Auteur Topic: [KANDIDAAT] Freek Bartels  (gelezen 373856 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #840 Gepost op: 9-03-2014, 13:59:21 »
paar afleveringen terug gingen Freek en Sofie geld posten voor aflevering 9 weet iemand naar wie ze hebben opgestuurd volgens mij niet naar tygo en suzan. ( ik kan helaas de afleveringen niet terug kijken hij loopt steeds vast)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #841 Gepost op: 9-03-2014, 14:14:07 »
paar afleveringen terug gingen Freek en Sofie geld posten voor aflevering 9 weet iemand naar wie ze hebben opgestuurd volgens mij niet naar tygo en suzan. ( ik kan helaas de afleveringen niet terug kijken hij loopt steeds vast)

Freek stuurde zijn envelop naar Jennifer
Sofie stuurde haar envelop naar Susan

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #842 Gepost op: 9-03-2014, 14:36:57 »
Freek stuurde zijn envelop naar Jennifer
Sofie stuurde haar envelop naar Susan


bedankt

wel erg slim van Freek om Jeniffer in te vullen. 

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #843 Gepost op: 9-03-2014, 14:40:28 »
wel erg slim van Freek om Jeniffer in te vullen. 
Dat zegt niks over zijn molschap. Tijdens het invullen van de enveloppen wist de mol toch immers niet wie er allemaal zouden gaan afvallen de komende afleveringen? Dus slim? Nee... Geluk? Ja!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #844 Gepost op: 9-03-2014, 16:17:54 »
Dat zegt niks over zijn molschap. Tijdens het invullen van de enveloppen wist de mol toch immers niet wie er allemaal zouden gaan afvallen de komende afleveringen? Dus slim? Nee... Geluk? Ja!

Maaaar, als je meteen je envelop verstuurt is de kans wel groot dat je een naam op de envelop zet die er in afl. 9 allang uit is, zodat het 0 geld opbrengt.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #845 Gepost op: 9-03-2014, 17:09:00 »
Zodat het 0 rente oplevert. Het is duidelijk uitgelegd dat al het geld dat in afl 9 aankomt sowieso in de pot zit. Als de geadresseerde kandidaat dan nog in het spel zit, komt er extra rente bij.
The British are not impressed.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #846 Gepost op: 9-03-2014, 17:23:22 »
Oeps... Ik blijf dat vergeten inderdaad. Dan gaat mijn opmerking niet op.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #847 Gepost op: 9-03-2014, 18:30:23 »
Ik vind die 'blend' uitspraak van Freek echt zo in de stijl van "dom veel raden" en "Is ego de Mol"

En dan vooral ook nog eens omdat we daarna een man met een tatoeage met een 'hart' te zien krijgen...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #848 Gepost op: 9-03-2014, 19:44:04 »
Ik vind die 'blend' uitspraak van Freek echt zo in de stijl van "dom veel raden" en "Is ego de Mol"

En dan vooral ook nog eens omdat we daarna een man met een tatoeage met een 'hart' te zien krijgen...

Welnee. Het past volgens mij uitstekend in zijn spreektrant, en de opmerking was bovendien wáár. Hoe had hij het anders moeten zeggen zonder in een rassentheoretische uiteenzetting te vervallen?
« Laatst bewerkt op: 9-03-2014, 20:51:39 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »
Woosie down?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #849 Gepost op: 10-03-2014, 10:36:39 »
Bij het teruglezen van dit topic kom ik tegen dat Freek misschien 200 euro achterover gedrukt heeft tijdens het versturen van zijn envelop. Maar gezien de antwoorden in de app over hoeveel geld er is opgehaald met de enveloppen (als iedereen er zich netjes aan gehouden heeft is het 8700, zo niet, dan is de enige optie 7200. Dus dan is er 1500 euro weg) is dit zeer onwaarschijnlijk. Ookal zou Freek de gehele 1200 euro achterover gedrukt hebben - dan moet er nog ergens 300 euro kwijt zijn.

Ik denk dus, helaas, dat Freek gewoon zijn 1200 euro heeft opgestuurd.

