Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122219 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #260 Gepost op: 12-02-2013, 14:44:58 »
Proest, dat is gewoon een grijzig microfoontje. Zo'n grijzig pluisje dat daar dan om zit. Je hebt ze ook in zwart :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #261 Gepost op: 12-02-2013, 21:57:43 »
Proest, dat is gewoon een grijzig microfoontje. Zo'n grijzig pluisje dat daar dan om zit. Je hebt ze ook in zwart :)
Inderdaad, het gaat toch wel erg ver om daar ook al iets in te zien. ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #262 Gepost op: 13-02-2013, 00:45:10 »
Is Zarayda trouwens zo'n dramaqueen? Weet iemand dat uit andere tv-acties o.i.d.? Het valt me op dat ze in elke aflevering, in elk filmpje wel naar haar gezicht grijpt en maar "oh" uitroept, haar ogen dichtslaat of juist naar de hemel richt. Een beetje too much in mijn ogen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #263 Gepost op: 13-02-2013, 11:31:40 »
Zo herinner ik me haar wel uit programma's als Try Before You Die en Spuiten en Slikken. Daar vond ik haar altijd zo gemaakt overkomen. Maar nu ik haar in WIDM zie weet ik dat ze van zichzelf gewoon zo is. :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #264 Gepost op: 14-02-2013, 18:40:51 »
Dit zijn ze allemaal:

    Rare zin : zo incasseer ik de magie ( nog nooit zo iets gehoord )
    • Zarayda in een biecht over de dakota: "Echt magisch. Maar waarschijnlijk heb je alleen dit [doet hysterisch] van mij gezien, want zo incasseer ik de magie van wat ik allemaal meemaak hier."
    • Zarayda als de helicopter opstijgt: "Wat is dit magisch!"
    • Zarayda tijdens de test: "Ik denk nu aan Daniël en aan Paulien. Omdat Paulien ontzettend slim is en ik heb gezien hoe bijna... mágisch zij het spel heeft gespeeld rond het kampvuur waar zij ook eventjes de Mol was."

    Als Zarayda mijn Mol was had ik hier wel een hint in gezien (verwijzingen naar het "magische" getal 13, niet alleen voor bijgelovige mensen een ongeluksgetal, maar voor heksen kennelijk juist een geluksgetal, dat heeft iets met de maan te maken). (Ook omdat in dezelfde lijn Patrick in serie 11 verwijzingen maakte naar het "gekkengetal" met uitspraken als "
gedachten en krachten" en "te gek".) Nu denk ik dat ze gewoon ineens een nieuw stopwoordje heeft, want het is me niet opgevallen dat ze "magisch" in eerdere afleveringen gebruikte. ::heks::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #265 Gepost op: 14-02-2013, 19:57:09 »
dit zag ik net op avro.nl

rond de 15.19 daar ligt de man op de grond met zijn krantje. Hier hoor je een vreemd geluidje. Ik hoor echt ' Zarayda is de mol'

http://community.avro.nl/wie_is_de_mol/f/367/t/37767.aspx?PageIndex=21

zelf hoor ik wel 'is de mol' maar daarvoor kan van alles zijn..

ben benieuwd wat jullie hierin horen..

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #266 Gepost op: 14-02-2013, 22:56:07 »
Ik zit niet op Zarayda, maar deze vond ik wel opvallend:
Tijdens het "overleg" met Kees en Daniël zie je Zarayda op gegeven moment met haar vuist voor haar mond, meteen daarna zegt ze in de biecht: "de mol lacht in zijn vuistje"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #267 Gepost op: 15-02-2013, 00:27:01 »
Ik vind haar nog steeds geweldig ::rofl:: ::ok::. Hopen dat ze op de fandag komt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #268 Gepost op: 15-02-2013, 01:05:47 »
ik krijg steeds meer de neiging naar Zarayda over te stappen. Mede doordat Kees bijna 2000 euro lijkt veilig te stellen.

 Echter is het wel opmerkelijk dat ze openlijk togeeft de kokers geopend te hebben. Ze zou ook heel goed de Anniek van dit seizoen kunnen worden.

Oh en de aanhef van Art: Zo, Gelukt? Weer een ZG
« Laatst bewerkt op: 15-02-2013, 01:08:32 door Qper »

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #269 Gepost op: 15-02-2013, 01:44:54 »
Oh en de aanhef van Art: Zo, Gelukt? Weer een ZG

Dat begint bij mij na 'jungens' van vorig jaar (wat ik al vrij flauw vond eerlijk gezegd) toch aan te voelen als een big fat red herring.  :-\\

Als het wel een hint blijkt vind ik het wel één van de slapste en dufste hints ooit.
Kom op zeg je kan met betrekking tot Zarayda niks beters verzinnen?  ::)
Niet dat de hints van voorgaande jaren zo geweldig waren, maar kom op na PS= Patrick Stoof, Jungens= AM Jung nou weer ZG..?  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #270 Gepost op: 15-02-2013, 08:21:12 »
Dat begint bij mij na 'jungens' van vorig jaar (wat ik al vrij flauw vond eerlijk gezegd) toch aan te voelen als een big fat red herring.  :-\\

