Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122260 keer)

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #240 Gepost op: 10-02-2013, 22:17:52 »
Ik zit nu toevallig net aflevering 1 terug te kijken en ben rond 45 min, en nog niets gehoord. Hij zegt wel vaak 'zo', maar dan volgt er geen woord met een g.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #241 Gepost op: 11-02-2013, 10:18:30 »
De hint is ook dat Art met zo of goedemorgen begint, niet per se zo, g....  ;)
...óf niet!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #242 Gepost op: 11-02-2013, 16:26:03 »
Zarayda is qua 'follow the money' voor mij nu zwaar de mol.

Zelfs buiten haar angst om presteert Zarayda ondermaats: Kabelopdracht 75 euro; goudopdracht 100 euro. Opdrachten waarvoor ze niet eens bang voor hoefde te zijn. Daarbij was zij nogal eager om kokertjes te openen.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #243 Gepost op: 11-02-2013, 16:39:05 »
Bij de uitleg van de kerkopdracht aan Tania heeft Art het over "drie brandende vragen". Dit is een anagram van "veranderde in bangerd". Zarayda veranderde voor haar rol als Mol in een bangerd.

Zie jij het ook zo terugkomen in aflevering 10? Ik niet. :P (Maar het is het enige enigszins zinnige anagram dat ik er van kan maken. ::rofl::)
Ik vind deze top! ::ok::

Verder; is Groenhart niet gewoon een hint naar altijd groen?

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #244 Gepost op: 11-02-2013, 17:14:38 »
Bij de uitleg van de kerkopdracht aan Tania heeft Art het over "drie brandende vragen". Dit is een anagram van "veranderde in bangerd". Zarayda veranderde voor haar rol als Mol in een bangerd.

Zie jij het ook zo terugkomen in aflevering 10? Ik niet. :P (Maar het is het enige enigszins zinnige anagram dat ik er van kan maken. ::rofl::)

Knap gevonden! Is wel heul erg toevallig.
Ik vond haar naast de overdreven reactie bij de ontdekking van Tania, ook al zo opvallend gemaakt reageren toen ze haar enige (goud-)klompje verloren leek te zijn.

*zet voorzichtig 1 teen in de tunnel*
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #245 Gepost op: 11-02-2013, 17:22:50 »
Ik vind het wel erg moeilijk. Als ik kijk naar follow the money, dan is Zarayda mijn Mol. Als ik kijk naar mogelijke molacties, dan is Kees mijn Mol. Als ik kijk naar molgevoel, dan is Paulien de Mol.

En welke moet ik nu kiezen?
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #246 Gepost op: 11-02-2013, 17:26:02 »
Ik vind het wel erg moeilijk. Als ik kijk naar follow the money, dan is Zarayda mijn Mol. Als ik kijk naar mogelijke molacties, dan is Kees mijn Mol. Als ik kijk naar molgevoel, dan is Paulien de Mol.

En welke moet ik nu kiezen?
Wat ik altijd doe: als ik er niet uitkom qua verdachte acties of follow the money blijven alleen de hints over. In dit geval wijzen de meeste richting Kees. Dus stem Kees! :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #247 Gepost op: 11-02-2013, 17:28:33 »
Wat ik altijd doe: als ik er niet uitkom qua verdachte acties of follow the money blijven alleen de hints over. In dit geval wijzen de meeste richting Kees. Dus stem Kees! :P

Het zijn ook de hints waardoor Kees nu mijn Mol is, maar Zarayda wordt elke aflevering verdachter, en zou het best wel eens kunnen zijn!

Stiekem ook een beetje wishful thinking.  :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #248 Gepost op: 11-02-2013, 17:31:58 »
Het zijn ook de hints waardoor Kees nu mijn Mol is, maar Zarayda wordt elke aflevering verdachter, en zou het best wel eens kunnen zijn!

