Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen  (gelezen 320261 keer)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #400 Gepost op: 20-01-2014, 10:17:47 »
Ik moet het nog even terugkijken maar waarom is dat onmols? De koffers waren niet geopend bij zijn team toch, dus we weten niet wat erin zat? Misschien zat er bij het ene team wat anders in dan bij het andere?

Zouden de kandidaten wel weten wat er in het koffertje zat?
Stel dat er in de koffer 2000 euro zou zitten? Dan kan een mol met voorkennis zich profileren als een kandidaat die
voor het geld koos, maar zwaar faalde. (Dit slaat op Jan-Willem en Freek) maar JW duwde een beetje zijn wil door met
'handen voor de koffer'
klaar voor de strijd

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #401 Gepost op: 20-01-2014, 10:30:29 »
Ik moet het nog even terugkijken maar waarom is dat onmols? De koffers waren niet geopend bij zijn team toch, dus we weten niet wat erin zat? Misschien zat er bij het ene team wat anders in dan bij het andere?
Oh, alleen maar omdat ik het kiezen van de zware tas een hele natuurlijke, logische molactie zou vinden. Het vertraagt de boel enorm (zie je wel aan het andere team, die het qua afstand makkelijk hadden moeten kunnen halen).

Je kunt wel merken dat de makers inmiddels echt doorgewinterd zijn in hun vak, vind ik. ::tandpastasmiley:: Het is geen toeval dat ze niet hebben laten zien wat er in de koffer zat, natuurlijk. Het zorgt voor enorme speculaties (op dit forum iig) en dat houdt het spannend. 8)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #402 Gepost op: 20-01-2014, 10:42:28 »
Als je het langs de meetlat AM /Jon legt sja..
Ik vond Jon juist een goede mol. Hij deed het met veel humor, heeft voldoende molacties uitgehaald en het was bij hem een stuk minder overduidelijk dan bij Kim.

Dat momentje in aflevering 2 wanneer Tygo de envelop steelt, blijft me toch bij. Volgens JW kan alleen Daphne en Jennifer het gedaan hebben. Waarom Daphne en Jennifer?  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #403 Gepost op: 20-01-2014, 10:45:51 »
Ik vond Jon juist een goede mol. Hij deed het met veel humor, heeft voldoende molacties uitgehaald en het was bij hem een stuk minder overduidelijk dan bij Kim.
Jon vond ik echt de leukste mol tot nu toe.  :-X
Ging altijd supergoed op in de situatie en der personen, alsof hij een kandidaat was.
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #404 Gepost op: 20-01-2014, 13:22:03 »
Dat momentje in aflevering 2 wanneer Tygo de envelop steelt, blijft me toch bij. Volgens JW kan alleen Daphne en Jennifer het gedaan hebben. Waarom Daphne en Jennifer?  ???

Omdat dat zijn hoofdverdachten al waren. In zijn (tunnel?)visie denkt hij dus dat Daphne of Jennifer de enige zou kunnen zijn die zijn enveloppe stal.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #405 Gepost op: 20-01-2014, 14:50:06 »
Ik vond Jon juist een goede mol. Hij deed het met veel humor, heeft voldoende molacties uitgehaald en het was bij hem een stuk minder overduidelijk dan bij Kim.

Dat momentje in aflevering 2 wanneer Tygo de envelop steelt, blijft me toch bij. Volgens JW kan alleen Daphne en Jennifer het gedaan hebben. Waarom Daphne en Jennifer?  ???

Ze zaten op dat moment met zijn vieren aan een tafel. Daphne en Jennifer tegenover JW en Tygo zat rechts naast hem. Blijkbaar verdacht hij de dames wel en Tygo niet.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #406 Gepost op: 20-01-2014, 16:58:44 »
Ik vond opvallend hoe relaxed jan-willem bleef toen ze op doodspoor terecht kwamen.

Offline Edeholland

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #407 Gepost op: 20-01-2014, 17:21:24 »
'We gaan niet opgeven!'
Al lang wetende dat ze het nooit meer zullen halen: lekker kandidaat spelen  ::tandpastasmiley::

Of was dat Freek?
Noem twee willekeurige kandidaten. Één van deze is niet de mol!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #408 Gepost op: 20-01-2014, 20:02:35 »
Bij de executie is er volgens mij iets vreemd met Tygo en JW

Eerst zegt Tygo dat je best met je mol een duo kunt vormen.
Maar daarna zegt hij vrij resoluut dat hij met Jan-Willem wilt.
(Die verdenkt hij volgens de biechten niet én zij hebben nog geen opdracht samen gedaan)

JW op zijn beurt spreekt uit dat Tygo een geboren mol is. Maar JW verdenkt Tygo volgens de biechten ook niet.

Interessant én raar.

Ik denk ook dat ze de naam van Jan-Willem opgeschreven hebben.
Ze verdenken volgens de biechten dezelfde personen (Jennifer en Aaf, Sofie én Daphne zijn wisselend).
Vervolgens stelt Tygo voor tijdens de minuut overleg om blad, steen schaar te doen.

Zowel Freek als Susan worden volgens de biechten niet door hen verdacht.
Dan lijkt het mij raar om tussen hen beiden blad steen schaar te doen.

