Ik heb absoluut een geslaagde middag gehad, bedankt organisatie!!
Vond het wel erg jammer dat de enige meet&greet die er was, zo kort en chaotisch was, ook omdat er maar zo weinig kandidaten waren waardoor het weinig zin had om bij Susan of Jan-Willem in de rij te gaan staan.
Desalniettemin heb ik wel een leuke foto met Owen, met Aaf, een selfie (plog-style) met Martine (10e) van Recensiekoning (die helemaal verbaasd was dat ik haar herkende; heb nog even erg leuk met haar gepraat) en een wazige foto met Jan-Willem omdat ik nog snel als állerlaatste op de foto mocht en de man die mijn foto maakte mijn camera niet begreep xD
Ik heb mooie handtekeningen/berichtjes van Owen, Aaf, Jan-Willem en JP in m'n mollenboek én Aaf heeft de twee boeken die ik van haar heb, gesigneerd (waarvan ik er één aan een vriendin ga geven, die het boek ook heeft, dus dan kunnen we gewoon ruilen), dus dat is ontzettend leuk!
En het aaaaaaaallerleukste is wel dat ik gewoon twee (!) geweldige items op de veiling heb weten te scoren: de ABC-lijst (die ik mooi ga inlijsten) en de houten pijlvormige bordjes met test/geld/jokers/vrijstelling van de jademarkt!!!