Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373677 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #920 Gepost op: 13-03-2014, 21:51:59 »
Morgen haal ik vveerraak (mijn vriendin) op van Schiphol. Ze heeft de aflevering dan nog niet gezien en zit nog volledig in de Freek-tunnel. Ik ben benieuwd of ik een pokerface kan houden tot het moment dat we samen zien dat Art zegt dat Freek niet de Mol is. ::rofl::

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #921 Gepost op: 13-03-2014, 21:52:46 »
Ik geloof er ook nog niet zoveel van.
Misschien maar even wachten welke antwoorden we kunnen invullen in de app   ;)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #922 Gepost op: 13-03-2014, 21:55:25 »
Ik geloof er ook nog niet zoveel van.
Misschien maar even wachten welke antwoorden we kunnen invullen in de app   ;)

Ik heb zo'n vermoeden dat dat is: wie is de winnaar? Wie is de mol?

 ;D

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #923 Gepost op: 13-03-2014, 21:56:06 »
Hoe was het ook al weer?

Niets is wat het lijkt....

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #924 Gepost op: 13-03-2014, 21:56:26 »
Morgen haal ik vveerraak (mijn vriendin) op van Schiphol. Ze heeft de aflevering dan nog niet gezien en zit nog volledig in de Freek-tunnel. Ik ben benieuwd of ik een pokerface kan houden tot het moment dat we samen zien dat Art zegt dat Freek niet de Mol is. ::rofl::

Ik verzoek je namens alle molloten hier om het op te nemen en op Youtube te plaatsen.  ::jaja::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Malou

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #925 Gepost op: 13-03-2014, 22:02:09 »
Er zat ook minder geld in de pot. Tijdens het tellen kwamen ze op een ander bedrag uit dan in beeld stond. Daarna ging de pot omlaag in beeld... Daar moet de penningmeester toch meer van weten?

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #926 Gepost op: 13-03-2014, 22:03:16 »
Patrick Martens in Moltalk over Freek de Mol: "Dat zit er niet meer in"
En hij kan het weten...

Offline BobW

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #927 Gepost op: 13-03-2014, 22:04:20 »
Patrick Martens in Moltalk over Freek de Mol: "Dat zit er niet meer in"
En hij kan het weten...

Het is echt waar...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #928 Gepost op: 13-03-2014, 22:06:23 »
Het is echt waar...
Dat Freek de Mol niet is? Ja, I know. Ik heb dat ook nooit gedacht, maar ik las dat sommigen dachten dat hij het alsnog kon zijn, dus vandaar dat ik het even meldde.

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #929 Gepost op: 13-03-2014, 22:07:35 »
Er zat ook minder geld in de pot. Tijdens het tellen kwamen ze op een ander bedrag uit dan in beeld stond. Daarna ging de pot omlaag in beeld... Daar moet de penningmeester toch meer van weten?

Dat was mijn gedachtegang ook. En zelfs toen die enveloppe van Freek er niet was dacht ik nog, tuurlijk niet geld dat je naar de mol stuurt komt natuurlijk niet aan  ::rofl:: ::zwaai::
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #930 Gepost op: 13-03-2014, 22:10:54 »
Er zat ook minder geld in de pot. Tijdens het tellen kwamen ze op een ander bedrag uit dan in beeld stond. Daarna ging de pot omlaag in beeld... Daar moet de penningmeester toch meer van weten?

