Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373609 keer)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #940 Gepost op: 14-03-2014, 09:16:05 »
Er is 1 escape plan. Laat het woordje niet weg en je hebt het resultaat. Er zou toch nog een twist komen?  Die heb ik nog niet meegemaakt. Ja de enveloppen die opgehaald moesten worden maar verder.

Mooie inderdaad  ::ok::

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #941 Gepost op: 14-03-2014, 09:23:57 »
Onvoorstelbaar hoe verstokte Freek-tunnelaars temidden van de puinhopen van hun ingestorte tunnel nog proberen Freek toch de Mol te laten zijn!   ::rofl::

Ik zit sinds vorige week in de Susan tunnel. Maar Tot de definitieve uitslag kun je niks zeggen. Het is wie is de mol

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #942 Gepost op: 14-03-2014, 10:00:41 »
Zou me niet verbazen als Freek gewoon de winnaar blijkt te zijn en de test net wat beter dan Susan heeft gedaan.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #943 Gepost op: 14-03-2014, 11:52:17 »
Ik denk heel erg montage.
ik denk het niet. Het is gewoon besproken met de kandidaten dat ze moeten proberen een pokerface te houden. Dat zie je in alle seizoenen terug. Ze weten ook wel dat ze met een tv programma meedoen hoor en dat het voor de kijkers spannend moet blijven en dat er een cliffhanger wordt opgenomen. Daarbij weten ze zelf al ongeveer hoe het zit, dus voor hen is het niet spannend meer. Vorig jaar bijvoorbeeld keken Kees, Carolien en Paulien ook heel serieus terwijl ze bij de lunch de dag ervoor ook al hadden zitten dollen met Kees.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #944 Gepost op: 14-03-2014, 11:56:42 »
ik denk het niet. Het is gewoon besproken met de kandidaten dat ze moeten proberen een pokerface te houden. Dat zie je in alle seizoenen terug. Ze weten ook wel dat ze met een tv programma meedoen hoor en dat het voor de kijkers spannend moet blijven en dat er een cliffhanger wordt opgenomen. Daarbij weten ze zelf al ongeveer hoe het zit, dus voor hen is het niet spannend meer. Vorig jaar bijvoorbeeld keken Kees, Carolien en Paulien ook heel serieus terwijl ze bij de lunch de dag ervoor ook al hadden zitten dollen met Kees.

Op Susan haar gezicht zag ik een onderdrukte lach. Maar of dat van opluchting of winnares is?

Freek heeft trouwens als de waarheid verteld wordt een uitstekende spel gespeeld. Heeft nauwelijks echt actief meegedaan maar heeft het spel goed meegespeeld.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #945 Gepost op: 14-03-2014, 12:09:35 »
Ehhh volgens de app is alleen maar Freek als winnaar mogelijk??????

Edit: never mind, app fout, is opgelost inmiddels
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 13:59:27 door hoelahoep »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #946 Gepost op: 14-03-2014, 12:11:50 »
Wacht ff....

Art tegen Suus, jij bent niet de winnaar
Art tegen Sofie, jij bent niet de verliezer
Art tegen Freek, jij bent miet de mol

Maar wacht, dat klopt, want volgens Suus en Sofie is Freek niet de mol.
Ze hebben beide niet op Freek gestemd en dus is er geen winnaar of verliezer.
Maar Freek kan nog steeds de mol zijn... Alleen niet voor zijn kandidaten

Zelfs met google kan ik amper de betekenis achterhalen van het woord miet... Veel verder dan een meisjesnaam kom ik niet echt... Lijkt me nogal een gare hint als dit waar moest zijn...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #947 Gepost op: 14-03-2014, 12:53:19 »
Als Susan dan toch de mol is, is Freek toch ergens zo naïef als zijn ex... Had ik niet ingeschat! Het is wachten op zijn grote ogen met een stamelende 'ik snap het nog steeds niet' ::rofl::
No Milk today???

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #948 Gepost op: 14-03-2014, 12:55:00 »
Het is wachten op zijn grote ogen met een stamelende 'ik snap het nog steeds niet' ::rofl::

Een Patrick Martens II momentje  ::rofl:: Blijft leuk interview tussen Pieter-Jan en Patrick in serie 8: had je toen niet het idee: hij kan nog weleens de mol zijn? Patrick: ja, maar daar doe op je zo'n moment gewoon niets mee  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #949 Gepost op: 14-03-2014, 13:43:24 »
Als dat zou zou zijn noem ik dat ook heel veel montage hoor. Als ze opeens erachter gaan zeggen volgens Sofie, volgens ... en dat dan blijkt dat alsnog Freek de mol is... :P
Ik denk dat Hoelahoep dat bedoelt n.l.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #950 Gepost op: 14-03-2014, 13:48:08 »
Ehhh volgens de app is alleen maar Freek als winnaar mogelijk??????

