Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Echt heel nice dat er waarschijnlijk 8 kandidaten komen!
en Art!!!
Ze werken volgende week zondag aan het spoor tussen Meppel en Zwolle. Lijkt me gezellig om een stukje met andere molloten uit het noorden te reizen. Ik stap zelf om 10:00 in Haren in de sprinter naar Zwolle Meppel. Na het stukje bus volgt er een redelijk lange wachttijd in Zwolle (ook voor de mensen vanuit de intercity uit Groningen waarvan de bus iets later aankomt en waarschijnlijk ook voor de mensen vanuit de richting Leeuwarden), dus misschien kunnen we op station Zwolle iets afspreken. Om 11:48 vertrekt de trein uit Zwolle.
Ook vanuit het zuiden is het een stukje "bussen". Kost heen en terug een half uur extra.
Jungens, dan kunnen we het niet te laat maken bij de Chinees. Misschien moeten we reserveren, dat we gelijk aan tafel kunnen...
Vorig jaar liepen we allemaal met de jassen aan van de kou, dit jaar wordt het rond de 19 graden.
Iets dat echter voor iedereen geldt, en waar natuurlijk iedereen al aan gedacht heeft: komende zondag gaat de zomertijd in.
Of te vroeg. Vraag maar aan Peter Heerschop, die weet daar alles van.
ik heb volgens mij niet zo leuk nieuws misschien is het al gemeld maar Sofue heeft getwitterd dat ze fysiek waarschijlijk niet in staat is te komen zondag door haar zwangerschap! ik las dit op twitter en kan dus ook niets bevestigen!
Het zou erg jammer zijn als Sofie er niet bij kan zijn, mede omdat er dan twee finalisten ontbreken. Maar wel begrijpelijk.Ik hoop dat er iets wordt geregeld met video boodschappen, of nog mooier dat er afwezige kandidaten en presentators via Google Hangout of Skype mee doen met het vragenvuur. Ik duim ervoor.
Misschien een idee om zoals Bodejos vorig jaar aan Tania een kaart gaf namens ons molloten, Sofie eveneens een kaart te geven met daarop handtekeningen? Smiley Ik heb Sofie haar tweetpics en instagram foto's erbij gepakt + achtergrond op haar twitterkanaal. En samen gezet, kan zo als foto/kaart laten afdrukken en meenemen zondag
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
890 gasten en 14 vaste bezoekers