Wat gaaf, Hongkong!
Op een gegeven moment zie je iemand bukken bij die bakken met vis en iets zeggen als 'daar wordt je wel heel warm van'. Van de zijkant gefilmd en niet direct herkenbaar, maar zou het kunnen zijn? Zijn stem lijkt er wel op en ook voor de rest wel (wat je ervan kan zien dan).
Er is geen shot waar iemand wegduikt, alleen 1 shot waar een chinees iets uit die bakken haalt, maar dat is duidelijk niet Freek bartels. En die stem op de achtergrond hoor je in de andere shots ook hele tijd, dus is waarschijnlijk van 1 iemand uit de crew.
Wat cool dat het China is, had al gehoopt op een Aziatisch land, vanwege de mysterieuze sferen. Past perefect bij wie is de mol. Ik vond seizoen 10 in Japan ook 1 van de betere seizoenen, al had de mol misschien iets beter gekund. Maar aan de locatie heeft het niet gelegen toen,
Super tof, en wat betreft de kandidaten, je ziet idd een paar schoenen, maar je kan hier niet echt iets uithalen lijkt me.
Ik zie een new balance schoen, die wordt door bijna heel nederland gedragen, is een rage nu dus..
Warschijnlijk staan er nog mensen achter, dus het lijkt me niet dat dit middenweg de serie is.
Denk gewoon dat dit een paar beelden zijn uit hongkong van de eerste paar dagen, aangezien die silvy (prijswinnares) ook veel te zien is. Denk dat ze gewoon wat shots hebben opgenomen voor dit filmpje, op dag 1 en 2.