Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151799 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #280 Gepost op: 23-02-2014, 14:34:12 »
Misschien betekent oranje wel dat je weg moet, iemand naar huis moet sturen, iemand 2-foute test-vragen, een finale vrijstelling? Wie zal het zeggen...
Beetje opgelet bij de toekomstfilmpjes? In het filmpje van Tygo zag je de oranje topito's liggen, met daarnaast een groene vrijstelling ;)

Dus oranje = vrijstelling ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #281 Gepost op: 23-02-2014, 16:43:11 »
JW heeft het er bij het toekomstfilmpje over dat het geld in de meest rechter windmolen ligt.
Nu is het wat lastig in te schatten omdat de windmolens in een bocht gaan, maar afgaande op het beeld dat we daar te zien krijgen lijkt het eerder nummer 6 te zijn in plaats van nr 20 (aangezien het er 20 totaal zijn op die farm).

Freek lijkt iig turbine nr 18 binnen te stappen (zie promo).

Ik neem overigens aan dat de keuze voor de turbines niet willekeurig is, er zal wel een spel met vragen oid aan voorafgaan. Met 70 meter hoogte kunnen ze er sws maar een beperkt aantal beklimmen, waarschijnlijk.

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #282 Gepost op: 24-02-2014, 15:26:19 »
Nog even in aanvulling op de vorige post:

Kijkend naar de omgeving, de loop van het weggetje erlangs (via google maps) en de de positie van een cafe (KangKang windmill cafe) dat zich daar bij de eerste turbines bevindt, lijkt het idd waarschijnlijk turbine 6 te zijn waar het geld ligt.  :)
NB: De laatste 5 turbines zijn pas later in fase twee toegevoegd, en met de bocht meegebouwd.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2014, 15:28:29 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline m0l

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #283 Gepost op: 24-02-2014, 21:57:30 »
Inderdaad want ik zou natuurlijk alle aanwijzingen uit den doeke doen ::tandpastasmiley:: maar vraag me wel af waar ze die kijkers vandaan hebben geplukt.
Dat vraag ik me ook af. Want mij, als kijker, is wéér niets gevraagd!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #284 Gepost op: 25-02-2014, 19:16:02 »
Chaotische terugblik op de eerste zes afleveringen:


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #285 Gepost op: 25-02-2014, 19:36:01 »
Chaotische terugblik op de eerste zes afleveringen:
Dank!

Ik vind het niet fijn dat het shot van Susan bij de toekomstopdracht er in zit. Die waarbij het mollogo te zien is op het scherm. Helemaal met de voiceover van Aaf er achteraan "Nu weet ik dus wie de mol is."
Dat shot is de meest voor-de-hand-liggende hint van het seizoen tot nu toe en hoeven ze wat mij betreft niet langs te laten komen in een promo.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #286 Gepost op: 25-02-2014, 19:40:09 »
Wel opmerkelijk Art zegt 'We gaan een blik in de toekomst werken' en dan nét Susan in die opdracht staat waarbij je dat Mol-logo net op dat moment ziet verschijnen! Dat is dus DE blik in de toekomst! En zullen ze uiteindelijk zeggen 'Hier was het wel erg duidelijk' ik kan niet wachten tot de finale! En dan weer een jaar terug onder de grond liggen.

De mogelijke hint naar Jan-Willem m.b.t. "al zijn mollen die eruit vliegen" zit er ook in.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #287 Gepost op: 25-02-2014, 19:41:27 »
Ach, het is een enorme hint... In de Susan-tunnel.
Hier in de Freek-tunnel denken we er het onze van.
...óf niet!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #288 Gepost op: 25-02-2014, 19:53:59 »
Ach, het is een enorme hint... In de Susan-tunnel.
Hier in de Freek-tunnel denken we er het onze van.
Maar ook als Freek de mol is... dan vind ik het op zich een beetje flauw. Dit komt bijna één-op-één overeen met de...

