Ik ben inmiddels ook weer thuis en ik moet zeggen, het was een hele leuke fandag vandaag! Heb er weer van genoten. Leuk dat ik bij het clubje bekendere bezoekers begin te horen en wat aanspraak van mensen heb. De meet en greet ging dit jaar beter dan vorig jaar. De veiling was erg tof, en het vragenvuur was zeer vermakelijk ondanks dat er geen vragen van mij door zijn gekomen volgens mij. Wel nog even tussendoor een vraag aan Jan-Peter kunnen stellen over de groepsverdeling (die, ook als we het niet zien, meestal door de kandidaten zelf gebeurt, en in sommige andere gevallen door Art).
Qua kandidaten vond ik Paulien heel leuk en die was echt op dreef volgens mij, Joep is een leuke man, Kees is ook tof en Art is altijd vrolijk. De verhalen met toch wat meer extra inside informatie van de kandidaten zijn ook geinig om te horen.
De veiling ging als een dolle volgens mij, mooi eindbedrag, mooi doel. Als ik rijker was geweest had ik Ewouts molboekje bemachtigd misschien, maar gezien de bedragen is het voor mij niet weggelegd. Maar wel mooi om die hele veiling te zien. Wel blij dat ik zijn molboekje nog wel even heb mogen bekijken, alsmede dat van Tania
Toch heb ik ook nog wel wat kritiekpuntjes toch. Daar zal ik een keer goed over nadenken hoe je dingen beter zou kunnen doen; de organisatie kan daar nog een PB over verwachten
Al met al supertoffe dag en dank aan iedereen die daar aan heeft meegewerkt (dat is eigenlijk gewoon ongeveer iedereen).