Ik was ook te laat met inleveren van de quiz.
Nu zie ik dat ik toch minimaal 3 fouten had, dus 't had niet uitgemaakt, maar ik vond het toch een beetje vreemd gaan. Ik wilde de introductie van de kandidaten niet missen, dus ben daar gaan staan om nog een beetje zicht te hebben op de kandidaten, en dat ging over in het vragenvuur, dus ik had pas na het vragenvuur een goed moment om die quiz in te leveren. Maar toen was de inleverbak die ik bij de ingang had verwacht nergens meer te vinden.
En ik hoorde meer mensen zeggen dat het onduidelijk was. Ideetje voor volgend jaar: zet de deadline (tijd), en de plaats waar het moet worden ingeleverd, op het antwoordvel. Dan is 't niet te missen.
Wat de moeilijkheid betreft: gezien het feit dat de winnaar maar 2 fouten heeft, zou ik 'm dus niet makkelijker maken. Het lijkt me niet de bedoeling dat er straks 10 mensen nul fout hebben.
Om het putn van die veiling op te vangen zou je "splitsbare" kavels kunnen opdelen in kleinere hoeveelheden. Dat gebeurt al een beetje, maar met simpele meer algemene dingen als presentatiekaartjes zou je kunnen overhevelen naar de kinderveiling om die awt "voller" te maken. Voeg daarnaast, als dat niet al zo was (heb hele kinderveiling langs me heen laten gaan; ben immers volwassen), de regel in, dat iedereen maar één exemplaar van één item mag kopen (per keer dat je in de rij staat, want 't is niet te controleren of iemand twee keer in de rij staat). Volgens mij kun je dan veel meer mensen blij maken.
Daarnaast kreeg ik mee dat er ook volwassenen op de kinderveiling waren. Hoe zit dat?