Was dat niet gewoon het geld van de ontbrekende envelop die eraf ging? (De 1750 euro door Susan gestuurd aan Freek dus).
Freek is niet de mol en weet dus niet dat de envelop aan hem was gericht. Hij zit in de Sofie tunnel en denkt gewoon dat zijn mol het heeft laten liggen. Tja.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:16:10 door tureluurs »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #931 Gepost op: 13-03-2014, 22:22:43 »
Toch vind ik het raar dat Susan 2 keer zegt Freek te verdenken (stuurt zelfs geld naar hem op omdat ze hem verdenkt), om dan 10 minuten later meteen weer te zeggen dat hij het absoluut niet is. Als ze dan toch de Mol is, dan is het natuurlijk zo dat ze niemand verdenkt, maar zeg dan in de biecht dat je geld naar hem opstuurt omdat je hem een goede kandidaat vindt en wel verwacht dat hij ver gaat komen, om dan als iemand je erop aanspreekt nadat het is uitgezonden weer de lieve, naïeve Susan te spelen en zeggen: "Ja, ik dacht daar echt niet aan om het naar mijn Mol Sofie te sturen!"
En die tweede keer had er in de montage gewoon uitgeknipt kunnen worden.
Dus waarom doorlaten schemeren op een soort "zo had u het kunnen weten"-manier dat ze Freek toch wel stiekem meenam in haar test als dit uiteindelijk geen enkele toegevoegde waarde heeft?
The British are not impressed.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #932 Gepost op: 13-03-2014, 22:34:21 »
Toch vind ik het raar dat Susan 2 keer zegt Freek te verdenken (stuurt zelfs geld naar hem op omdat ze hem verdenkt), om dan 10 minuten later meteen weer te zeggen dat hij het absoluut niet is. Als ze dan toch de Mol is, dan is het natuurlijk zo dat ze niemand verdenkt, maar zeg dan in de biecht dat je geld naar hem opstuurt omdat je hem een goede kandidaat vindt en wel verwacht dat hij ver gaat komen, om dan als iemand je erop aanspreekt nadat het is uitgezonden weer de lieve, naïeve Susan te spelen en zeggen: "Ja, ik dacht daar echt niet aan om het naar mijn Mol Sofie te sturen!"
En die tweede keer had er in de montage gewoon uitgeknipt kunnen worden.
Dus waarom doorlaten schemeren op een soort "zo had u het kunnen weten"-manier dat ze Freek toch wel stiekem meenam in haar test als dit uiteindelijk geen enkele toegevoegde waarde heeft?

Dit vraag ik me ook af ja.. Als Freek het niet is, waarom die "moeite" doen

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #933 Gepost op: 13-03-2014, 22:45:00 »
Jammer van de crash omdat er toch een grote groep aan deze fundering heeft gebouwd.

En Heinz...... ik wens je heel veel succes  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #934 Gepost op: 13-03-2014, 22:57:15 »
Boem past tunnel stort in

Mijn oprechte deelneming aan alle Freek-tunnelaars....

Proest!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #935 Gepost op: 14-03-2014, 00:26:55 »
Mijn hart sloeg even over toen Art zei dat Freek niet de mol was.  ::oink:: ::oink:: ::oink::
Nu moet dus een van de dames de mol zijn, maar ik heb het gevoel dat ze het allebei niet kunnen zijn.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #936 Gepost op: 14-03-2014, 08:21:34 »
En als het nu eens zo was:

Susan, jij bent niet de winnaar... volgens Sofie
Sofie, jij bent niet de verliezer... volgens Susan
Freek, jij bent niet de mol... volgens Sofie en Susan


Viel me op dat bij de uitspraken van Art geen enkel emotie op de gezichten van Susan, Freek en Sofie te zien waren...

Beetje montage ?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #937 Gepost op: 14-03-2014, 08:54:48 »
Beetje montage ?

Ik denk heel erg montage.

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #938 Gepost op: 14-03-2014, 08:57:41 »
Er is 1 escape plan. Laat het woordje niet weg en je hebt het resultaat. Er zou toch nog een twist komen?  Die heb ik nog niet meegemaakt. Ja de enveloppen die opgehaald moesten worden maar verder.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #939 Gepost op: 14-03-2014, 09:09:10 »
Onvoorstelbaar hoe verstokte Freek-tunnelaars temidden van de puinhopen van hun ingestorte tunnel nog proberen Freek toch de Mol te laten zijn!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!