Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151814 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #320 Gepost op: 27-02-2014, 14:26:07 »
Lijkt me gewoon bedoeld als bruggetje na de OS-stop, met een play on words op 'oranje'/ Jan-Willem en de oranje topito's.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #321 Gepost op: 27-02-2014, 15:18:53 »
De B van die andere petjesman Bartels, een flauwigheidje van mij FS. ::zwaai::
Dat petje is een petje van de amerikaanse honkbal club de Boston Red Sox zal hij vast wel op vakantie meegenomen hebben ofzo

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #322 Gepost op: 4-03-2014, 17:59:55 »
Hele interessante extra beelden weer. ::joehoe:: ::cheerleader::


Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #323 Gepost op: 4-03-2014, 18:22:24 »
Wat een giechelende Susan die niet echt weet wat ze er van moet maken... Valt me al langere tijd op.. Is dat nou echt? Of speelde ze op een goede manier 'slecht toneel' na?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #324 Gepost op: 4-03-2014, 18:23:28 »
Hele interessante extra beelden weer.

Tja, wie zou nou toch die mol zijn?
;)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #325 Gepost op: 4-03-2014, 18:29:15 »
Freek en Susan vertrouwden elkaar dus volledig. Interressant, dan zal waarschijnlijk binnenkort 1 van de twee overgebleven mollen afvallen >:D
Of ze zitten allebei in de finale, en vertellen het nu met de wetenschap dat ze een pact met de mol hadden.

En opmerkelijk dat Tygo zegt dat Susan het misschien wel fijn vond om de aandacht van zich af te halen. (Hoewel hij het niet over het geld had.)
...óf niet!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #326 Gepost op: 4-03-2014, 19:24:22 »
Vind het wel opmerkelijk dat Sofie op het einde zegt "er moeten mensen afvallen, laat mij het maar zijn, maar het spel moet verder"

Verder kan ik niet zoveel met deze beelden maar als ik dingen over het hoofd zie, word ik graag bijgepraat  ;)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #327 Gepost op: 4-03-2014, 19:58:30 »
Tygo heeft moeite om zichzelf geen kandidaat te noemen. En hij heeft moeite om Susan niet de mol te noemen.

En Susan zegt dat een verbond in de Wie is de Mol niks waard is. Daarom had ze een verbond met Sofie moeten aangaan, omdat ze denkt dat dat de mol is.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #328 Gepost op: 4-03-2014, 20:21:16 »
Eindelijk wat interessant beeldmateriaal.  :D

Freek's verhaal over zijn keuze voor 18 was wel erg vaag, niet erg geloofwaardig ook.. Waarom zouden die allebei iets gezegd hebben over een 'dingetje' voor nr 18..
Logisch natuurlijk om de schuld te schuiven richting hun verdachten, maar het was mijns inziens logischer geweest als hij iets had gezegd als: Ik wilde zeker weten dat het niet per ongeluk van links bekeken was ipv van rechts. Misschien werd hij overrompeld door de vraag.

Interessant om te zien hoe geen van de kandidaten (behalve Freek) blij was met de groepsvrijstelling.
Met een wat merkwaardige conclusie van Tygo dat het bedoeld was om de aandacht af te leiden voor Susan - hoe kan 2000 euro uit de pot houden een aandacht afleiden actie zijn?  ::)

Susan die zich verschuldigd voelde aan een verbond waarvan ze tegelijkertijd verklaart dat het niks waard is, ook intrigerend. Als ze dit als Mol wil verkopen als reden waarom ze het gedaan heeft had ze dat wel wat voorzichtiger kunnen doen imho: hoewel je natuurlijk nooit precies weet, etc.

Ze verklaart wel dat ze Freek meer vertrouwde dan Sofie, maar zover als Freek's zogenaamde blinde vertrouwen gaat ze niet iig. (sws al vreemd dat je iemand zomaar blind zou vertrouwen nadat je het al die tijd geheel alleen hebt gedaan, en in deze fase van het spel ook nog).
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #329 Gepost op: 4-03-2014, 20:49:26 »

Freek's verhaal over zijn keuze voor 18 was wel erg vaag, niet erg geloofwaardig ook.. Waarom zouden die allebei iets gezegd hebben over een 'dingetje' voor nr 18..
Logisch natuurlijk om de schuld te schuiven richting hun verdachten, maar het was mijns inziens logischer geweest als hij iets had gezegd als: Ik wilde zeker weten dat het niet per ongeluk van links bekeken was ipv van rechts. Misschien werd hij overrompeld door de vraag.

Interessant om te zien hoe geen van de kandidaten (behalve Freek) blij was met de groepsvrijstelling.


Precies wat ik ook dacht. Sofie én Tygo die allebei hetzelfde gevoel hebben. In dat geval hebben Sofie en Tygo ook invloed gehad in het kiezen van de molens. Alleen is Susan de enige die Freek vertrouwt, waarom zou je dan afgaan op wat Sofie en Tygo voelen?

