mij betreft, het veld ligt weer meer open.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tony Hunt

  • Forumlid
  • Aerospace all the way!
Re: Alles Combineren
« Reactie #87 Gepost op: 22-01-2012, 22:45:18 »
Hoe staat het met het recept van deze week? Is het deeg al gerezen?
WYSIWYS

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #88 Gepost op: 22-01-2012, 22:50:06 »
Hoe staat het met het recept van deze week? Is het deeg al gerezen?

In taart equivalent vind ik het moeilijk zeggen, maar ik heb 4 van de 11 criteria ingevuld. Even geduld dus nog  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline TheJudge

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2012, 21:34:32 »
Is er al nieuws uit de keuken?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Alles Combineren
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2012, 22:01:45 »
Ik begin te vrezen dat er iets mis is gegaan - en dat G-Root en zijn keuken momenteel compleet wit van de bloem zijn  :-X
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Alles Combineren
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2012, 22:10:46 »
Is er al nieuws uit de keuken?

Exclusieve beelden!:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Alles Combineren
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2012, 22:18:03 »
Exclusieve beelden!:
::rofl:: LOL!

G-root, als ik je ooit per ongelijk muppet noem, weet je aan wie het ligt. Jou naam in in mijn hoofd nu onlosmakelijk verbonden met de swedish chef.

Offline TheJudge

  • Forumlid
Re: Alles Combineren
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2012, 22:31:04 »
Haha Heinz super. ::tandpastasmiley::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2012, 22:52:15 »
Is er al nieuws uit de keuken?
10 van de 11 criteria zijn klaar, ik wacht alleen nog op de stemwijzer. Maar ik zie Robbie nu online  ::vergroot:: .

Exclusieve beelden!:
::rofl:: Illustreert mooi hoe we in de war zijn allemaal, zelfs de taarten  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #95 Gepost op: 25-01-2012, 22:50:57 »
Na een laatste finishing touch in de keuken is de langverwachte taart eindelijk af !

Opvallend dat Liesbeth zo ruim op 1 staat. Maar ja, ze scoort gewoon allround hoog als Mol ... verdacht in de afleveringen, populairste Mol in pool en poll en er zijn wat aardige theorieën die richting haar wijzen.
Dat daarna een grote groep binnen 1% staat, toont denk ik mooi aan hoe moeilijk we het hebben dit jaar ...

Deze week trouwens een decimaaltje extra, omdat Frits en Tim anders gelijk waren geweest. Ik heb de Molswitch van Erik TKS net mee kunnen nemen, daar dankt Frits zijn 2e plek aan  ;) .

En ja, Hadewych als potentiële afvaller is ook niet echt een verrassing ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #96 Gepost op: 25-01-2012, 22:54:49 »
Opvallende taart, omdat de Hadewych-tunnel net na aflevering 3 overbevolkt leek en nu het minste scoort en Frits ineens populair blijkt. Maar hij smaakt weer prima. Wel een zeer verwarrende serie inderdaad. Dat onmolse gedrag zijn we niet meer gewend.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #97 Gepost op: 25-01-2012, 23:02:03 »
Opvallende taart, omdat de Hadewych-tunnel net na aflevering 3 overbevolkt leek en nu het minste scoort en Frits ineens populair blijkt.

Ik overwoog al om volgende week 2 taarten te maken. Een oefentaart begin van de Molweek, de echte later in de week. Dat kun je dat effect misschien zien. Ik zat zelf trouwens in een klein Tim tunneltje vlak na de aflevering.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Alles Combineren
« Reactie #98 Gepost op: 25-01-2012, 23:04:02 »
Ik overwoog al om volgende week 2 taarten te maken. Een oefentaart begin van de Molweek, de echte later in de week. Dat kun je dat effect misschien zien. Ik zat zelf trouwens in een klein Tim tunneltje vlak na de aflevering.

Leuk experiment! Maar dat zal wel veel werk voor je zijn. En je mist dan natuurlijk allerlei criteria die pas later in de week komen. Waar komt dat enorme stuk taart voor Frits trouwens vandaan?
« Laatst bewerkt op: 25-01-2012, 23:06:34 door Lautjuh »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Alles Combineren
« Reactie #99 Gepost op: 25-01-2012, 23:05:05 »
Leuk experiment! Maar dat zal wel veel werk voor je zijn. En je mist dan natuurlijk allerlei criteria die pas later in de week komen. 

Bwa, maak ik zie eerste gewoon iets kleiner en zet ik er "bèta versie" boven  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !