Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Nog even wat leuke feitjes die ik aan JP en anderen heb gevraagd:- In de kerk bij de vooruitblik video's hebben alle kandidaten TWEE keer de video mogen kijken. Achter elkaar en dus op het zelfde moment. Vandaar dat iedereen zo veel details kon/heeft onthouden.- Op de dam zat in de laatste koker van Tygo een briefje waar op stond 'zwarte vrijstelling' en had zoals we al weten Sophie als laatste vraag op haar briefje geen vraag staan maar de woorden'zwarte vrijstelling'.- Toen Jan-Willem boven in de windmolen was is dat shot daar bovenin ook twee keer opgenomen.- Het geld 'random' uitdelen op de chinese markt (bij het chinees spreken) had Art zelf verzonnen en was niet iets wat hij moest doen van de productie.EDIT: Oja en Marc Dik die rondliep op de Fandag is geen nieuwe kandidaat maar was daar gewoon omdat zijn dochter fan is van het programma. Na eigen zeggen was die al wel meerdere malen gevraagd voor het programma.
- Het geld 'random' uitdelen op de chinese markt (bij het chinees spreken) had Art zelf verzonnen en was niet iets wat hij moest doen van de productie.
Heeft niemand meer foto's of verslagen?
Nou, ik heb me ook maar weer naar de computer gesleept om me door de foto's te worstelen en hier is het resultaat: http://dyimages.host-ed.me/index.php?album=6#1Blader door de foto's met de "<< Image 1 of 17 >>" linkjes rechtsonder de foto.
De micro-expressies op deze foto zijn duidelijke surprise multi-indicatoren, waaruit we kunnen opmaken dat Anton zijn ogen niet kan geloven.
Fandag was geslaagd!
en voor welke prijs heb je het goede doel (xenos) gesteund
Ik liep in de Xenos rond op zoek naar een setje wijnglazen, maar trof niks aan van mijn gading. Tot ik tegen dit flesje aanliep en die maar meenam, niet om wijn uit te drinken, maar om aan de collectie toe te voegen
Hee, niet mijn duur gekochte mol-objecten gaan vervalsen he!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
962 gasten en 1 vaste bezoeker