We weten natuurlijk niet of er tijdens de opdracht nog dingen gebeuren waardoor het misschien minder geld oplevert maar geld achterover drukken lijkt me in Freeks geval onwaarschijnlijk.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #850 Gepost op: 10-03-2014, 11:17:21 »
Maaaar, als je meteen je envelop verstuurt is de kans wel groot dat je een naam op de envelop zet die er in afl. 9 allang uit is
Ja klopt en bovendien wist hij toch dat Jennifer hem totaal niet verdacht dus die kans was wel nagenoeg 100% ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #851 Gepost op: 10-03-2014, 11:33:47 »
Ja klopt en bovendien wist hij toch dat Jennifer hem totaal niet verdacht dus die kans was wel nagenoeg 100% ::jaja::

Klopt.

Bedenk me net dat Freek de enige is van de nu nog overgebleven kandidaten die zijn envelop heeft gestuurd naar iemand die er al uit is. Sofie - Susan. Tygo - 2x Susan. Susan - Freek.

Wat dat betreft is Freek het meest mols  :P Aangezien de andere enveloppen rente zullen krijgen.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #852 Gepost op: 10-03-2014, 13:54:00 »
Ik was ook al aan het stoeien geweest met die codes. De geboortemaand en jaar had ik er ook al uitgehaald. En op widm.nl staat een uitleg vanuit het ABC:

1 18 6 zou A, R en F opleveren.  Samen met de letters van de codes heb je de letters E B L K A R F. Dan krijg je F R E _ K B A _ _ L _ _.

 Ik zat vervolgens ook vast bij de hele code 0980.

Een S en een R zou je nog uit de afleveringstitels kunnen halen. Bij 'schijnbeweging' en 'vijf op een Rij' stonden de S en de R in een ander lettertype/hoofdletter.

Als je die toevoegt krijg je F R E _ K B A R _ L _ S. Dan zijn er nog 3 letters over die nog ergens vandaan gehaald moeten worden.




Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #853 Gepost op: 10-03-2014, 14:05:12 »
5 en 20 zijn veel aan bod gekomen. 5e getal is een e en 20e getal is een t. Van het alfabet (=abc). Is een mogelijkheid maar ik denk persoonlijk te ver gezocht.

Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #854 Gepost op: 10-03-2014, 14:14:08 »
Wow hou op, ik krijg bijna een hartaanval. Dit móét toeval zijn >:D

Wees maar gerust dit is denk ik een hint die zelfs de makers er niet in brengen. Dus Freek kan nog steeds kandidaat zijn.

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #855 Gepost op: 10-03-2014, 14:17:51 »
5 en 20 zijn veel aan bod gekomen. 5e getal is een e en 20e getal is een t. Van het alfabet (=abc). Is een mogelijkheid maar ik denk persoonlijk te ver gezocht.

Als Freek-tunnelaar vind ik dit helemaal niet vergezocht, daarmee is de hele naam compleet  ;D. Maar hij is inderdaad wel wat vergezocht, hiervoor is een aparte aflevering nodig voor de uitleg  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #856 Gepost op: 10-03-2014, 17:05:53 »
Ja klopt en bovendien wist hij toch dat Jennifer hem totaal niet verdacht dus die kans was wel nagenoeg 100% ::jaja::

Maar ja, dat doet nu nog steeds iedereen. Verdachten kunnen snel veranderen als het moet...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #857 Gepost op: 10-03-2014, 18:27:23 »
Maar ja, dat doet nu nog steeds iedereen. Verdachten kunnen snel veranderen als het moet...

Maar het verandert niks aan de naam op de envelop ;)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #858 Gepost op: 10-03-2014, 19:19:02 »
Maar het verandert niks aan de naam op de envelop ;)

Maar wel aan de kans dat degene op de envelop de finale niet haalt.  ;)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Freek Bartels
« Reactie #859 Gepost op: 10-03-2014, 23:02:43 »
als er niet gesjoemeld is door widm dan heeft

Sofie op Suzan
Suzan op Sofie
Freek op Sofie
jan Willem op Suzan ( gebaseerd op de uitspraak tijden de test)
Tygo op Suzan ( waarschijnlijk gedeeltelijk op Sofie gestemd

Als Suzan de mol is dan had Freek er uitgelegen lijkt mij
dan is Freek of Sofie de mol
Freek is de mol