Als het wel een hint blijkt vind ik het wel één van de slapste en dufste hints ooit.
Kom op zeg je kan met betrekking tot Zarayda niks beters verzinnen?  ::)
Niet dat de hints van voorgaande jaren zo geweldig waren, maar kom op na PS= Patrick Stoof, Jungens= AM Jung nou weer ZG..?  :-\\

Het zijn ook geen hints voor ons, maar deze zijn voor de kandidaten.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #271 Gepost op: 15-02-2013, 09:31:58 »
Oh en de aanhef van Art: Zo, Gelukt? Weer een ZG

Als Art dit zo had gezegd was het verdacht geweest (na zo, goedemorgen en zo, genoten), maar hij zegt dit niet zo. Hij zegt: "Zo. Is 't gelukt?"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #272 Gepost op: 15-02-2013, 10:01:18 »
Als Art dit zo had gezegd was het verdacht geweest (na zo, goedemorgen en zo, genoten), maar hij zegt dit niet zo. Hij zegt: "Zo. Is 't gelukt?"

goeie check Heinz, zo maken forummers anders hun eigen hints.
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #273 Gepost op: 15-02-2013, 12:14:39 »

  • Zarayda in een biecht over de dakota: "Echt magisch. Maar waarschijnlijk heb je alleen dit [doet hysterisch] van mij gezien, want zo incasseer ik de magie van wat ik allemaal meemaak hier."
  • Zarayda als de helicopter opstijgt: "Wat is dit magisch!"
  • Zarayda tijdens de test: "Ik denk nu aan Daniël en aan Paulien. Omdat Paulien ontzettend slim is en ik heb gezien hoe bijna... mágisch zij het spel heeft gespeeld rond het kampvuur waar zij ook eventjes de Mol was."

Als Zarayda mijn Mol was had ik hier wel een hint in gezien (verwijzingen naar het "magische" getal 13, niet alleen voor bijgelovige mensen een ongeluksgetal, maar voor heksen kennelijk juist een geluksgetal, dat heeft iets met de maan te maken). (Ook omdat in dezelfde lijn Patrick in serie 11 verwijzingen maakte naar het "gekkengetal" met uitspraken als "gedachten en krachten" en "te gek".) Nu denk ik dat ze gewoon ineens een nieuw stopwoordje heeft, want het is me niet opgevallen dat ze "magisch" in eerdere afleveringen gebruikte. ::heks::

Ik ben geloof ik de enige die wat in mijn "magische (on)geluksgetal 13"-theorie ziet, maar ik stuit weer op een aanvulling: in aflevering 7 zegt Zarayda over haar uitschakeling in het veld in een biecht: "Het was gewoon puur ongeluk en een beetje die stunteligheid (..)".

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2013, 12:16:57 »
Zarayda.Als zij de mol is dan zou ik dat heel vervelend vinden,dat zou echt een soort 'yvonne' mol zijn dan,waarbij het te dik op ligt.
Echt,ik geloof dat de fouten die ze maakt of expres zijn (omdat ze het leuk vind om verdacht te zijn) of ze is echt niet slim.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2013, 12:19:58 »
Zarayda.Als zij de mol is dan zou ik dat heel vervelend vinden,dat zou echt een soort 'yvonne' mol zijn dan,waarbij het te dik op ligt.
Echt,ik geloof dat de fouten die ze maakt of expres zijn (omdat ze het leuk vind om verdacht te zijn) of ze is echt niet slim.

Ik zou het dan meer zien als 'ze is écht zo onhandig' dan als niet zo slim eigenlijk. En dan in combinatie met impulsief.
No Milk today???

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #276 Gepost op: 15-02-2013, 12:23:24 »
Ik ben geloof ik de enige die wat in mijn "magische (on)geluksgetal 13"-theorie ziet, maar ik stuit weer op een aanvulling: in aflevering 7 zegt Zarayda over haar uitschakeling in het veld in een biecht: "Het was gewoon puur ongeluk en een beetje die stunteligheid (..)".

Ik weet niet of het al eens opgemerkt is, maar het viel me ineens op dat ze in een "magic bus" rijden steeds. Toen moest ik meteen hieraan denken  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #277 Gepost op: 15-02-2013, 12:25:35 »
Oei, ik begin nu wel weer eventjes te twijfelen, is Zarayda gewoon niet glashard te Mol? Ik zou het wel leuk vinden.. maar ik blijf nog maar even bij Kees, wie weet verandert dat in de loop v/d week nog. Zarayda staat in ieder geval op 2.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #278 Gepost op: 15-02-2013, 12:38:23 »
Ik weet niet of het al eens opgemerkt is, maar het viel me ineens op dat ze in een "magic bus" rijden steeds. Toen moest ik meteen hieraan denken  ;D

Grappig. Was mij niet opgevallen. ;D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #279 Gepost op: 15-02-2013, 12:47:28 »
Oeh the magical mystery tour?  ;D
No Milk today???