In 2009 zat ik nog op de middelbare school en zou ik met een klasgenote gaan maar die was last-minute ziek geworden, dus toen ging ik alleen, maar kwam ik toevallig 2 meisjes tegen die ik vlak daarvoor bij een ander evenement had ontmoet. Dankzij hen (want zij waren veel jonger dan ik) heb ik zelfs nog een deel van het molgeld dat zij wonnen bij de kinderveiling weten te krijgen, heel leuk!
Maar toch vond ik, ondanks dat het een superleuke dag was, het heel moeilijk om contact te leggen met andere mensen. Ik had toch het idee dat de forummers vaste groepjes hebben waarbij het heel moeilijk is om ertussen te komen.
En dat snap ik ook heel goed, want ik ben ook altijd een diehard-forummer geweest, maar dan op het oude AVRO-forum, maar helaas zijn toen met het verdwijnen met het forum de contacten die ik had verdwenen op 1 iemand na (maar die kan dit jaar ook niet!). En nu ben ik eigenlijk al jaren een meelezer hier op het forum, dus afspreken met mensen van hier lijkt me ook lastig en ik weet niet, ik vind t gewoon moeilijk om me zomaar op de dag zelf aan andere molloten te gaan opdringen, snappen jullie?
Maar eigenlijk wil ik gewoon dolgraag, al is het maar om met Art (
) op de foto te kunnen en het leuke vragenvuur mee te maken en wellicht nu toch eens wat te scoren bij de veiling.
Wie o wie haalt me over om wel te gaan?
Zijn er überhaupt andere mensen hier die ook alleen gaan of wel eens alleen gegaan zijn?