Auteur Topic: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)  (gelezen 151776 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #340 Gepost op: 5-03-2014, 00:43:04 »
Wil ze nu ook al kokosnootjes met hem delen?  ::rofl::


WIDM meets ER meets Temptation island?  :P ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #341 Gepost op: 5-03-2014, 00:57:50 »
Hmm interessante beelden. In case of Freek de Mol. Dan zou hij erachter gekomen zijn dat Susan Freek niet verdenkt (of niet voldoende) en daardoor iets met haar regelt. Als afleidingspersoon. Wanneer Susan, zoals ze nu deed, de groepsvrijstelling gebruikt als keuze in plaats van 2000 euro in de pot dan gaat de aandacht naar Susan toe. Ondertussen kan Freek blijven mollen. Wel opmerkelijk dat Freek het hele seizoen tot nu toe alleen heeft geopereerd. Is dat niet juist iets voor de mol? Om alleen te opereren en hoe minder kandidaten er over blijven hoe sterker het gevoel wordt om een schild te gebruiken? Zarayda was die voor Kees en Art was dat voor Patrick. Wie dat voor Anne Marie was weet ik niet meer, maar ook zij heeft een aandachtsafleider gehad. Kim die werd al vrij snel verdacht maar per toeval kwam Frits erbij, door zijn activisme van we moeten geld in de pot krijgen en uiteindelijk als laatste in het bos blijven zitten met een vrijstelling.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #342 Gepost op: 5-03-2014, 01:11:28 »
Wel opmerkelijk dat Freek het hele seizoen tot nu toe alleen heeft geopereerd. Is dat niet juist iets voor de mol? Om alleen te opereren en hoe minder kandidaten er over blijven hoe sterker het gevoel wordt om een schild te gebruiken?

Dit inderdaad. Kandidaten nemen meestal in het begin een maatje en gaan op een gegeven moment 'voor zichzelf'. Totaal niet logisch dat Freek dus nu opeens een bondgenoot zoekt. Waarom zou je nu opeens informatie delen met iemand? Net nu de finale in zicht is waar het ieder voor zich is.  ::ohno::

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #343 Gepost op: 5-03-2014, 11:41:59 »


Het minuut filmpje! Vorige week was het trouwens wel zo ongeveer de 1e minuut.  :P

Wel leuk dat ER-muziekje!  ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #344 Gepost op: 5-03-2014, 11:50:28 »
Geweldig  ::rofl:: Zou er in een volgend ER seizoen dan een opdracht tussen zitten met een saboteur waarop de widm tune wordt ingestart? ;)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #345 Gepost op: 5-03-2014, 12:11:34 »
Mooie beelden maar wat een onzin dat die ER tune eronder gezet moet worden zeg.  :-\\
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #346 Gepost op: 5-03-2014, 12:28:46 »
Ik vind dit dus echt een geweldige twist. Dacht je in WIDM te zitten kom je ineens in ER  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #347 Gepost op: 5-03-2014, 12:32:33 »
Ik vind dit dus echt een geweldige twist. Dacht je in WIDM te zitten kom je ineens in ER  ::rofl::

In een Australische molreeks zaten ze ineens in The Weakest Link. Maar dan echt.

Van mij had de mix met/verwijzing naar Expeditie Robinson niet gehoeven. Karel concludeerde toch in serie 7 al dat de Mol op een eiland geen succes is? (Zie hier op YT.)
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 12:38:10 door Heinz »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #348 Gepost op: 5-03-2014, 12:38:10 »
Karel concludeerde toch in serie 7 al dat de Mol op een eiland geen succes is?

Ze zitten sinds ze hongkong uit zijn al op een eiland  ;) Dat is wat de filipijnen is toch? Eilanden. Maar goed. Van mij had het ook niet gehoeven deze twist ondanks dat ik beiden programma's geweldig vind. Ik hoop dus dat ze er wel iets origineels van maken en niet alleen met krabbetjes rond gaan lopen want honger kunnen ze echt niet hebben. Vreemde combi

Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #349 Gepost op: 5-03-2014, 12:46:21 »
Ach wie weet wordt het een echte widm aflevering met een lichte er tintje.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #350 Gepost op: 5-03-2014, 13:04:14 »
In een Australische molreeks zaten ze ineens in The Weakest Link. Maar dan echt.


