Auteur Topic: Molfandag 2013  (gelezen 228051 keer)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #700 Gepost op: 12-03-2013, 21:27:23 »
Fandag was echt weer superleuk dit jaar, ik kijk al uit naar het volgende jaar zeg :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #701 Gepost op: 12-03-2013, 21:32:33 »
Kees heeft duidelijk geen idee hoe molloten zijn. Dat krijg je als je nooit wie is de mol hebt gekeken en een forum hebt gelezen,

Hij bedoelt toch gewoon dat de aandacht voor hem persoonlijk wel af zal nemen? Zo vatte ik het op althans. ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #702 Gepost op: 12-03-2013, 21:33:05 »
Heel erg leuk dat de Avro ook nog even de felicitatiekaart voor Tania in beeld bracht. Die is bezorgd, of zal een dezer dagen door JP bij Tania bezorgd worden.

Ik meen dat ik het al ergens geschreven had, maar er staan ongeveer 60 handtekeningen op.

Eerst had ik de kaart op een tafeltje neer willen leggen, maar dan was de bedoeling niet meteen duidelijk. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat het met die kaart wel goed komt.


Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #703 Gepost op: 12-03-2013, 21:36:56 »
Hij bedoelt toch gewoon dat de aandacht voor hem persoonlijk wel af zal nemen? Zo vatte ik het op althans. ;)
Ik ook  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #704 Gepost op: 12-03-2013, 21:45:02 »
Heel erg leuk dat de Avro ook nog even de felicitatiekaart voor Tania in beeld bracht. Die is bezorgd, of zal een dezer dagen door JP bij Tania bezorgd worden.

Ik meen dat ik het al ergens geschreven had, maar er staan ongeveer 60 handtekeningen op.

Eerst had ik de kaart op een tafeltje neer willen leggen, maar dan was de bedoeling niet meteen duidelijk. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat het met die kaart wel goed komt.

Heel leuk initiatief Jos! ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #705 Gepost op: 12-03-2013, 21:49:47 »
Hopelijk krijgen we nog een reactie van Tania te horen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #706 Gepost op: 12-03-2013, 22:02:22 »
Heel erg leuk dat de Avro ook nog even de felicitatiekaart voor Tania in beeld bracht. Die is bezorgd, of zal een dezer dagen door JP bij Tania bezorgd worden.

Ik meen dat ik het al ergens geschreven had, maar er staan ongeveer 60 handtekeningen op.

Eerst had ik de kaart op een tafeltje neer willen leggen, maar dan was de bedoeling niet meteen duidelijk. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat het met die kaart wel goed komt.




Het was ook een mooi initiatief, Jos! ::ok::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #707 Gepost op: 12-03-2013, 22:06:50 »
Kees heeft duidelijk geen idee hoe molloten zijn. Dat krijg je als je nooit wie is de mol hebt gekeken en een forum hebt gelezen,

Was ook grappig bedoelt.
Maar als je zo'n leuke mol was, zoals Kees, dan blijven mensen je toch meer in de gaten houden, denk ik.

 

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Molfandag 2013
« Reactie #708 Gepost op: 12-03-2013, 22:19:56 »
Hopelijk krijgen we nog een reactie van Tania te horen!
Ik weet eigenlijk nu al zeker dat ze dat zal doen, wanneer ze de kaart heeft. Ze speelde het zelfs klaar om op 9 maart nog een bericht van mij op facebook te ''liken''.

Dus Tania volgt alles!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #709 Gepost op: 12-03-2013, 22:35:38 »
Ik wacht nogsteeds met smart op een filmpje van het vragenvuur. Iemand die dat nog gaat uploaden????
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #710 Gepost op: 12-03-2013, 22:56:55 »
Leuk filmpje van de MFD zeg :) En ja hoor ook ik ben er weer in te bewonderen :P, ik ga volgend jr toch eens kijken of ik wat minder populaire items kan kopen.... Ze komen altijd nadien bij me voor een interview... 3e x in 4 jr nu al
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Molfandag 2013
« Reactie #711 Gepost op: 12-03-2013, 23:20:27 »
Heerlijk om dit alles te lezen en te bekijken. Meer!
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #712 Gepost op: 13-03-2013, 00:02:28 »
Sorry, ik heb niks behalve 4 foto's van mij en kandidaten.. En die kandidatenfoto's hebben jullie al tig keer gezien, en wat mij betreft hoef ik niet gezien te worden online  ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molfandag 2013
« Reactie #713 Gepost op: 13-03-2013, 01:15:11 »

Zo, eindelijk ook eens wat foto's uitgezocht, dus hier is mijn fandagverslag.

