Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik heb even een e-mail gestuurd naar De Observant m.b.t het parkeren. Zojuist antwoord gekregen en helaas is het tegenwoordig altijd betaald parkeren voor en in de omgeving van De Observant. Goedkoopste is om in de parkeergarage te parkeren en bij De Observant een uitrijkaart te kopen. Kost €8,- per auto.
Misschien moeten we binnenkort ook maar weer een samen-reis-topic openen (of kan dat beter in dit topic), om samen mee te treinen of iemand te vinden voor je lege achterbank of bijrijdersstoel.
Ik heb afgelopen maandag betaald maar ik zie mijn betaling niet in het overzicht van binnengekomen betalingen staan
Ik ben er ook bij met m'n beste maatje die mega Mol fan is Blij om hem eens de kans te geven hier bij te zijn nadat we ook al bij Moltalk waren. Hopelijk is Sofie er bij zodat ik m'n blunder tijdens Moltalk van dat wijntje goed kan maken haha!
Je kunt je op een wachtlijst laten zetten....Stuur anders even een PM naar Dolfie want zij gaat over de inschrijvingen
Is er al bekend wie er aanwezig zullen zijn, aangezien ik maar voor 1 persoon kom..
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
976 gasten en 8 vaste bezoekers