Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Philippe Geubels.. hahaha dat zou prachtig zijn
Net als in Wie is de Bekende Nederlander Ik nomineer Peru voor WIDM 2014. Na de Maya's in seizoen 8 kunnen de Inca's niet achterblijven prachtig land.Kandidaten:Frederik Brom (geweldig in Expeditie Poolcirkel)Mark HuizingaKlaas van KruistumThomas van LuynLeo AlkemadeSofie van den EnkSaar KoningsbergerRoos MoggréBirgit SchuurmanKristel Zweers
Mensen die hebben aangegeven graag mee te willen doen:Manuela KempRobert de HoogNicolette van DamCarolien SpoorAnniko van SantenSofie van der EnkTim HofmanDus hier zal wel wat tussen zittenIk hoop zelf ook op Valerio Zeno,Bas Westerweel of Frederique van der Wal.Land: USA en dan speciaal New York,Los Angeles,Texas en Californie
Toevallig een fan van 'De Slimste Mens'?:p
Nu je het zegt, 4 van de 10 Op zich wel, maar was niet bewust. Al deden er ook.aardig wat oud-WIDM-kandidaten mee, het soort komt dus overeen.
Australië hebben we al gehad in het eerste seizoen.
Mensen die hebben aangegeven graag mee te willen doen:Manuela KempRobert de HoogNicolette van DamCarolien SpoorAnniko van SantenSofie van den EnkTim HofmanDus hier zal wel wat tussen zittenIk hoop zelf ook op Valerio Zeno,Bas Westerweel of Frederique van der Wal.Land: USA en dan speciaal New York,Los Angeles,Texas en Californie
Niemand die Janine Abbring in het volgende seizoen wil
AMSTERDAM - Nick en Simon zouden graag mee willen doen aan het AVRO-programma Wie is De Mol?.Nick en Simon hebben het laatste seizoen van Wie is De Mol?, waarin goede vriend Kees Tol de hoofdrol speelde, gevolgd."Ik heb het gekeken omdat Kees eraan meedeed. Ik ben er verslaafd aan", zei Simon vrijdag tijdens de livechat van VROUW. "Ik zou graag mee willen doen aan het programma, maar het probleem is onze agenda. Dus dat wordt een beetje lastig."Nick voegde daar nog aan toe: "Ik kan niet zo goed acteren als Kees, maar ik zou het ook wel willen. Het is echt een mooi programma."
Als ze maar niet tegelijk meedoen dan
een seizoen vol volendammers.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
753 gasten en 14 vaste bezoekers