De MolFandag 2013 begon voor mij al vroeg. En ver weg. Het was woensdagmiddag 6 maart 2013 op een Europees vliegveld.



Dat was dus nog voor aflevering 10, voor het eerst dat ik op weg naar een fandag was, zonder 100% zeker te weten wie de mol was. Nou ja, het was natuurlijk wel al vrij duidelijk, dus dat kon niet missen.
Die nacht droomde ik dat ik de laatste aflevering had gemist, en ik me een weg baande door een trein vol molloten. Bij elke coupé die ik binnenstapte schreeuwde ik iets als "ik heb het nog niet gezien!", als teken dat iedereen zijn muil moest houden. Toch verklapte iemand dat het 'die cabaretière' was, dus stiekem wist ik al dat het toch Paulien was.

Nou, en toen werd ik wakker.

Eerst die dag nog gezellig naar de Zaanse Schans.



Alwaar ik een oude bekende tegen dacht te komen.



Maar Tien Tien herkende mij niet, dus het zal hem wel niet geweest zijn. Ik vervolgde mijn weg dus maar weer.
En zo merkte ik dat de Zaanse Schans soms best wel veel lijkt op Volendam. Zo vind je bijvoorbeeld op beide plekken een mol:



Maar alle gekheid op een stokje, zo langzamerhand werd het toch echt wel tijd voor de fandag. En ik was niet alleen, ik had mijn vriendje Moley bij me.



Dit was zijn eerste fandag, dus hij was nog wat verlegen, maar dat bleek nergens voor nodig, iedereen hield van hem.

Joep:


Janine:


Carolien:


En de rest vast ook, maar ja, de tijd was beperkt en de rijen lang, dus ik vond het wel mooi geweest zo.
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molfandag 2013
« Reactie #714 Gepost op: 13-03-2013, 01:15:40 »
De fandag ging dan ook gewoon door.



De kandidaten waren inmiddels opgehoepeld, dus ik kon weer vrij rondlopen, en dan zie je zomaar ineens dè Joeri van Breukelen iets doen bij de piano.



Ik liet hem maar zijn gang gaan, mede doordat een opdringerige Sawadee persoon mij niet gewoon wilde laten fotograferen, maar per se spam in mijn handen moest duwen. Je ziet toch dat iemand ergens een foto van probeert te maken, waarom ga je er dan voorstaan met je vierkante hoofd? Nou ja, sommige mensen kunnen het niet helpen, die zijn nu eenmaal 24 uur per dag vervelend, zullen we maar zeggen. Hij deed ook al niet vriendelijk tegen Joeri, omdat hij achter 'zijn' standje ging staan. Soms verlang je naar de fandag van 2006, toen de aanwezige bezoekers elkaar nog kenden en niet voor hun persoonlijke gewin naar de fandag kwamen. Waar op het forum commerciële berichten niet zijn toegestaan is dat op de fandag kennelijk geen enkel probleem. Kortom, het moge duidelijk zijn dat deze toevoeging van mij persoonlijk volgende keer thuis mag blijven. Ik weet natuurlijk verder ook niet wat zij met RN geregeld hebben, en of dit nou werkelijk nodig is om uit de kosten te komen. Zet ze volgende keer anders gewoon op de stoep voor de deur, kan me niet schelen of het sneeuwt.

Nou ja, dat was gelukkig de enige kritische noot die ik te kraken had, dus laten we doorgaan met waar we voor kwamen. In dit geval was dat het volgende traditionele item, de veiling.
Waar Jos zijn slag ook weer heeft geslagen.



