Poll

Naar wie wijst de priesterhint?

Kees
140 (46.1%)
Paulien
45 (14.8%)
Carolien
50 (16.4%)
Tania
13 (4.3%)
Zarayda
2 (0.7%)
Tim
4 (1.3%)
Daniël
3 (1%)
Janine
1 (0.3%)
Niemand/Het is geen hint
22 (7.2%)
Het is onderdeel van een grotere hint
24 (7.9%)

Totaal aantal stemmen: 223

Auteur Topic: [SPOILER ALERT] Priesterhint  (gelezen 189966 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #740 Gepost op: 28-02-2013, 21:53:21 »
Stel je voor dat we nu pas na de hint in de trein de priesterhint hadden ontdekt... (Eigenlijk ook raar, want dan was de Carolien-optie helemaal geen optie meer.)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [SPOILER ALERT] Eerste letter hint
« Reactie #741 Gepost op: 28-02-2013, 21:54:20 »
Los van negatieve aspecten van deze hint, vind ik het wel ontzettend tof dat de kandidaten er ook achter hadden kunnen komen. Toch een soort Patrick in de bus moment.
Ik vind het echt tof dat ze dit gedaan hebben. Gaat inslaan als een bom bij de afgevallen kandidaten volgende week... "Jullie hadden het kunnen weten vanaf opdracht één!"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #742 Gepost op: 28-02-2013, 22:07:45 »
Blijkbaar begon het tekstje van Kees echt met 'Case in point...' in plaats van dat het midden uit een zin geknipt was, zoals hier beweerd werd. Kan dit?
...óf niet!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #743 Gepost op: 28-02-2013, 22:11:49 »
Of dat stukje tekst is later uitgeprint, net na Zarayda's exit, dat ze besloten hebben dat Case op de overgebleven drie kon slaan.
The British are not impressed.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #744 Gepost op: 28-02-2013, 22:13:37 »
Of dat stukje tekst is later uitgeprint, net na Zarayda's exit, dat ze besloten hebben dat Case op de overgebleven drie kon slaan.

Case in point;

CIP, ik heb je!  :P
Woosie down?

Offline Jeaujeau

  • Forumlid
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #745 Gepost op: 28-02-2013, 22:18:16 »
Blijkbaar begon het tekstje van Kees echt met 'Case in point...' in plaats van dat het midden uit een zin geknipt was, zoals hier beweerd werd. Kan dit?

Ja, van het briefje viel dat wel af te lezen. Zoals ik al eerder heb gepost, volgens mij kan een zin prima met 'case in point' beginnen. En anders zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat een van de andere verhaaltjes midden in een zin stopt en dat de priester zichzelf onderbreekt als Kees binnenkomt... maar hij weet niet van tevoren welke volgorde de kandidaten binnenkomen. Dan zou het puur toeval zijn dat 'Case' ook bij 'Kees' wordt genoemd.

Vrij ongeloofwaardig, maar het is mogelijk.

Maakt ook niets meer uit, nu alle vermoedens sinds aflevering 1 bevestigd zijn door acteurs in een trein...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #746 Gepost op: 28-02-2013, 22:18:27 »
Blijkbaar begon het tekstje van Kees echt met 'Case in point...' in plaats van dat het midden uit een zin geknipt was, zoals hier beweerd werd. Kan dit?
Ja, dat kan. Is niks mis mee. Het komt misschien niet heel vaak voor, maar is volgens mij niet fout. Ik heb het in elk geval vaker gehoord aan het begin van iets.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #747 Gepost op: 28-02-2013, 22:19:23 »
Zooo...

Ik heb het forum echt totaal niet gevolgd dit jaar, een paar keer heel even er op gekeken, maar deze hint heb ik wel gezien.

Heb het net nog even zelf terug opgezocht en inderdaad... Met het woord 'Case', bij het stukje van Kees, en de andere beginletters is gewoon de zin Case is the mole te maken...

Kan me niet voorstellen dat dit geen echte hint is. :) Goed gevonden!

En een fijne ontknoping iedereen volgende week!
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #748 Gepost op: 28-02-2013, 22:24:09 »
Ja, dat kan. Is niks mis mee. Het komt misschien niet heel vaak voor, maar is volgens mij niet fout. Ik heb het in elk geval vaker gehoord aan het begin van iets.
Mooi zo, ik had namelijk vernomen van niet ::ok::
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #749 Gepost op: 28-02-2013, 23:36:24 »
Case in point;

CIP, ik heb je!  :P

De nieuwe ZCT hint  ::rofl::  ::jaja::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #750 Gepost op: 1-03-2013, 00:34:13 »
Toch wel apart dat ze in de eerste aflevering een knoert van een hint stoppen die voor ons molloten naar uitgerekend de 3 finalisten blijft verwijzen. En dat wisten ze niet toen ze m erin stopten  ::trots::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #751 Gepost op: 1-03-2013, 12:23:19 »
Case in point;

