Auteur Topic: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt  (gelezen 120081 keer)

Offline hidden

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #240 Gepost op: 11-02-2014, 16:51:55 »
Hoewel ik Tygo nou niet direct als mol zie,

Ik was op schoppen wat aan het zoeken en daar kwam uit dat de speelkaart die hoort bij Tygo's verjaardag de schoppen Aas is. Zal wel toeval zijn, maar toch...

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #241 Gepost op: 12-02-2014, 09:12:39 »
Tygo twitterde 'Toch ff 007!!!' (doorgelinkt naar deze foto/site: http://solutd.com/tygogernandt/view/2341d18a) lijkt weliswaar op de foto te slaan maar '007' wellicht een tip/hint dat hij tót aflevering 7 erin zal zitten?
Sorry maar dat lijkt me te ver gezocht '007' is gewoon '007' lijkt me  ::tandpastasmiley::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #242 Gepost op: 12-02-2014, 09:13:22 »
Dat klopt, maar hij zou nóg beter voor geld kunnen zorgen door aan de kant te staan.. dat is mijn punt.
Ja maar dat moest ie ook maar net weten denk ik.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #243 Gepost op: 12-02-2014, 10:31:51 »
Ik had 'm al eerder in de Vriendliefjes-thread geplaatst, maar misschien komt 'ie hier beter tot z'n recht:

"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #244 Gepost op: 13-02-2014, 01:57:33 »
Heeft Tygo hier JW door (als Mol) en slaat expres op het (foei-lelijke) shirt?
@ 33.33 u (Uitz. gem.).


Omnia vincit amor

Offline NPM

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #245 Gepost op: 13-02-2014, 16:51:09 »
Het valt me nu eigenlijk pas op dat Tygo bij elke executie een witte broek of shirt aan heeft (maagdelijk wit). Verder heeft Tygo voor zover ik weet geen kinderen (wederom maagdelijk). Ook maakt Tygo in aflevering 1 (ja sorry ik loop wat achter:)) een duidelijke schijnbeweging als Maurice afvalt, door eerst op te staan en daarna gelijk weer te gaan zitten.
Eerder dit seizoen is al gezegd dat de serie is opgenomen in het jaar van de slang. Toen Tygo in aflevering 4 zei dat zijn mol Sofie was klonk hij als een slang (Luister maar, het is echt waar). Ook verdeelde Tygo zijn 2000 euro over 2 enveloppen. Prima, maar dan moet je er natuurlijk niet twee keer dezelfde persoon op zetten!!! Ik denk dat de heilige aanwijzing op hem slaat, omdat hij zegt dat hij eigenlijk beter aan de groep had kunnen vertellen dat er 2 beelden waren met twee vingers, het was toch wel heel Mols. Een kandidaat wil toch verdacht worden en een mol niet???

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #246 Gepost op: 14-02-2014, 09:49:08 »
Verder heeft Tygo voor zover ik weet geen kinderen (wederom maagdelijk).
::rofl::   ::)  even denken hoor ?? Tygo nog maagd ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #247 Gepost op: 14-02-2014, 10:54:29 »
Dat zal nooit voortkomen. Weet je wat het is, uiteindelijk, als je maar ver en diep genoeg nadenkt, kun je die aanwijzingen uiteindelijk wel op iedereen toepassen. Mijn overzicht van hints-naar-Susan vind ik toch echt het meest overtuigende, sommigen zien maar 3-hints na iemand en verdenken diegene dan als Mol, ik heb meer dan 50-aanwijzingen gezien naar Susan. Over, overduidelijk.

Hints zijn eigenlijk alleen maar een leuk extraatje. Slechts heel soms zijn ze zo duidelijk dat ze direct de Mol ontmaskeren (priesterhint Kees, handenhint Inge). Het belangrijkste is dat de Mol molt. Ik ben benieuwd of je Susan dan ook nog zo overduidelijk vindt. Misschien kan je in dit topic jouw lijstje molpunten plaatsen?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #248 Gepost op: 15-02-2014, 00:04:07 »
Even gaan buurten bij andere fora (ow wat mis ik de uitzendingen):

@ 49.46 zou Tygo hier "M O L" uitbeelden?

Edit: dank Niek C widm.nl*
Omnia vincit amor

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #249 Gepost op: 2-03-2014, 03:48:48 »
http://solutd.com/tygogernandt/view/7ff88dd0 Tygo blijft een bijzondere man.  ::)

Ik vind het zo leuk dat hij alle mannen een bijnaam heeft gegeven: Mautje, Owie, Frekie, Willem.
Die zichtbare verontwaardigheid van hem als Susan niet met hem wil ruilen.  ::rofl::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #250 Gepost op: 2-03-2014, 08:47:31 »
Hij vertelde afgelopen week in de Coen & Sander Show dat hij de komende week (of weken) in het buitenland is voor opnames van een film. Ik ben vergeten waar hij nu precies zit.  :-\\

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #251 Gepost op: 2-03-2014, 08:53:50 »

Die zichtbare verontwaardigheid van hem als Susan niet met hem wil ruilen.  ::rofl::
Maar waarom niet even gewacht en dan met JW ruilen...en waarom riep JW niet : wacht even Tycho ??
En waarom ruilde Tycho blauw ?? Omdat hij toch op weg naar zijn vrijstelling was ?? Maar waarom dan geld weggooien ??

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #252 Gepost op: 2-03-2014, 16:51:37 »
Tygo leek deze aflevering niet echt gemotiveerd om geld binnen te halen. Alle opdrachten fout, porto uitzetten en met het ruilen van de topito's was hij ook niet slim bezig. Was waarschijnlijk te gefocust op een groene topo. Want eigenlijk had hij de blauwe moeten gaan verzamelen(omdat hij er al twee van had) maar die gaf hij juist weg.

Ik denk niet dat hij de mol is, misschien wilde hij zich verdacht maken door die porto uit te zetten. Toen de anderen vroegen heb jij de afbeelding niet gevonden antwoordde hij nonchalant: Nee, maar ik zag hem wel liggen. Aan de andere kant mis je dan ook informatie die anderen via de porto delen. Ik denk dat hij erg zeker van zijn mol Susan is. En ik kan me goed voorstellen dat hij niet goed is in tellen, wegen en afstanden schatten, zoals hij zelf zei ik kan niet eens (rustig) tot 70 tellen. Ik denk dat hij best zo'n windmolen in had gewild.... :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #253 Gepost op: 5-03-2014, 03:19:48 »
Te lezen valt op de muur (afl. 2 uitz. gem @ 24.20 u):
"You: Tiger of the year!"

Freek? Hij loopt er onder door!

Edoch...(bummer): Tygo is ook een tijger...

*zo schiet het niet op met tunnels graven en storten!!*
Omnia vincit amor

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #254 Gepost op: 7-03-2014, 03:39:39 »
Tygo is de mol!

Tygo is natuurlijk een echte vent en die houdt van overleven, survival. Maar in Wie is de Mol vind hij het opeens niks, jaja. Zit tegen iedereen een beetje te zeggen wat ze moeten doen, maar draagt ondertussen helemaal niks bij. Vind je het gek dat ze die koffer open gaan maken. 1500 eurootjes! Voor bananen... hap hap hap, de eurootjes vlogen er af en Tygo keek ernaar en zag dat het goed was.

Bij '5-op-een-rij' heeft de maestro één doel. Niet de vrijstelling winnen. Hij moest een speurder zijn. Veruit de beste molpositie om iemand anders naar de winst te helpen. Wat doen de kandidaten. Sofie, Sofie, JW, Susan, Freek. Krijg nou wat! Straks gaat dit nog mis. Op het laatst in een verwoede poging het alsnog te laten mislukken, door heel dom te doen, gaat Susan nog dommer doen. Pfff, Gelukkig krijgt Freek de vrijstelling, dus die kan Tygo zo even van mooie informatie voorzien...

"Weet je wat ook een goed idee van Freek zou zijn??" roept Tygo luidkeels door de speaker. Nou?? "Als hij in zo'n bakje gaat zitten". Freek in een bakje. Hop naar de winst! Veel eerder dan de rest naar Art... Geld uit de pot!

Goede aflevering voor de mol!



Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #255 Gepost op: 7-03-2014, 07:54:06 »
Sorry, niet overtuigend.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #256 Gepost op: 7-03-2014, 09:29:27 »
Tygo is de mol!

Tygo is natuurlijk een echte vent en die houdt van overleven, survival. Maar in Wie is de Mol vind hij het opeens niks, jaja. Zit tegen iedereen een beetje te zeggen wat ze moeten doen, maar draagt ondertussen helemaal niks bij. Vind je het gek dat ze die koffer open gaan maken. 1500 eurootjes! Voor bananen... hap hap hap, de eurootjes vlogen er af en Tygo keek ernaar en zag dat het goed was.

Bij '5-op-een-rij' heeft de maestro één doel. Niet de vrijstelling winnen. Hij moest een speurder zijn. Veruit de beste molpositie om iemand anders naar de winst te helpen. Wat doen de kandidaten. Sofie, Sofie, JW, Susan, Freek. Krijg nou wat! Straks gaat dit nog mis. Op het laatst in een verwoede poging het alsnog te laten mislukken, door heel dom te doen, gaat Susan nog dommer doen. Pfff, Gelukkig krijgt Freek de vrijstelling, dus die kan Tygo zo even van mooie informatie voorzien...

"Weet je wat ook een goed idee van Freek zou zijn??" roept Tygo luidkeels door de speaker. Nou?? "Als hij in zo'n bakje gaat zitten". Freek in een bakje. Hop naar de winst! Veel eerder dan de rest naar Art... Geld uit de pot!

Goede aflevering voor de mol!
Gezellig Jossie, kom je nou ineens hierheen  ::rofl::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #257 Gepost op: 9-03-2014, 01:10:14 »
Het zou toch meesterlijk zijn als hij toch de mol blijkt te zijn? Niet dat ik daar nog in geloof...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #258 Gepost op: 9-03-2014, 01:14:37 »
Het zou toch meesterlijk zijn als hij toch de mol blijkt te zijn? Niet dat ik daar nog in geloof...

Mee eens. Als hij de mol is vind ik dit het meest briljante seizoen ever!!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tygo Gernandt
« Reactie #259 Gepost op: 9-03-2014, 01:40:44 »
Dan denk ik dat half Nederland op z'n kop staat. Dan bekijk ik dit seizoen zeker nog eens opnieuw, wat zou hij het dan geniaal gespeeld hebben! En dan doodleuk in de camera zeggen bij die trappenopdracht dat hij alles al op voorhand wist  ::rofl::

Ik geloof er ook wel niet in, maar ik hoop het echt!