Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
De porto's waar ik dagelijks mee werkte gaf alleen een piepje als je de knop indrukt. Wanneer je van kanaal wisselde juist niet.
Zelfs daar hebben ze dit jaar een robuuste oplossing voor gevonden. Duct tape!
Deze geven wel een piepje als je de knop loslaat en de batterij begint leeg te raken. <knip>
Sorry mijn fantasie slaat op hol (heb dus gewoon over JW en porto's liggen dromen vannacht ), maar zou er een mogelijkheid zijn geweest dat hij de batterij heeft kunnen omdraaien?? Als er gewoon zo'n AA batterij in zat (ja, ik heb dus écht geen verstand van die dingen...). Ik kan en wil niet aan JW als mogelijke mol, maar het blijft me toch nog bezig houden waarom hij hiermee zo verdacht werd neer gezet.
Nee, sorry Zwanee, er zit geen AA batterij in de porto, meer een soort uit de kluiten gewassen mobiele telefoon batterij, die er maar op één manier op past.
Dat ziet er uit als een iets minder professionele porto, degene waar ik mee heb gewerkt op filmsets hebben dat niet, daar zitten geen AA batterijen in de accu's. Zie hier bijvoorbeeld, helemaal onderaan de pagina.De porto op jouw foto heeft ook geen kanaal knop op de bovenkant, alleen volume. Daar hebben ze inderdaad wel mee kunnen mollen, natuurlijk.
JW twittert dat het een hele toffe aflevering wordt vanavond. Betekent dat dat hij niet gaat afvallen?
Ik krijg juist het gevoel van wel.
Wow... dit vind ik echter ook een top aanwijzing hoor:
Nachtmerrie is een hint?
En hoe wordt dat gekoppeld aan de nachtmerrie van JW?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
678 gasten en 7 vaste bezoekers