Was in Groot-Brittanie 2 toch? Met de enige echte Ann Robinson. Of was het in een Australische molreeks ook?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #351 Gepost op: 5-03-2014, 13:11:08 »
Het lijkt mij echt een geweldige aflevering, verheug me er op!

Ik hoop alleen niet dat ze net als in ER moeten stemmen over wie eruit moet  ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #352 Gepost op: 5-03-2014, 13:21:36 »
Zo erg is het toch niet? Het lijkt verder geenszins op ER (geen eilandraad, geen honger). Waarom ik het leuk vind is niet zozeer omdat het ER is maar meer vanwege het mindf*ck-effect. Verder blijft het natuurlijk gewoon WIDM.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #353 Gepost op: 5-03-2014, 13:52:40 »
Was in Groot-Brittanie 2 toch? Met de enige echte Ann Robinson. Of was het in een Australische molreeks ook?

Nee, het was Australië 3 en de presentatrice van de Australische The Weakest Link (links) was een look-alike van Ann Robinson (rechts). ;D


Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #354 Gepost op: 5-03-2014, 14:05:20 »


Het minuut filmpje! Vorige week was het trouwens wel zo ongeveer de 1e minuut.  :P

Wel leuk dat ER-muziekje!  ;D

Hm, het viel me wel wat op hoe de kandidaten uiteindelijk één voor één op die boot in beeld gebracht werden. Eerst Sofie, en Tygo. Toen even wat scenery. Toen Freek en Jan-Willem. Susan werd niet eens in beeld gebracht.

Is het misschien een soort hint? Sofie volgende afvaller, dan Tygo? En Freek verliezer, Jan-Willem winnaar, Susan mol?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #355 Gepost op: 5-03-2014, 14:06:02 »
Nee, het was Australië 3 en de presentatrice van de Australische The Weakest Link (links) was een look-alike van Ann Robinson (rechts). ;D


Ah, oke, het is lang geleden dat ik ze gekeken heb en waarschijnlijk ook vrij vlot achter elkaar  :D

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #356 Gepost op: 5-03-2014, 14:08:21 »
Hm, het viel me wel wat op hoe de kandidaten uiteindelijk één voor één op die boot in beeld gebracht werden. Eerst Sofie, en Tygo. Toen even wat scenery. Toen Freek en Jan-Willem. Susan werd niet eens in beeld gebracht.

Is het misschien een soort hint? Sofie volgende afvaller, dan Tygo? En Freek verliezer, Jan-Willem winnaar, Susan mol?

Ik denk dat de minuut gewoon voorbij was en Susan nadat dit filmpje stopt gewoon nog in beeld komt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Tomahawk9

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #357 Gepost op: 5-03-2014, 14:13:35 »
Ik denk dat de minuut gewoon voorbij was en Susan nadat dit filmpje stopt gewoon nog in beeld komt.

Nou ja, ze hadden op zich makkelijk die krab niet kunnen laten zien en in plaats daarvan Susan.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #358 Gepost op: 5-03-2014, 14:16:13 »
Nou ja, ze hadden op zich makkelijk die krab niet kunnen laten zien en in plaats daarvan Susan.

Maar zo is het niet gemonteerd in de aflevering.
Op zich zou het best een hint kunnen zijn imho, dat ze nét de minuut pakken zodat Susan er niet in zit, maar het zou evengoed geen hint kunnen zijn. :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal WIDM (facebook etc.)
« Reactie #359 Gepost op: 5-03-2014, 14:34:41 »
Hele interessante extra beelden weer. ::joehoe:: ::cheerleader::
Eindelijk wat interessant beeldmateriaal.  :D
Hmm interessante beelden.


Normaal bekijk ik het extra beeldmateriaal niet, misschien toch maar eens doen deze keer...
« Laatst bewerkt op: 5-03-2014, 15:20:33 door lightman »
Facial expression, body language, context, interpretation!