-Jennifer doet net alsof dat vrouwenbondje heel veel voorstelt. Terwijl ze heus wel weet dat je daar geen waarde aan kan hechten. Ook Susan noemt het in de biecht een
schijnbondje. En ook Sofie spreekt direct haar twijfels erover uit. Jennifer; "Ja ik heb Freek gekozen want we hebben dat vrouwenverbondje dus dan zal Freek zijn scherm wel moeten laten zien". Niet dus. Het is geen mollenstreek want ze heeft sowieso een groen scherm als ze de mol is maar het komt zo gemaakt onnozel over. Of het was als humor bedoeld maar dat kwam niet zo over op mij.
-Tegen Daphne begint ze ook weer over de roeiopdracht dat de mol voorkennis had en dat Tygo een sterke roeier had gevonden. Daphne:"Maar hij roeide wel heel hard of zoiets." Dan vraagt Daphne aan Jennifer of ze de mol is. Jij? Ik vroeg het eerst zegt Daphne. 'Dan zeggen we allebei ja', grapt Jennifer dan en is het einde scène. Misschien is het wel ja?
-Het is volgens mij wel degelijk Jennifers schuld dat die teleoon valt.
- Wat ik dan onmols vond is dat ze voor de lichte koffer koos. Tygo en Susan kozen de zware tas. Had ze hier dan geluk of merkte ze al snel dat de anderen voor de zware tas zouden gaan? Er was natuurlijk ook tijd te rekken op andere manieren (zoals de telefoon laten vallen en ze hoopte waarschijnlijk dat ie kapot was of in de put verdween).
- Freek zei in een biecht dat hij het gevoel had dat Jennifer dingen al van tevoren weet en dat ze heel erg observeert. Ik heb datzelfde gevoel bij Jennifer, ze reageert soms te koel, of iets afwachtend maar aan de andere kant doet ze soms heel fanatiek (rennen tijdens opdrachten bijv hoe ze die winkel in afl.1 inliep en naar de ferry toe), het klopt niet helemaal heb ik het idee. Maar ik ben zwaar in de minderheid op het forum heb ik al gemerkt. Des te mooier als Jennifer de mol is!