Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Met dank aan Superkimmi:Samen met Carolien:Samen met Peulien:Samen met Janine:De foto met Joep staat op een ander fototoestel, dus die komt nog...
Wat leuk om alles te zien en te lezen! Waarvoor dank! Zie jullie hier terug in 2014.Het gaat je goed! Groet, Loebas
Wat kijkt Joep vreemd.
Wow, waar had je Eva gespot?
Eva was aan het PA'en bij Carolien. Maar ze wilde in eerste instantie niet op de foto. Maar de productie hoort er gewoon bij natuurlijk!
Joep vroeg ook nog of iemand zijn column had uitgeplozen op zoek naar een hint bij het achterelkaar zetten van de eerste letters. Één persoon stak zijn hand op. (Joep zei zoiets als: "Gedurfd. En onverstandig.") Was jij dit, BurningHorizons, die de column helemaal had uitgeschreven?
Weet iemand toevallig van welke TV zenders er allemaal camera's waren bij de fandag? Ik was wel benieuwd naar de filmpjes, maar ik heb dus geen flauw idee waar ik straks moet zoeken
Overigens was de chaos veel minder erg dan vorig jaar . Natuurlijk waren er mensen die schaamteloos voordringen, trekken en duwen, elleboogjes geven of zoals die man die zo'n tien stuks molslippers meenam, gewoon onbeschoft zijn. Maar daar kan de organisatie ook niet heel veel aan doen .
Hier nog het item over de widm fandag door shownieuws. Prachtige foto van Tanja en d'r kleine http://www.shownieuws.tv/video/wie-is-de-mol-fandag-weer-groot-succes/
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
336 gasten en 3 vaste bezoekers