Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 409371 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #240 Gepost op: 24-01-2013, 22:01:05 »
En nog iets: de héle groep wil een koker openmaken, maar Kees pruttelt nog even tegen. Natuurlijk, hij weet wat erin zit en wil nog even goede eer halen. Wetende dat die kokers door het kuddegedrag toch wel open zouden gaan. Vervolgens maakt hij er later doodleuk nóg een open.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #241 Gepost op: 24-01-2013, 22:01:28 »
Hij zei 2 woorden bij dezelfde kabelloper (die die persoon al gehoord had). Dat vind ik wel héél toevallig.
Die kans is 6/32 x 5/31 = 30/992 oftewel ongeveer 3% per kabelloper, dus ongeveer 9% (bij 32 woorden, wat een schatting van mij is).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #242 Gepost op: 24-01-2013, 22:04:05 »
Ik hoop zo dat Kees niet de mol is. Als hij wel de mol zou zijn, is hij niet echt een goede mol. Zo overduidelijk mollen, en vanaf het begin top 3 bij verdenkingen op de avro-site.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #243 Gepost op: 24-01-2013, 22:04:33 »
Ik hoop zo dat Kees niet de mol is. Als hij wel de mol zou zijn, is hij niet echt een goede mol. Zo overduidelijk mollen, en vanaf het begin top 3 bij verdenkingen op de avro-site.

 ::ok::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #244 Gepost op: 24-01-2013, 22:07:49 »
Ook is Kees best verdcht geëdit.
Ik blijf toch bij Tania.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline .Mara.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #245 Gepost op: 24-01-2013, 22:08:52 »
Ik vind hem niet zo overduidelijk mollen hoor. Ik ben nu al meer blij met hem dan met Annemarie of Patrick. Natuurlijk, mijn tunnelvisie is volledig op hem gericht dus zie alles als potentiële mol-actie, maar zonder de priesterhint had ik meerdere opties kunnen hebben.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #246 Gepost op: 24-01-2013, 22:12:42 »
Wat ons verbaasde was dat er bij Kees in zijn hok steeds werd ingezoemd op het bordje LION. Bij de andere kandidaten was het hooguit 2x.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #247 Gepost op: 24-01-2013, 22:13:01 »
Ik vind Kees ook helemaal niet verdacht overkomen in de montage. Hij wordt amper genoemd als mol, in de test zelfs maar één of twee keer. Hij is niet veel in beeld, en voor de random kijker is het echt niet zo obvious. Niemand in mijn omgeving verdenkt Kees. Van de andere kandidaten worden juist wel veel opvallende acties in beeld gebracht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #248 Gepost op: 24-01-2013, 22:16:02 »
Wat ons verbaasde was dat er bij Kees in zijn hok steeds werd ingezoemd op het bordje LION. Bij de andere kandidaten was het hooguit 2x.

Als je wel hele erge tunnelvisie hebt (ik beken) zou je durven opperen dat je van "LION" "MOL" kunt maken. (De I is dan het een derde pootje aan de N.) :P



edit: plaatje toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 25-01-2013, 09:44:03 door Heinz »

Offline hetmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #249 Gepost op: 24-01-2013, 22:17:11 »
Ik vind Kees ook helemaal niet verdacht overkomen in de montage. Hij wordt amper genoemd als mol, in de test zelfs maar één of twee keer. Hij is niet veel in beeld, en voor de random kijker is het echt niet zo obvious. Niemand in mijn omgeving verdenkt Kees. Van de andere kandidaten worden juist wel veel opvallende acties in beeld gebracht.

In mijn omgeving denken juist veel mensen Kees, omdat hij zo opvallend molt  :-X

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #250 Gepost op: 24-01-2013, 22:18:18 »
Als je wel hele erge tunnelvisie hebt (ik beken) zou je durven opperen dat je van "LION" "MOL" kunt maken. (De I is dan het een derde pootje aan de N.) :P

Zo redeneerde Wim hier ook!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #251 Gepost op: 24-01-2013, 22:19:33 »
Zo redeneerde Wim hier ook!