Ik heb het allemaal even laten bezinken. Hoe graag ik het ook zou willen dat Freek als nog de Mol blijkt te zijn, ik zou het nog steeds een briljante actie vinden als Art gewoon zegt, "je bent niet de mol voor de twee dames", maar ik denk toch dat dat er niet in gaat zitten. Susan vind ik nog steeds te voor de hand liggend. Dus ik had mijn Freekmoltunnel al een beetje omgedoopt in de Freekwinnaartunnel, dit zou dan alleen maar een bevestiging zijn. Maar dit vind ik ook wel weer raar. Zouden de appmakers nu een boete krijgen omdat ze eigenlijk al naar buiten hebben gebracht dat Sofie dus de mol is? Of zit er toch weer een addertje onder het gras.

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #951 Gepost op: 14-03-2014, 13:48:27 »
In de app kan freek nog steeds ingevuld worden als mol.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #952 Gepost op: 14-03-2014, 13:54:47 »
Ik heb het allemaal even laten bezinken. Hoe graag ik het ook zou willen dat Freek als nog de Mol blijkt te zijn, ik zou het nog steeds een briljante actie vinden als Art gewoon zegt, "je bent niet de mol voor de twee dames", maar ik denk toch dat dat er niet in gaat zitten. Susan vind ik nog steeds te voor de hand liggend. Dus ik had mijn Freekmoltunnel al een beetje omgedoopt in de Freekwinnaartunnel, dit zou dan alleen maar een bevestiging zijn. Maar dit vind ik ook wel weer raar. Zouden de appmakers nu een boete krijgen omdat ze eigenlijk al naar buiten hebben gebracht dat Sofie dus de mol is? Of zit er toch weer een addertje onder het gras.

Hoe zouden de appmakers bekend gemaakt hebben dat Sofie de mol is dan?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #953 Gepost op: 14-03-2014, 14:06:32 »
Je kunt Freek ook nog steeds als mol kiezen op de app 8) ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #954 Gepost op: 14-03-2014, 14:07:49 »
Hoe zouden de appmakers bekend gemaakt hebben dat Sofie de mol is dan?

Deze volg ik inderdaad ook niet.

Als Freek verliezend finalist, kunnen zowel Susan als Sofie mol zijn
Als Susan verliezend finalist is, is Sofie mol (of Freek)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #955 Gepost op: 14-03-2014, 14:13:58 »
Deze volg ik inderdaad ook niet.

Als Freek verliezend finalist, kunnen zowel Susan als Sofie mol zijn
Als Susan verliezend finalist is, is Sofie mol (of Freek)

Susan is niet de winnaar, dus kan de mol nog zijn.
Sofie is niet de verliezer, dus kan de mol nog zijn.
Dus er is toch niks bekend  :P
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #956 Gepost op: 14-03-2014, 14:16:28 »
Freek is eigenlijk de ultieme kruising tussen Patrick Martens en Zarayda. Ik wou dat ik dat had zien aankomen! ::rofl::
No Milk today???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #957 Gepost op: 14-03-2014, 14:53:33 »
Mijn oprechte deelneming aan alle Freek-tunnelaars....

Proest!   ::rofl::
Dit is niet nodig he. Toen de JW tunnel instortte heb ik daar ook niemand uit staan lachen. Beetje meer respect voor je medemens is wel op zijn plaats.
The British are not impressed.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #958 Gepost op: 14-03-2014, 14:56:10 »
Hoe zouden de appmakers bekend gemaakt hebben dat Sofie de mol is dan?

Wel als het echt daadwerkelijk zo is geweest dat je Freek alleen als winnaar aan kunt merken in de app, Freek zit immers op Sofie en als hij de winnaar is, is Sofie de mol. Het was een beetje een raar geformuleerde opmerking van mij, de bedoeling was anders. Maar het probleem met de app is inmiddels ook uit de wereld geholpen.  

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #959 Gepost op: 14-03-2014, 15:04:03 »
De vraag was ook: "Is Freek de winnaar?" Het antwoord zou dus ook 'nee' kunnen zijn. Dan is Susan de Mol. ;)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48