... OK, net op de site van Heinz gekeken. Ik dacht dat er een hint was in seizoen 9 in het kasteel van Ajloun, waar er een projector op de muur beelden van WIDM liet zien en er bij Jon ook een mollogo langs kwam. Maar die zie ik niet genoemd op de site. ??? Daar zou het één-op-één op lijken. Was dat geen hint? of zelfs bij iemand anders te zien? Ik ben nu verward.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #289 Gepost op: 25-02-2014, 19:54:41 »
Ik hoor nu ook echt wel molrice.  ;)
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #290 Gepost op: 25-02-2014, 20:03:46 »
Maar ook als Freek de mol is... dan vind ik het op zich een beetje flauw. Dit komt bijna één-op-één overeen met de...

... OK, net op de site van Heinz gekeken. Ik dacht dat er een hint was in seizoen 9 in het kasteel van Ajloun, waar er een projector op de muur beelden van WIDM liet zien en er bij Jon ook een mollogo langs kwam. Maar die zie ik niet genoemd op de site. ??? Daar zou het één-op-één op lijken. Was dat geen hint? of zelfs bij iemand anders te zien? Ik ben nu verward.

Het was bij Jon te zien en we dachten dat dit een hint moest zijn. (Zie deze pagina op mijn site bij aflevering 6.) Was het misschien ook wel, maar is niet als zodanig uitgelegd in de laatste aflevering of op de officiële site. Vandaar dat ik het niet bij de hints vermeld heb op de WIDM 9 pagina.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #291 Gepost op: 25-02-2014, 20:33:20 »
Heb ik iets heel belangrijks gemist of wat houdt dat woord 'molrice' steeds in?

 

Dat zei JW in afl. 1 geloof ik. Gewoon een woordgrapje hoor.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #292 Gepost op: 25-02-2014, 23:45:47 »
Maar ook als Freek de mol is... dan vind ik het op zich een beetje flauw. Dit komt bijna één-op-één overeen met de...

... OK, net op de site van Heinz gekeken. Ik dacht dat er een hint was in seizoen 9 in het kasteel van Ajloun, waar er een projector op de muur beelden van WIDM liet zien en er bij Jon ook een mollogo langs kwam. Maar die zie ik niet genoemd op de site. ??? Daar zou het één-op-één op lijken. Was dat geen hint? of zelfs bij iemand anders te zien? Ik ben nu verward.

Ik dacht eerder aan de versie in S5, waarbij alleen de Mol widm beelden in Australie zag.
Maar de molhints in die serie waren sws bijzonder obvious dus sja. Het is inderdaad wel erg duidelijk ja maar dat was het voorheen ook al.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #293 Gepost op: 26-02-2014, 12:19:25 »


De 1e minuut van aflevering 7.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #294 Gepost op: 26-02-2014, 12:33:18 »
De 1e minuut van aflevering 7.
Awww... die "ik heb niet echt iemand" van Sofie klinkt echt heel treurig. :\'(

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #295 Gepost op: 26-02-2014, 12:36:44 »
Ja, die klinkt echt heel erg eenzaam ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #296 Gepost op: 26-02-2014, 12:38:05 »


De 1e minuut van aflevering 7.
Is dit de eerste minuut? Hoe kan Tygo dan zeggen dat er op die dag iemand naar huis gaat? Dat zou dan toch de volgende dag pas moeten zijn... Apart.
Verder haal ik hier helemaal niets uit helaas.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #297 Gepost op: 26-02-2014, 12:41:15 »
Er staat bij "1 minuut aflevering 7" dus niet per se de 1e minuut ;D

Kan me niet voorstellen dat dit het begin is inderdaad haha

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #298 Gepost op: 26-02-2014, 13:08:24 »
Jammer voor Sofie maar ze heeft ook niet echt de juiste vriendschappen gezocht gedurende de vorige afleveringen en ik vrees dat haar dat nu parten gaat spelen.

Helemaal mee eens. Ik zou haar ook links laten liggen.  ::hand::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #299 Gepost op: 26-02-2014, 13:16:54 »
Is dit de eerste minuut? Hoe kan Tygo dan zeggen dat er op die dag iemand naar huis gaat? Dat zou dan toch de volgende dag pas moeten zijn... Apart.
Verder haal ik hier helemaal niets uit helaas.
`

Sorry. :P


Overigens ben ik het wel met jullie eens over Sofie.. Misschien betekend dit einde oefening voor haar..?