Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 122
De vier kandidaten waarvan ik denk dat ze als laatste overblijven zijn Freek, Sofie, Tygo en Susan. Hopelijk heb ik daarvan de juiste finalisten te pakken.
Zoals gezegd had ik Freek de laatste week, twee weken niet meer in de finale verwacht. Maar dus toch dit:Susan blijft mijn mol, al was ze deze aflevering niet heel actief. Het enige dat je zou kunnen bedenken is dat ze bij het stemmen voor Freek kiest ,omdat hij meer in blend tussen de Filipinos. Maar dat vind ik te ver gezocht.
Susan blijft mijn mol, al was ze deze aflevering niet heel actief. Het enige dat je zou kunnen bedenken is dat ze bij het stemmen voor Freek kiest ,omdat hij meer in blend tussen de Filipinos. Maar dat vind ik te ver gezocht.
In navolging van Jan-Willem: mijn verstandsmol is Freek, mijn gevoelsmol is Susan
Oh wow zoveel Freek had ik niet verwacht eigenlijk Maar ik kies lekker ook voor Freek.
Freek zou een geweldige mol zijn a la George. Niemand verwacht het en ik denk dat mensen het ook vooral hopen ipv dat ze het ook echt denken.Want Susan Visser is natuurlijk gewoon de Mol van 2014. Heeft nog geen stuiver verdiend en voert al 8 afleveringen een soort van act op. Het naieve en goedgelovige vrouwtje dat goed in de groep ligt. Ik twijfel niet eens meer.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
433 gasten en 0 vaste bezoekers