We hebben belabberdere hints gepresenteerd gekregen (ZCT), dus wie weet.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #252 Gepost op: 24-01-2013, 22:23:02 »
-Volgens mij hadden ze allemaal hetzelfde lijstje met woorden. De kans is niet zo groot dat je tot drie of viermaal hetzelfde woord zegt. En dat was bij Kees wel zo. Volgens mij heeft hij die opgevangen want het is te toevallig. Hij was ook de laatste in de rij. Hij geeft ook een paar hele moeilijke woorden en dan ineens weer een kort woord (n.l. woord) dat weinig oplevert.

-Inderdaad is het heel gek dat hij die gestolen koker ook nog openmaakt. Hij probeert hiermee in een goed blaadje bij ??(en Carolien) te komen door te delen dat hij de koker heeft gepikt (vertrouwen wekken) en vervolgens trekken ze die koker meteen open terwijl Daniël duidelijk heeft geopperd dat het fotopapier kan zijn. Dan lijkt de beste keuze hem dicht te laten.

- Kees is nu ineens bijzonder emotioneel als hij door is. Kort ervoor zegt hij in een biecht  dat hij nu denkt dat hij de test wel goed gemaakt heeft en zich niet echt druk maakt. Hij gaat uit zijn dak terwijl bij de vorige executie hij heel koeltjes reageerde terwijl er toen een kans van 1 op 3 was dat hij eruit zou vliegen. Het was nu zeker spannend maar de kans op een rood scherm was nu veel kleiner. Het leek mij een beetje overacted.



« Laatst bewerkt op: 24-01-2013, 22:26:15 door Lonneke14 »

Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #253 Gepost op: 24-01-2013, 22:25:09 »
Ik vind Kees ook helemaal niet verdacht overkomen in de montage. Hij wordt amper genoemd als mol, in de test zelfs maar één of twee keer. Hij is niet veel in beeld, en voor de random kijker is het echt niet zo obvious. Niemand in mijn omgeving verdenkt Kees. Van de andere kandidaten worden juist wel veel opvallende acties in beeld gebracht.
Niet in beeld ? Kees bezeikt de zaak,dames kijken natuurlijk weg, lag daar soms geld ?

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #254 Gepost op: 24-01-2013, 22:25:21 »
- Kees is nu ineens bijzonder emotioneel als hij door is. Kort ervoor zegt hij in een biecht h dat hij nu denkt dat hij de test wel goed gemaakt heeft en zich niet echt druk maakt. Hij gaat uit zijn dak terwijl bij de vorige executie hij heel koeltjes reageerde terwijl er toen een kans van 1 op 3 was dat hij eruit zou vliegen. Het was nu zeker spannend maar de kans op een rood scherm was nu veel kleiner. Het leek mij een beetje overacted.

Nee hoor. Alleen Kees en Daniël zouden hun scherm nog kunnen zien op dat moment. Ik denk dat de spanning dan wel heel erg oploopt.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #255 Gepost op: 24-01-2013, 22:27:45 »
Ja dat het spannend was geloof ik wel, maar er is op dat moment een kans van één op zes (de mol heeft altijd groen) dat je een rood scherm krijgt. Alleen als je  de test het slechtste hebt gemaakt. ::)
« Laatst bewerkt op: 24-01-2013, 22:29:35 door Lonneke14 »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #256 Gepost op: 24-01-2013, 22:28:56 »
Ja dat klopt, maar er is een kans van één op ze ven dat je een rood scherm krijgt. Alleen als je  de test het slechtste hebt gemaakt. ::)

Hm daar heb je gelijk in.  ::schaam::

Toch denk ik dat de spanning dan wel oploopt, dus ik vind het niet per se verdacht. Het is natuurlijk ook niet onverdacht.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #257 Gepost op: 24-01-2013, 22:30:03 »
En toen hij "drop" koos verstond ik zelfs toen hij het in de biecht zei "droom". Dus misschien praat hij wel echt onduidelijk :P

Een beetje Volendammer is moeilijk te verstaan. Die hebben echt een heel eigen tongval.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #258 Gepost op: 24-01-2013, 22:32:13 »
Ik vond het verschil ineens zo groot met zijn reactie bij de vorige executies.. We zullen zien hoe hij bij de volgende executie(s) reageert...

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #259 Gepost op: 24-01-2013, 22:54:53 »
Niet in beeld ? Kees bezeikt de zaak,dames kijken natuurlijk weg, lag daar soms geld ?

Oh, ben ik toch niet de enige die dat zag... :)