En ik was niet de enige die die artikelen op de foto wilde zetten. Jos was dan wel weer zichtbaar verbaasd dat ik dáár dan nog een foto van maakte.



Nou, en zo zagen we ook nog een toekomstige bijzettafel voor onze neuzen verschijnen, helaas zonder flightkees.



En natuurlijk kon deze niet ontbreken.



En dit is trouwens niet mijn Moley, maar de kleine variant ervan, die nu goed wordt verzorgd door Laura.



Ja, en toen was het feest alweer voorbij. Misschien is het je opgevallen dat ik dit jaar geen portretjes van alle aanwezige kandidaten heb gemaakt, wat ik de vorige twee fandagen nog wel deed. Het was mij echter te koud om er weer een stoel bij te slepen en mijn lens te wisselen, en ik dacht dat er vast wel 1000 andere foto's in dit topic zouden verschijnen, dus dat heb ik lekker gelaten als het was. Maar volgens mij hebben anderen het ook te koud gehad om te fotograferen, want ik heb nou nog niet echt heel veel foto's voorbij zien komen. Of zijn jullie allemaal nog bezig ermee?

En na de fandag, wij onderweg naar de Chinees. Heeft iemand ineens een smerige, oude doek zien liggen, die meteen werd aangezien voor 'de keep van Case', heuh, 'de cape van Kees'. Dus dat ding moest mee en zo zagen we ineens 'Evil Laura' aan onze tafel zitten.



En ook 'Evil Heinz' kon niet achter blijven.



En ik ben benieuwd naar de groepsfoto die we daar bij die Chinees hebben gemaakt. Iemand?

Al met al een geslaagde dag. Veel kandidaten, echt leuk dat ze er allemaal bij konden en wilden zijn. Hopelijk hebben zij het ook allemaal leuk gevonden, en mochten de kandidaten (en mol) dit per ongeluk lezen, je bent volgend jaar natuurlijk ook weer gewoon van harte welkom. Wel even gewoon inschrijven zoals de rest dan.

Nou. Tot molgend jaar zal ik maar zeggen dan hè.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Molfandag 2013
« Reactie #715 Gepost op: 13-03-2013, 02:46:39 »


En dit is trouwens niet mijn Moley, maar de kleine variant ervan, die nu goed wordt verzorgd door Laura.

 ::bravo:: mijn kleine Kees wordt alom bejubeld hier. ;)

Citaat
En ik ben benieuwd naar de groepsfoto die we daar bij die Chinees hebben gemaakt. Iemand?
« Laatst bewerkt op: 13-03-2013, 02:49:25 door Lautjuh »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #716 Gepost op: 13-03-2013, 07:34:21 »
Leuke foto's en leuk verslag Daedalus!  ::bravo::

En Moley is schattig!  ::love::

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molfandag 2013
« Reactie #717 Gepost op: 13-03-2013, 08:37:17 »
Daedalus, leuk verslag en leuke foto's!!

Lautjuh, leuk die groepsfoto!!
Ziet er gezellig uit.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #718 Gepost op: 13-03-2013, 08:41:25 »
Bedankt voor het leuke verslag, Dae!

En molletje heeft er een vriendje bij:

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molfandag 2013
« Reactie #719 Gepost op: 13-03-2013, 09:30:13 »
Ja, en toen was het feest alweer voorbij. Misschien is het je opgevallen dat ik dit jaar geen portretjes van alle aanwezige kandidaten heb gemaakt, wat ik de vorige twee fandagen nog wel deed. Het was mij echter te koud om er weer een stoel bij te slepen en mijn lens te wisselen, en ik dacht dat er vast wel 1000 andere foto's in dit topic zouden verschijnen, dus dat heb ik lekker gelaten als het was. Maar volgens mij hebben anderen het ook te koud gehad om te fotograferen, want ik heb nou nog niet echt heel veel foto's voorbij zien komen. Of zijn jullie allemaal nog bezig ermee?

Ik vond het erg lastig om goede (close) foto's te maken van de kandidaten onder die tent en heb het na wat mislukte pogingen maar laten zitten. Ik heb wel nog drie fotootjes van eerdere momenten waarvan je foto 2 vast leuk vindt: