Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151842 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #240 Gepost op: 18-02-2014, 19:11:24 »
Ik ben het echt helemaal eens met die Wilfred. Susan komt me af en toe te dommig over en ik kan me niet voorstellen dat ze dat echt is. (Mocht ze toch niet de mol blijken, dan :-X )
De overige dingen die hij zegt snijden ook het meeste hout.

Zitten hier kandidaten voor 2015 tussen?

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #241 Gepost op: 18-02-2014, 19:22:08 »
Ekdom als kandidaat, dat lijkt me echt leuk!

(Hoop alleen niet dat Verlinde kandidaat wordt!)
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #242 Gepost op: 18-02-2014, 19:35:51 »
(Hoop alleen niet dat Verlinde kandidaat wordt!)

Met de nieuwe eindredacteur (nu nog Hoofd Entertainment RTL) is dat niet eens zo'n gekke gedachte.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #243 Gepost op: 18-02-2014, 19:50:24 »
Met de nieuwe eindredacteur (nu nog Hoofd Entertainment RTL) is dat niet eens zo'n gekke gedachte.

Als opvolger van Frits Hüffnagel zie ik Verlinde ook best terug te vinden in een nieuw seizoen, zeker met een nieuwe eindredacteur van RTL ja  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #244 Gepost op: 18-02-2014, 19:59:54 »
(Hoop alleen niet dat Verlinde kandidaat wordt!)
Iemand moet de eerste afvaller zijn, toch!  :P :-X

Als het gaat om kijkcijfers zou het wel een slimme zet zijn denk ik. Niet zo zeer hem als kandidaat, maar vanwege de extra promotie vanuit het boulevard kamp.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #245 Gepost op: 18-02-2014, 20:01:01 »
En hem dan zeker ook als mol er in zetten.
Mag hopen dat dat nooit doorgaat  ::rofl::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #246 Gepost op: 18-02-2014, 20:08:23 »
Kunnen we even ophouden met deze nachtmerrie scenario's mensen? Brrr..  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #247 Gepost op: 18-02-2014, 20:16:00 »
(Hoop alleen niet dat Verlinde kandidaat wordt!)

Denk dat Eva en Jan Peter we een wat betere smaak hebben qua kandidaten keuze dan dat niveau  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #248 Gepost op: 18-02-2014, 21:25:04 »
Volgens mij zitten jullie in het verkeerde topic ???

Verplaats deze discussie maar naar wie jullie willen zien in het nieuwe seizoen :D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #249 Gepost op: 19-02-2014, 10:52:00 »
Volgens mij was Ekdom wel al vaker gevraagd maar wilde hij nooit ivm tijd/gezin enzo maarre ::ontopic:: opvallend dat Jeroen Stomphorst ook zegt dat Jan Willem zijn biechten voorleest van papier. En alle hints naar hem kwamen weer uitgebreid naar voren. Freek inderdaad wel heel erg in de luwte. Ik neem aan dat dit beeldmateriaal ook van WIDM-affiliates komt? Dus dan sturen ze weer een richting in. Zelfde als met Moltalk waar zodra over de echte mol gepraat wordt het gesprek gauw wordt afgekapt. Hmmm :-\\ ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #250 Gepost op: 19-02-2014, 13:16:51 »
Volgens mij was Ekdom wel al vaker gevraagd maar wilde hij nooit ivm tijd/gezin enzo maarre ::ontopic:: opvallend dat Jeroen Stomphorst ook zegt dat Jan Willem zijn biechten voorleest van papier. En alle hints naar hem kwamen weer uitgebreid naar voren. Freek inderdaad wel heel erg in de luwte. Ik neem aan dat dit beeldmateriaal ook van WIDM-affiliates komt? Dus dan sturen ze weer een richting in. Zelfde als met Moltalk waar zodra over de echte mol gepraat wordt het gesprek gauw wordt afgekapt. Hmmm :-\\ ::)


Hoewel het altijd lastig is om conclusies aan dit soort filmpjes te verbinden, valt het mij ook wel op dat Freek weer totaal niet aan bod komt (niet bij het lijstje van de mol en niet bij het lijstje van mensen die niet verdacht worden). Jan-Willem wordt erg verdacht gemaakt met weer dat rijtje hints, wat mij doet vermoeden dat hij het niet is. Verder valt mij op dat Sofie zich klaarblijkelijk anders gedraagt dan ze normaal doet (dat zeggen de mensen die haar zeggen te kennen).

Maar verder: leuk filmpje, leuke verrassende BN-ers!

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #251 Gepost op: 19-02-2014, 13:32:18 »
Het kan ook gewoon zo zijn als het is.

Alle BN'ers vinden Freek gewoon een leuke kandidaat.

Twee BN'ers verdenken met name Jan-Willem, omdat er van alles om hem heen is (shirtje 'Mol', 5x verkeerd kiezen, voorgelezen biecht) en omdat hij weinig geld in het laatje brengt.

Twee BN'ers verdenken Susan omdat ze lief en moederlijk is, maar tegelijkertijd niet veel geld opbrengt en een zware koffer koos om mee te sleuren.

Gerard verdenkt Sofie, omdat ze raar doet met de zwarte vrijstelling en hij haar kent.

En de 'Wie is de Mol niet?' vraag blijft (vind ik) dubbelzinnig. Noem je daar een kandidaat die het echt niet zou kunnen zijn (bijv. Tygo) of noem je de "concurrent" (bijv. Susan)?

Niks geks in mijn ogen.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #252 Gepost op: 20-02-2014, 09:18:05 »
Alle BN'ers vinden Freek gewoon een leuke kandidaat.

Het is een interessante discrepantie met ex-kandidaten die het ver schopten (Hadewych, Tim Kamps) en ex-mol Dennis iig.  :)

Jammer dat Edo niet uitgenodigd is bij Moltalk, die had veel zinniger dingen te zeggen dan bijv een Karin de Groot of Tim Akkermans. Geeft toch alweer een heel ander beeld.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #253 Gepost op: 20-02-2014, 17:22:41 »
Nieuw filmpje !

Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #254 Gepost op: 20-02-2014, 17:24:25 »
Nieuw filmpje !

Freek zwaar onderbelicht in deze video, natuurlijk! Maar de laatste theorie over zijn onopvallende gedrag is wel mooi gemonteerd op het einde van de hele video. Een goede afsluiting.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #255 Gepost op: 20-02-2014, 17:26:42 »
Freek zwaar onderbelicht in deze video, natuurlijk! Maar de laatste theorie over zijn onopvallende gedrag is wel mooi gemonteerd op het einde van de hele video. Een goede afsluiting.

Vind je? :P Ik vind juist dat Sofie/Tygo onderbelicht worden, en dat zijn juist de enige waarvan ik 100% zeker weet dat ze het niet zijn. Freek krijgt ongeveer evenveel aandacht als Susan. Jan-Willem krijgt de meeste aandacht naar mijn mening.

« Laatst bewerkt op: 20-02-2014, 17:38:37 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #256 Gepost op: 20-02-2014, 17:37:03 »
Leuk filmpje! Best veel nieuwe theorieën/mogelijke hints gehoord. (En de man die Susan verdenkt leest zijn "biechten" op als Jan-Willem. ;) )

Freek zwaar onderbelicht in deze video, natuurlijk! Maar de laatste theorie over zijn onopvallende gedrag is wel mooi gemonteerd op het einde van de hele video. Een goede afsluiting.

Best veel Freek juist. Jij verdenkt hem nu ook begrijp ik?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #257 Gepost op: 20-02-2014, 17:41:18 »
Jij verdenkt hem nu ook begrijp ik?

Ik zeg Freek, ik denk Susan!  ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #258 Gepost op: 20-02-2014, 17:43:59 »
Ik zeg Freek, ik denk Susan!  ::rofl::

Ah, juist. En op wie zou je je testvragen invullen als je meedeed? (Domme vraag; spreiden natuurlijk..)

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #259 Gepost op: 20-02-2014, 18:04:23 »
Leuk filmpje! Best veel nieuwe theorieën/mogelijke hints gehoord. (En de man die Susan verdenkt leest zijn "biechten" op als Jan-Willem. ;) )

Inderdaad een leuk filmpje met goede gedachtes en (in mijn ogen) gedachtes waardoor WIDM zo'n leuk programma is.

Zoals die dame die op JW zit. Omdat de auto in de boot opdracht 2x kapot is gegaan en 2x JW in de buurt was, is dat een molactie van JW. Ik zit niet direct op Freek, ik hou Freek JW en Susan alledrie nog steeds goed in de gaten, maar juist omdat hij beide keren naast de chauffeur zit zou je de autopech eerder op zijn rekening mogen zetten.

Verder ben ik het met de biechten over Freek, Susan en JW eens en zijn dat verder op die ene na stuk voor stuk logische theorieën. Juist omdat ik in de antimol-tunnel van Sofie en Tygo zit (tegenovergestelde van mol tunnels dus, mensen die ik absoluut niet verdenk) kan ik me niet vinden in de hints richting Sofie en Tygo.

Ik denk ook eerlijk gezegd dat we bij deze met zekerheid mogen zeggen dat Tygo en Sofie niet in de finale komen, omdat mensen die vlak voor de finale dit filmpje nog eens willen raadplegen ook niet tot duidelijkheid komen. Zo is de serie in mijn ogen ook een beetje ge-edit. Verdachte dingen bij Freek, Susan en JW en de rest is bijna overduidelijk een kandidatenactie.