Ik verdenk Jennifer vanwege haar "opvallende" biechten. Zo ook in aflevering 3. Freek legt tijdens de test uit waarom hij Jennifer verdenkt. Als de verdenking van Freek klopt, schrijf hij in elk geval de juiste persoon op de envelop.
Of ze is de enige die iets verder denkt dan haar neus lang is? Art zegt heel duidelijk:
Ik heb 8 roeiers nodig, en die gaan jullie voor me zoeken. Als je dan ook maar iets langer nadenkt kun je bedenken dat de kans dat zij je tegenstanders worden vrij groot is. Je ziet namelijk al een boot, en een opdracht waarbij kandidaten gewoon een team kiezen en dan toe mogen kijken hoe ze het doen?
Dat zou overigens ook verklaren waarom ze als laatste het strand op loopt (zoals eerder opgemerkt) ze is nog aan het nadenken over wat Art zegt. Als je dan denkt dat je weet wat er te gebeuren staat (als kandidaat gezien) kun je 2 dingen doen: proberen de rest te overtuigen óf kijken wat de rest doet, en wie er het hardst zoekt naar goeie roeiers om er je voordeel mee te doen.