Freek was heel duidelijk blij. Als kandidaat zijnde uiteraard dat iedereen door was, maar als mol zijnde dat de €2.000 uit de pot bleef. Ik moet zeggen dat ik hem daar ook wel heel erg zelfingenomen zie kijken. Zo van dat heb ik weer eens goed voor elkaar.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #330 Gepost op: 4-03-2014, 21:02:47 »
Hele interessante extra beelden weer. ::joehoe:: ::cheerleader::
Echt de Susan show dit. Susans bondjes. Susan en de groepsvrijstelling. Als het maar geen voorbode is dat ze gaat afvallen.

(Niet dat ik daar nog bang voor ben.)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #331 Gepost op: 4-03-2014, 21:21:20 »
En hij heeft moeite om Susan niet de mol te noemen.

Precies dit. Viel mij ook al op.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #332 Gepost op: 4-03-2014, 21:29:06 »
Tygo: "Maar het is misschien in de situatie  ??? van Susan wel weer heel anders omdat je dat ook heel goed kan gebruiken om de ogen die op jou gericht zijn weg te duwen omdat mensen denken nou die wil gewoon met het groepje verder"

Ja, Tygo klinkt hier alsof hij Susan nog steeds als Mol in gedachten heeft.
Maar het is overduidelijk speculatie zijnerzijds waarom ze dat gedaan zou kunnen hebben.
Susan en Sofie klinken heel anders iig. Dus idd denk ik dat Tygo de finale niet haalt, en Susan's gedrag 'verklaart'. Overigens, zou een domme move zijn als Mol koste wat kost mensen weg te spelen. Tekent maar weer waarom Tygo een heel slechte mol zou zijn, veel te veel egotripperij om the bigger picture te zien.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #333 Gepost op: 4-03-2014, 22:12:08 »
Door de (in mijn ogen) verspreking van Tygo zijn er volgens mij nog maar weinig opties:

* Of Tygo valt af voor de finale en denkt om een slechte reden dat Susan nog de mol is.
* Of Susan is de mol.

Optie 1 vind ik minder logisch, omdat hij vol voor Susan gaat en een joker heeft. Dan zou je als je eruit gaat toch begrijpen dat je ernaast zat.

Jan-Willem baalde een beetje omdat hij de mol kennelijk niet op tijd ontmaskerd had. Ik denk niet dat Jan-Willem de finale bereikt.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #334 Gepost op: 4-03-2014, 22:15:14 »
Door de (in mijn ogen) verspreking van Tygo zijn er volgens mij nog maar weinig opties:

* Of Tygo valt af voor de finale en denkt om een slechte reden dat Susan nog de mol is.
* Of Susan is de mol.

Optie 1 vind ik minder logisch, omdat hij vol voor Susan gaat en een joker heeft. Dan zou je als je eruit gaat toch begrijpen dat je ernaast zat.

Tunnelvisie is een hardnekkig iets. (Arjen denkt nog steeds dat Erik de Mol was.)

Offline martijnolev

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #335 Gepost op: 4-03-2014, 22:18:56 »
Is er ook al beeldmateriaal van aflevering 8? Ik hoorde namelijk iemand over een kluis waar geld uitgehaald kon worden, maar heb hier nog niks over kunnen vinden. Dit zou wel eventueel interessant kunnen zijn voor de vragen bij de app al blijft een gedeelte van die vragen sowieso gokken

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #336 Gepost op: 4-03-2014, 22:47:58 »
Tunnelvisie is een hardnekkig iets. (Arjen denkt nog steeds dat Erik de Mol was.)

En Jan dacht het nog maanden over Art, zelfs onderweg naar de finale-ontknoping.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #337 Gepost op: 5-03-2014, 00:30:35 »
Is er ook al beeldmateriaal van aflevering 8? Ik hoorde namelijk iemand over een kluis waar geld uitgehaald kon worden, maar heb hier nog niks over kunnen vinden. Dit zou wel eventueel interessant kunnen zijn voor de vragen bij de app al blijft een gedeelte van die vragen sowieso gokken

Volgens mij zijn dit soort opmerkingen voornamelijk gebaseerd op de app. En mogelijk het stukje wat je zelf te zien kreeg in de laatste paar seconden van aflevering 7.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #338 Gepost op: 5-03-2014, 00:33:52 »
Ik zag om 00:10 een nieuwe promo over aflevering 8. Ze moeten individueel kokosnoten uit de boom weten te halen, Tygo is verwart door het ER setting waarin ze zijn beland, Suus trekt naar Freek toe en je zag nog even Art beginnen over de finalevrijstelling.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #339 Gepost op: 5-03-2014, 00:40:58 »
Suus trekt naar Freek toe

Wil ze nu ook al kokosnootjes met hem delen?  ::rofl::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)