Auteur Topic: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart  (gelezen 122186 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #340 Gepost op: 20-02-2013, 15:13:00 »
Maakt niet zo heel veel uit denk ik. Ook in 'het donker' is er altijd nog wel ergens licht aanwezig. Het lijkt me meer dat Zarayda hier dacht als programmamaakster. Het liefst film je met het licht wat er is. Als het nacht wordt, moet je ergens lampen neerzetten. Dat is extra moeite, extra mankracht, kost extra tijd en extra geld. Daarbij neem ik ook aan dat ze voor het donker in hun hotel/verblijfplaats wilden zijn. Daar heb je weer kunstmatig licht, zodat je ook nog in je mollenboekje kan schrijven. Als ze van die locatie eerst terug moesten naar hun nachtverblijf, duurt het langer voordat je aan het openen der kokers toekomt.
Zarayda heeft trouwens toch alle kokers in het hotel opengemaakt, zo biechtte ze op, dus als dat haar doel was, dan had dat niet per se daar in het licht gehoeven.
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #341 Gepost op: 20-02-2013, 15:25:44 »
En toch blijft het een opvallende uitspraak als het gaat om een foto die nog ontwikkeld moet worden.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #342 Gepost op: 20-02-2013, 16:37:15 »
Maakt niet zo heel veel uit denk ik. Ook in 'het donker' is er altijd nog wel ergens licht aanwezig. Het lijkt me meer dat Zarayda hier dacht als programmamaakster. Het liefst film je met het licht wat er is. Als het nacht wordt, moet je ergens lampen neerzetten. Dat is extra moeite, extra mankracht, kost extra tijd en extra geld. Daarbij neem ik ook aan dat ze voor het donker in hun hotel/verblijfplaats wilden zijn. Daar heb je weer kunstmatig licht, zodat je ook nog in je mollenboekje kan schrijven. Als ze van die locatie eerst terug moesten naar hun nachtverblijf, duurt het langer voordat je aan het openen der kokers toekomt.
Zarayda heeft trouwens toch alle kokers in het hotel opengemaakt, zo biechtte ze op, dus als dat haar doel was, dan had dat niet per se daar in het licht gehoeven.

Juist dat ze het opbiecht (en dat de productie die biecht in de aflevering heeft gemonteerd) overtuigt mij ervan dat Zarayda NIET de mol is. Als ze wel de mol was geweest, was het veel spannender om het openen van de kokers in de laatste aflevering als molactie te laten zien. Voor de duidelijkheid: Zarayda biecht dit wel aan de kijkers op, maar niet aan de andere kandidaten. Zij tasten dus nog in het duister hoe het komt dat die twee kokers belicht zijn.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #343 Gepost op: 20-02-2013, 17:14:15 »
Juist dat ze het opbiecht (en dat de productie die biecht in de aflevering heeft gemonteerd) overtuigt mij ervan dat Zarayda NIET de mol is. Als ze wel de mol was geweest, was het veel spannender om het openen van de kokers in de laatste aflevering als molactie te laten zien. Voor de duidelijkheid: Zarayda biecht dit wel aan de kijkers op, maar niet aan de andere kandidaten. Zij tasten dus nog in het duister hoe het komt dat die twee kokers belicht zijn.

Zou ook sterk van de productie kunnen zijn om de kijker op het verkeerde kandidaten- been te zetten.
Dus jouw redenatie volgend ,maar dan een zet vooruit.
Dat overtuigd zijn zou ik dus maar een beetje afzwakken..... ::jaja::

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #344 Gepost op: 20-02-2013, 17:33:07 »
Sorry als het al is gezegd, maar is het feit dat de kandidaten
in aflevering één 20 ZAR krijgen niet gewoon het antwoord op vraag 20 van de test?

Vraag 20: Wie is de Mol > Zarayda?

Ik vind deze wel heel sterk! Helemaal omdat 20 ZAR omgerekend maar € 1,69 is. Wat kun je daar nu helemaal mee? Ik ben nog nooit in Zuid-Afrika geweest, en ken het prijsniveau niet, maar als ik een beetje google op taxiprijzen en McDonalds, dan is het hooguit genoeg voor een ijsje of een drankje.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #345 Gepost op: 20-02-2013, 17:50:34 »
Juist dat ze het opbiecht (en dat de productie die biecht in de aflevering heeft gemonteerd) overtuigt mij ervan dat Zarayda NIET de mol is. Als ze wel de mol was geweest, was het veel spannender om het openen van de kokers in de laatste aflevering als molactie te laten zien.
Ja, dat heb ik al eerder ook gepost. Ditzelfde gebeurde in serie 5, toen Marc-Marie in de uitzending al vertelde dat hij ergens gemold had.
The British are not impressed.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #346 Gepost op: 20-02-2013, 17:52:07 »
Het kan natuurlijk ook dat we in aflevering 10 de biecht van Zarayda zien over dat ze de kokers heeft geopend, en dan daar achter na: "Ja dikke neus, geen nieuwsgierigheid, die kokers moesten gewoon open, en ik deed het samen met Tania zodat ik me achter haar kon beschermen". Wat er dan natuurijk in de uitzending is uitgeknipt.  ;D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #347 Gepost op: 20-02-2013, 18:11:12 »
Het kan natuurlijk ook dat we in aflevering 10 de biecht van Zarayda zien over dat ze de kokers heeft geopend, en dan daar achter na: "Ja dikke neus, geen nieuwsgierigheid, die kokers moesten gewoon open, en ik deed het samen met Tania zodat ik me achter haar kon beschermen". Wat er dan natuurijk in de uitzending is uitgeknipt.  ;D


Mee eens !!!
Alles is beter dan niet in beeld gebrachte "weggegooide krijtjes".
Hoop dat de productie dat lesje nu wel heeft geleerd.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #348 Gepost op: 20-02-2013, 18:34:05 »
Sorry als het al is gezegd, maar is het feit dat de kandidaten
in aflevering é♪n 20 ZAR krijgen niet gewoon het antwoord op vraag 20 van de test?