Stiekem ook een beetje wishful thinking.  :P
Van Zarayda kan ik je afhelpen:

Wat mij betreft valt ze hier echt door de mand, of ze is echt briljant. ;)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #249 Gepost op: 11-02-2013, 17:39:22 »
Ik ben nog niet overtuigd.  ::tandpastasmiley::

Nouja, ze zou wel een geniale actrice zijn als ze het is.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #250 Gepost op: 11-02-2013, 19:14:31 »
Ik vind het wel erg moeilijk. Als ik kijk naar follow the money, dan is Zarayda mijn Mol. Als ik kijk naar mogelijke molacties, dan is Kees mijn Mol. Als ik kijk naar molgevoel, dan is Paulien de Mol.

En welke moet ik nu kiezen?

Heb ik ook, ik ga nu toch voor Zarayda, ze haalt echt veel te weinig binnen naar mijn gevoel. Ze gedraagt zich ook minder kandidaats en meer mols. Mijn mol op dit moment.
Iedereen had het trouwens over Kees bij het weerwolvenspel, dat hij heel mols deed, maar Zarayda stemde uiteindelijk ook niet op Paulien, ze ontmaskerde misschien Daniel, maar kiest toch nog voor Kees. Ze had het spel eigenlijk best in haar handen.


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #251 Gepost op: 12-02-2013, 11:01:23 »
Heb ik ook, ik ga nu toch voor Zarayda, ze haalt echt veel te weinig binnen naar mijn gevoel. Ze gedraagt zich ook minder kandidaats en meer mols. Mijn mol op dit moment.
Iedereen had het trouwens over Kees bij het weerwolvenspel, dat hij heel mols deed, maar Zarayda stemde uiteindelijk ook niet op Paulien, ze ontmaskerde misschien Daniel, maar kiest toch nog voor Kees. Ze had het spel eigenlijk best in haar handen.

Mja sorry hoor ik vind dat Zarayda dat wolvenspel toch écht niet handig gespeeld zou hebben als mol.  ::ohno::
Eerst al onmiddellijk over Daniël roepen dat hij raar doet en daarmee welhaast zeker zijn lot bezegelen.. En vervolgens aan het einde nadrukkelijk Paulien gaan ondervragen..
Voor hetzelfde geld was Kees als kandidaat in het spel gewoon meegegaan met haar (wat mij betreft logische) verdenking en dan lag Paulien er gewoon uit.

Misschien komt daar dan nog een verklaring voor maar zó ze het spel al in handen heeft (en ze heeft wel een bepaalde rol op zich genomen daar ja) dan heeft ze dit vanuit mols perspectief toch voor mij op onbegrijpelijke wijze gespeeld - terwijl hier juist enorme kansen lagen om zonder zich verdacht te maken toe te slaan..  ::ohno::

Nog even over 'zg' (zo.. goedemorgen van Art, las ik ergens). Ik hoop het niet eerlijk gezegd.
Ik vond die 'jongens' 'junges' al vrij vergezocht vorig jaar, maar als ik nu echt op álles wat Art zegt moet letten en daar een vermeende molhint in moet vinden, terwijl er zoveel mogelijkheden zijn om mooie creatieve hints te verzinnen lijkt me, dan zou ik dat toch wel een afknapper vinden eerlijk gezegd. Maar ja de meeste hints van de afgelopen series waren niet van bijzonder niveau dus uitsluiten kunnen we het niet nee.. :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Wippie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #252 Gepost op: 12-02-2013, 11:22:31 »
In het begin van de Dakota-opdracht gaf Art aan dat de mol kon ontspannen (de exacte bewoording is mij niet bijgebleven).

Gedurende de opdracht heeft iedereen gevlogen, behalve Zarayda.

Offline Wippie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #253 Gepost op: 12-02-2013, 11:52:04 »
Ja Zarayda kwam inderdaad lekker ontspannen over in dat vliegtuig  ::rofl::

Ontspannen, in de zin van 'niet-het-vliegtuig-besturen'. Het viel me op, omdat bij de overige kandidaat steeds expliciet werd vermeld d.m.v. beeld en/of tekst dat zij wel het vliegtuig bestuurd hebben.