CIP, ik heb je!  :P

Of, zoals eerder in dit topic geopperd, stond er op het briefje van de priester inderdaad 'Kees in point'. Daar valt wel een kippetje uit te halen. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #752 Gepost op: 1-03-2013, 12:57:07 »
Toch wel apart dat ze in de eerste aflevering een knoert van een hint stoppen die voor ons molloten naar uitgerekend de 3 finalisten blijft verwijzen. En dat wisten ze niet toen ze m erin stopten  ::trots::

Ik heb me het hoofd zitten breken over de mogelijkheid dat de Priester nog veel meer verteld heeft dan alleen deze 10 zinnen.

Vooropgesteld: Kees is de Mol, dus die zit er dus tot en met de finale n. Dan slaat de hint uitsluitend op Case(Kees), en mag worden aangenomen dat er geen verdere zinnen zijn utsgeproken.

Maar wat nou als niet Janine, maar Carolien of Paulien dat ongeluk bij de sprong zou hebben gekregen? Dan was 1 van de ''C's'' er niet meer bij, en was de Priesterhint in deze vorm onbruikbaar.

Ik sluit dus niet uit dat er meer dan tien zinnen zijn geweest, waaruit het montageteam, afhankelijk van de finalisten iets kon samenstellen.

Maar dan moet je wel net het geluk hebben dat je met 1 andere letter de drie finalisten kunt ''vangen''.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #753 Gepost op: 1-03-2013, 13:34:27 »
Ik heb me het hoofd zitten breken over de mogelijkheid dat de Priester nog veel meer verteld heeft dan alleen deze 10 zinnen.

Vooropgesteld: Kees is de Mol, dus die zit er dus tot en met de finale n. Dan slaat de hint uitsluitend op Case(Kees), en mag worden aangenomen dat er geen verdere zinnen zijn utsgeproken.

Maar wat nou als niet Janine, maar Carolien of Paulien dat ongeluk bij de sprong zou hebben gekregen? Dan was 1 van de ''C's'' er niet meer bij, en was de Priesterhint in deze vorm onbruikbaar.

Ik sluit dus niet uit dat er meer dan tien zinnen zijn geweest, waaruit het montageteam, afhankelijk van de finalisten iets kon samenstellen.

Maar dan moet je wel net het geluk hebben dat je met 1 andere letter de drie finalisten kunt ''vangen''.

Waarom was de priesterhint dan onbruikbaar? Die staat als een huis hoor.

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #754 Gepost op: 1-03-2013, 13:39:50 »
Ze konden vooraf toch ook nooit zeker weten dat Paulien en Carolien in de finale zouden komen? Dus ofwel het ging alleen om Kees/case en dit was een enorme meevaller ofwel deze hint is achteraf bedacht en gemonteerd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #755 Gepost op: 1-03-2013, 13:42:40 »
Ze konden vooraf toch ook nooit zeker weten dat Paulien en Carolien in de finale zouden komen? Dus ofwel het ging alleen om Kees/case en dit was een enorme meevaller ofwel deze hint is achteraf bedacht en gemonteerd.

Ik denk het eerste, en dus maakt het geen mol uit of Paulien en Carolien in de finale zouden komen. Sowieso is 'wat als' denken voor de tv vrij zinloos, omdat wij nu eenmaal niet bij IDTV werken. Wat als iemand anders een ongeluk kreeg? Geen idee. Maakt het uit?

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #756 Gepost op: 1-03-2013, 13:53:28 »
De hint slaat gewoon op Case natuurlijk maar t is voor t productie team toch een ongelooflijke meevaller dat uitgerekend de enige 2 kandidaten waar de hint ook op kan slaan  t tot in de finale schoppen. En tja t blijft widm ..... niets is wat t lijkt, trust nobody .   ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #757 Gepost op: 1-03-2013, 15:29:34 »
C IS DE MOL

lijkt mij over paulien Cornelisse en niet kees tol.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #758 Gepost op: 1-03-2013, 16:03:16 »
C IS DE MOL

lijkt mij over paulien Cornelisse en niet kees tol.

En zo zijn we weer eens terug bij pagina 1 van dit topic.
 ::niet-ok::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [SPOILER ALERT] Priesterhint
« Reactie #759 Gepost op: 1-03-2013, 16:10:28 »
En zo zijn we weer eens terug bij pagina 1 van dit topic.
 ::niet-ok::
En volgens mij was Janine eigenlijk toch de mol.


Welke hebben we nog?