Zou wel een leuke actie zijn als Tygo of JW de mol zou zijn.
Even doen of je het niet snapt, en zo een foutje maken
klaar voor de strijd

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #409 Gepost op: 20-01-2014, 22:24:46 »
Art zegt 'Ik zoek acht mensen die goed kunnen roeien.'

http://youtu.be/d1hGGDllO1Q?t=25m19s
of @25:19


Wanneer Art dit zegt, draait Jan-Willem zich meteen om en kijkt hij naar het strand. Hierna pas zegt Art dat ze het niet zelf zijn, maar dat ze de roeiers op het strand moeten vinden.

Doet me denken aan dit fragment:
http://youtu.be/Ew18kA6IZhc?t=12m52s
Patrick kijkt al richting Karin voordat Pieter-Jan zegt aan wie hij de vraag gaat stellen ::vergroot::
...óf niet!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #410 Gepost op: 20-01-2014, 23:16:30 »
Op 19:08 zit een héle grappige uitspraak van Jan-Willem die óók een hele toffe hint zou kunnen zijn! Hij zegt in een biecht het volgende:

"Wie heeft nou dat telefoonnummer gewist van Daphne, want het begon met een zes, dat wisten we"

Hoor ik dat nou goed? Dat wisten we? Zegt hij nou dat hij het zelf wiste?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #411 Gepost op: 20-01-2014, 23:18:39 »
Op 19:08 zit een héle grappige uitspraak van Jan-Willem die óók een hele toffe hint zou kunnen zijn! Hij zegt in een biecht het volgende:

"Wie heeft nou dat telefoonnummer gewist van Daphne, want het begon met een zes, dat wisten we"

Hoor ik dat nou goed? Dat wisten we? Zegt hij nou dat hij het zelf wiste?

Leuk  ;D

Offline ingmol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #412 Gepost op: 20-01-2014, 23:26:32 »
Hoor ik dat nou goed? Dat wisten we? Zegt hij nou dat hij het zelf wiste?

Haha, zou heel tof zijn. Scherp opgemerkt  ::ok::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #413 Gepost op: 20-01-2014, 23:49:04 »
Op 19:08 zit een héle grappige uitspraak van Jan-Willem die óók een hele toffe hint zou kunnen zijn! Hij zegt in een biecht het volgende:

"Wie heeft nou dat telefoonnummer gewist van Daphne, want het begon met een zes, dat wisten we"

Hoor ik dat nou goed? Dat wisten we? Zegt hij nou dat hij het zelf wiste?
Briljant

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #414 Gepost op: 21-01-2014, 04:43:10 »
Op 19:08 zit een héle grappige uitspraak van Jan-Willem die óók een hele toffe hint zou kunnen zijn! Hij zegt in een biecht het volgende:

"Wie heeft nou dat telefoonnummer gewist van Daphne, want het begon met een zes, dat wisten we"

Hoor ik dat nou goed? Dat wisten we? Zegt hij nou dat hij het zelf wiste?

Hahahaha  ::rofl:: zou zomaar kunnen! Goed gevonden Erik!! Ik vind sowieso dat JW echt mooie, en gekke, uitspraken heeft de hele tijd. En hij blijft ergens zenuwachtig (een trekje of is hij het ook echt?)
Meer L

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #415 Gepost op: 21-01-2014, 06:32:08 »
Ik vind dat er dit seizoen veel subtiele hints verwijzen naar Jan-Willem. In afl. 3 ook weer met dat glazen dak...hint naar het glazen huis? ::vergroot::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #416 Gepost op: 21-01-2014, 07:44:09 »
Ja, niemand kan aan JW tippen qua mooie hints tot nu toe...

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #417 Gepost op: 21-01-2014, 08:42:24 »
Zat nog te denken, de code die ze in aflevering 1 gingen seinen, dat zijn de radio omroepen waar JW allemaal heeft gewerkt. (3FM, radio 2, radio 5 en radio 4).  ::vergroot::
Meer L

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #418 Gepost op: 21-01-2014, 08:48:16 »
Ja, niemand kan aan JW tippen qua mooie hints tot nu toe...

Mooie hints, sucky sabotages en acting worth crap..   :-\\
Ik ben sws al niet van de hints, ik kijk liever naar gedrag.
Door de opzet van de opdrachten is daarin veel ambivalentie cq camouflage voor de Mol.
Ik denk dat ze van vorig jaar geleerd hebben wat dat betreft..

Ik blijf nog steeds lekker uit deze tunnel maar veel plezier met de hints!   ;)
« Laatst bewerkt op: 21-01-2014, 08:53:54 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jan-Willem Roodbeen
« Reactie #419 Gepost op: 21-01-2014, 09:16:02 »
Art zegt 'Ik zoek acht mensen die goed kunnen roeien.'

http://youtu.be/d1hGGDllO1Q?t=25m19s
of @25:19


Wanneer Art dit zegt, draait Jan-Willem zich meteen om en kijkt hij naar het strand. Hierna pas zegt Art dat ze het niet zelf zijn, maar dat ze de roeiers op het strand moeten vinden.

Doet me denken aan dit fragment:
http://youtu.be/Ew18kA6IZhc?t=12m52s
Patrick kijkt al richting Karin voordat Pieter-Jan zegt aan wie hij de vraag gaat stellen ::vergroot::
Oke goed gezien. Zou toch behoorlijke vriendjespolitiek zijn als ze Jan-Willem de mol hebben laten zijn.