Kijk 't stukje maar eens terug  ::trots::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #254 Gepost op: 12-02-2013, 12:16:19 »
Zarayda heeft in aflevering 6 meerdere keren "magisch" gezegd en aan "magie" gerefereerd. Voor sommigen is 13 een magisch (ongeluks)getal. Mogelijk een verwijzing dus naar de dertiende Mol.

Dit zijn ze allemaal:

  • Zarayda in een biecht over de dakota: "Echt magisch. Maar waarschijnlijk heb je alleen dit [doet hysterisch] van mij gezien, want zo incasseer ik de magie van wat ik allemaal meemaak hier."
  • Zarayda als de helicopter opstijgt: "Wat is dit magisch!"
  • Zarayda tijdens de test: "Ik denk nu aan Daniël en aan Paulien. Omdat Paulien ontzettend slim is en ik heb gezien hoe bijna... mágisch zij het spel heeft gespeeld rond het kampvuur waar zij ook eventjes de Mol was."

Als Zarayda mijn Mol was had ik hier wel een hint in gezien (verwijzingen naar het "magische" getal 13, niet alleen voor bijgelovige mensen een ongeluksgetal, maar voor heksen kennelijk juist een geluksgetal, dat heeft iets met de maan te maken). (Ook omdat in dezelfde lijn Patrick in serie 11 verwijzingen maakte naar het "gekkengetal" met uitspraken als "gedachten en krachten" en "te gek".) Nu denk ik dat ze gewoon ineens een nieuw stopwoordje heeft, want het is me niet opgevallen dat ze "magisch" in eerdere afleveringen gebruikte. ::heks::
« Laatst bewerkt op: 12-02-2013, 13:00:05 door Heinz »

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #255 Gepost op: 12-02-2013, 12:25:08 »
kan iemand hier eens goed naar kijken?

dit stond op het avro forum
http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/367/t/37767.aspx?PageIndex=19

er zou een klein molletjes uit Zarayda's shirt omhoogkomen??

Offline Cookie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #256 Gepost op: 12-02-2013, 13:05:19 »
Door dat molletje ben ik flink van slag. Eigenlijk had ik een streep door haar gezet. Ondanks dat ze geen geld oplevert zie je haar ook niet echt geld tegenhouden. Dit zie je Kees bijv. wel doen..

Ze heeft wel een aantal hints haar kant op staan.


Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #257 Gepost op: 12-02-2013, 13:26:05 »
Ik ben al heel lang aan het kijken maar nog geen molletje. Ik blijf toch nog ff kijken, voor de zekerheid  :P

Op 31:12 komt er iets wits uit, maar dat ziet er meer uit als een soort pluizebolletje. Ik kan er geen molletje van maken.

Edit: lijkt ook wel alsof diegene op het AVRO forum dat "molletje" heeft zitten photoshoppen. Want de manier waarop het op die afbeelding staat, vergeleken met wat ik net pluk uit de herhaling, is er echt niets vergelijkbaars van te maken. De vorm is zelfs anders, terwijl je bij die pluk op de afbeelding hieronder een soort schaduw ziet op de rand van haar t-shirt.

Vanwege grootte even in spoiler gezet:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 12-02-2013, 13:29:56 door Zwanee »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #258 Gepost op: 12-02-2013, 13:29:02 »
Is dat niet gewoon een klein microfoontje? Ik geloof dat ik zo'n microfoontje wel vaker heb gezien in WIDM..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #259 Gepost op: 12-02-2013, 13:30:36 »
Is dat niet gewoon een klein microfoontje? Ik geloof dat ik zo'n microfoontje wel vaker heb gezien in WIDM..

Vorig jaar heb ik ze zeker gezien, een soort pluizig microfoontje. Ik vermoed dat dit ook zoiets geweest zal zijn.