Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 79223 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #20 Gepost op: 31-01-2013, 21:38:36 »
Ik quote Kees: ‎"En ineens kijken die kandidaten heel anders naar je." Do I need to say more?

 ::vergroot::

Dit dus.

Een heerlijke aflevering. Dat weerwolvenspel, heel simpel maar perfect voor dit programma. En de natuur blijft genieten. Zuid-Afrika is echt één van de mooiste mollocaties ooit. ::bravo::

En als ik Kees nog niet 100% verdacht, na vandaag misschien wel 200%.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 5
« Reactie #21 Gepost op: 31-01-2013, 21:38:49 »
Ik quote Kees: ‎"En ineens kijken die kandidaten heel anders naar je." Do I need to say more?

 ::vergroot::
Haha ik dacht toen ik dat hoorde ook meteen heel subtiel. Zo van ze wijzen me nu aan als mol, en ik ben de mol maar nu even niet.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 5
« Reactie #22 Gepost op: 31-01-2013, 21:38:53 »
Ik vond het echt een toffe aflevering. Geen spectaculaire opdrachten, maar lekker veel psychologie en mooie plaatjes.

Kees blijf mijn mol. Hij doet bij de eerste opdrachten mijn inziens verdacht. Bij de eerste opdracht stond hij eerst op de aanhanger in de hoop de leiding te kunnen nemen, maar uiteindelijk lukt dat niet. Vervolgens neemt hij de leiding bij het plaatsen van de blokken op de aanhanger.

Het weerwolven was erg goed in beeld gebracht. Ik had bij Kees echt het gevoel dat hij voorkennis had. Met die kennis stemde hij zelf in elk geval niet op de weerwolven. Volgens mij heeft hij zelf uit mogen kiezen wie de weerwolven waren.

De laatste opdracht gebruikt hij om uit de spotlicht te blijven. Ondanks dat hij niet de belangrijkste bijdrage aan opdracht leverd (ook niet de minste) strijkt hij wel de eer op door de kluis open te maken. High fives everywhere. Kees vervuld zijn rol daarmee erg goed. Hij is nooit echt een uitblinker in een opdracht, maar heeft erg veel vertrouwen van de groep en krijgt daardoor de ruimte om soms wel flink te mollen.

Ik heb me vermaakt!... en zin om weerwolven te spelen.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2013, 21:41:09 door Rat »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 5
« Reactie #23 Gepost op: 31-01-2013, 21:39:08 »
En weer een magistrale aflevering. En opvallend veel geld verdiend... (maar het lijkt wel alsof er volgende week geld zoek raakt...) Als speler van Weerwolven van Wakkerdam vond ik de tweede opdracht (Mollen van Wakkerdam) natuurlijk top. En perfect gespeeld van Paulien. Mocht Kees de mol zijn ook goed van hem gespeeld door op de een of andere manier de aandacht op zich te krijgen.

De eerste opdracht was lastig te doorgronden. Want mollen was zeer lastig. In ieder geval bij de puzzel is er gemold door de steen verkeerd om te leggen, maar verder? Misschien hier juist gaan kijken naar degenen die zich wat stiller hielden? Tanya leek even de auto compleet vast te rijden (wat een mollenstreek had kunnen zijn), maar kreeg hem er heel netjes uit...

Ook de goudopdracht is lastig... Hier zou je Tanya toch lichtelijk als minst mollig moeten noemen, aangezien zij min of meer 500 Euro had verdiend... Maar goed, eerst maar eens volgende week afwachten... Tot slot Tim... Het zat er natuurlijk in dat hij eruit ging, dus niet super verrassend...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 5
« Reactie #24 Gepost op: 31-01-2013, 21:40:13 »
Die olifant!  :o


Mooie aflevering, de sfeer is zo anders dan andere seizoenen door al dat wildlife!
En allemaal leuke mensen  ::rofl::

Ik ben dus niet de enige die dat gevoel heeft, dat de sfeer zo anders is dan andere series. Normaal hadden we in 3 afleveringen veel van de grote stad gezien, nu al 3 afleveringen de mooie Zuid-Afrikaanse natuur. Maar de stad zal vast nog wel komen :P

Offline J_Crispy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #25 Gepost op: 31-01-2013, 21:40:19 »
WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM ::oink::
9th person voted of and the second member of our jury...