Vraag 20: Wie is de Mol > Zarayda?

Grappig, ik zat opeens ook weer aan die kaartjes met 'Zar' te denken. Maar ik kon de 20 niet zo goed plaatsen. Die zou bij nader inzien wel eens dé hint van dit seizoen kunnen blijken.  ::ok:: En dat in de eerste opdracht.

Ik begin Zarayda steeds meer te verdenken..
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #349 Gepost op: 20-02-2013, 21:28:30 »
Ik bedenk me nu opeens dat het Zarayda is die 'met die kokers heeft gefoefeld'!  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #350 Gepost op: 21-02-2013, 12:27:20 »
ik denk toch steeds.Laat Zarayda aub niet de mol zijn.Ze wilde het wel zijn denk ik en dat ze daarom zo wil opvallen,maar ze is het denk ik echt niet.
Een echte wannabe mol :P

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #351 Gepost op: 21-02-2013, 13:03:00 »
De 20 ZAR die de kandidaten in de eerste opdracht van aflevering 1 krijgen, daar wordt van gezegd dat dit een hint is. Omgerekend is dit namelijk maar € 1,68 (of zo iets).

Ik heb nagekeken, en een taxi in Kaapstad kost zo'n 9 ZAR per km. Dus op zich is 20 ZAR dan wel logisch. Ze zullen niet onwijs ver van de locatie gedropt zijn neem ik aan. Zo'n 2 a 3 km lijkt me dan wel aannemelijk.

Als kandidaat vind ik Zarayda tegenvallen. Ze lijkt niet erg fanatiek. Als mol zou ik haar ook tegen vinden vallen, omdat er dan maar 1 echte mollenactie zou zijn geweest, en dat is de kokers open maken.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #352 Gepost op: 21-02-2013, 14:16:14 »
Dat geld heten ZAR en haar eerste 3 letters zijn ZARayda.
Heeft iemand anders dit al opgemerkt? (Zal wel denk ik)
Er zitten wel veel verwijzingen naar verschillende kandidaten in dit seizoen.
Dat van Paulien en die taal opdrachten,en met het ZAR geld,verwijzing Zarayda enz....
ook dat ze zegt "De mol kijkt hier naar en lacht in z'n vuistje" terwijl je daarvoor haar in haar vuistje ziet lachen,is ook wel verrot verdacht.
Maar dit kan natuurlijk allemaal expres zo gemonteerd zijn natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 21-02-2013, 14:18:56 door FilmMaster »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #353 Gepost op: 21-02-2013, 22:36:11 »
Zat er dik in dat ze zou afvallen, maar toch jammer. Ik vond haar een leuke kandidate, al wist ik vanaf het begin 100% zeker dat ze de mol niet was. (oke, ze was mijn schot voor de boeg, maar zelfs als schot voor de boeg mol ben ik nog van haar afgestapt :P)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #354 Gepost op: 21-02-2013, 22:36:50 »
Fantastische kandidaat, ik heb elke aflevering heel hard om Zarayda moeten lachen, ze gaf het seizoen echt humor en kleur!  ::bravo:: Zarayda!
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #355 Gepost op: 21-02-2013, 22:37:59 »
 :\'(

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #356 Gepost op: 21-02-2013, 22:50:10 »
Ik weet bijna 100% zeker dat carolien het niet is. Ik weet bijna 100% zeker dat Paulien het niet is. Ik weet bijna 100% zeker dat kees het niet is. Ik weet alleen maar 90% zeker dat zarayda het niet is. De enige reden dat ik haar verdenk, is omdat alle andere kandidaten al zijn afgestreept.
Ze gedraagtg zich enorm als mol tijdens de opdrachten, (als je kijkt naar mogenlijke goede mol-acties) maar heeft een enorm hoog "kandidaat gehalte". Lastig seizoen dit jaar...
Dan moet t art zijn
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #357 Gepost op: 21-02-2013, 22:53:09 »
Blij dat ze eruit ligt.
Ze wou teveel opvallen.een echte wannabe mol.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #358 Gepost op: 21-02-2013, 22:53:51 »
Vorige week ging Mr. Drama en nu is Mrs. Drama ook weg.  :\'(
Zarayda heeft dus gewoon puur geluk gehad dat ze zo ver is gekomen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Zarayda Groenhart
« Reactie #359 Gepost op: 21-02-2013, 23:01:37 »
Zarayda tweette zojuist:
@Zaraydaatje: Dankjewel voor alle superlieve reacties!!! MollotenLOVE4ever iedereen. Liefde!
 ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.