1ste Valentein inderdaad.
2de: Dacht aan een stem die me deed denken aan die Radio presentator die eerder heeft mee gedaan. Jan Douwe Kroeske or misschien die gast van de Rekenkamer. Ook in de mening Rik Brandsteder kan ik me wel vinden.
3de klinkt als nog drukker stemmetje als Sanne Vogel. Dacht nog aan dat zusje van John Ewbank en zelfs nog aan Inge Schrama die nu als 7 maanden niet in GTST is te zien als Sjors omdat ze zwanger was. Misschien lijkt iemand te zijn uit een vrouwelijk trio waarvan zij de jongste is. De stem heeft het namelijk over dat zich optrekt aan de oudste. Als het duo is zeg je dat niet. Zou het misschien josje kunnen zijn van K3 ?
Maar...
Ik denk dat we slimmer moeten zijn, en ik ga beginnen.
Ik denk namelijk dat we het moeten zoeken in quotes en daar "type'mensen bijzetten.
Kijk: Nummer 3 zegt bijv dat ze allerlei soorten vrezen heeft, enge mensen vrees, enge dierenvrees, rij vrees, ze is overal bang voor.
Maar ik zie dan echt zo'n comidienne voor me die daar juist een beetje spot mee drijft, zo'n paulien cornelisse type gemengd met een hanna bervoets type.
Nummer 1: praat heel overdreven met pauzes, dan ga je bijv zoeken in de extra verte tv personalties, of de mensen die wat overdreven praten.
Snappie?
inderdaad, moest nu meteen aan Lieke van Lexmond denken bij nummer 1.
Als we dan luisteren na de 3de quote dan heeft Sanne Vogel het over Brit of Ymke van Brit en Ymke. Maar ik heb begrepen dat Ymke al mee heeft gedaan aan Atlas.
Die 2de qoute dan zou het inderdaad Arie Boomsma kunnen wezen.