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #26 Gepost op: 31-01-2013, 21:41:35 »
Ja, grappig dat potje weermollen :D 

...maar soms even niet :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #27 Gepost op: 31-01-2013, 21:43:37 »
Volgende week €10.000 kwijt?  :o :o :o

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #28 Gepost op: 31-01-2013, 21:43:44 »
En, als ik het goed heb gezien zo snel, voor het eerst heel duidelijk een cameraman in beeld :D
Die olifant ja! Supergoed dat ze dat erin hebben gelaten! Wat een beest! Moet echt dodelijk spannend zijn geweest voor de kandidaten. ::zweet::

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #29 Gepost op: 31-01-2013, 21:45:55 »
En, als ik het goed heb gezien zo snel, voor het eerst heel duidelijk een cameraman in beeld :D
Die olifant ja! Supergoed dat ze dat erin hebben gelaten! Wat een beest! Moet echt dodelijk spannend zijn geweest voor de kandidaten. ::zweet::

Die toen bij die olifant wegliep? ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Aflevering 5
« Reactie #30 Gepost op: 31-01-2013, 21:46:28 »
Volgende week €10.000 kwijt?  :o :o :o

Ja Tania was iets kwijt, dus de pot lijkt me logisch :D
You'll never walk alone

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 5
« Reactie #31 Gepost op: 31-01-2013, 21:49:58 »
de sfeer is zo anders dan andere seizoenen door al dat wildlife!
Dit.

Het was weer een prachtige aflevering met mooie én geheimzinnige/psychologische opdrachten met dubbele lagen er in en dergelijke. En natuurlijk moet je voor het onbekende kiezen (de kluis). Super, misschien wel de mooiste aflevering vooralsnog.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Aflevering 5
« Reactie #32 Gepost op: 31-01-2013, 21:50:56 »
Ik vraag me af of Zarayda wel echt een klompje goud opraapte, toen ze zei dat ze dat verloren was.... Ze heeft zo te zien, niets in haar hand ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #33 Gepost op: 31-01-2013, 21:51:15 »
Tania met opmerking " heb ik me ingegraven"  ::vergroot::

toen ze in het Rhino kooi zat: " hier ligt een hoop van een neushoorn" oftewel een molshoop....

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #34 Gepost op: 31-01-2013, 21:51:40 »
Die toen bij die olifant wegliep? ;D

Ja! Dat was toch een cameraman? Ik kan me niet herinneren dat ik in de 14 jaar dat ik WIDM kijk ooit zo duidelijk een cameraman in beeld heb gezien. :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 5
« Reactie #35 Gepost op: 31-01-2013, 21:52:08 »
Ja! Dat was toch een cameraman? Ik kan me niet herinneren dat ik in de 14 jaar dat ik WIDM kijk ooit zo duidelijk een cameraman in beeld heb gezien. :D

Jammer, toch niet! Ik krijg net te horen van een medewerker van WIDM dat het de ranger met een statief was. :)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #36 Gepost op: 31-01-2013, 21:53:51 »
' fluister en huiver '
Fluister: Tanja heb ik ooit horen fluisteren?
Huiver: Tanja is bang voor de hyenas

Tania zit vol op Tim... Exit Tim...

Marja, met Opdr 2/3 was ze wel goed bezig...

Volgende week dus geld kwijt...

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #37 Gepost op: 31-01-2013, 21:54:09 »
Jammer, toch niet! Ik krijg net te horen van een medewerker van WIDM dat het de ranger met een statief was. :)

Oh :( ik vond het al zo raar dat hij een geweer bij zich had :p

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #38 Gepost op: 31-01-2013, 21:54:32 »
Tja, om het met Tania's woorden te zeggen: er staat nu toch wel M O L op Kees' voorhoofd. Ook deze aflevering deed hij weer precies wat een Mol zou doen.

Offline Badeendje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #39 Gepost op: 31-01-2013, 21:57:58 »
Dus, moeten we nu gaan zoeken bij wie Tim alsmaar in het groepje zat en zou het kunnen dat we zo de Mol vinden? Aangezien Tania dus wéér door is moet ze wel wat vragen goed beantwoord hebben...

Prachtige aflevering, ook heeeerlijk dat Weerwolvenspel. Ik verdenk nu Kees!