Poll

Wie is de Mol?

Sofie van den Enk
18 (14.8%)
Susan Visser
89 (73%)
Freek Bartels
15 (12.3%)

Totaal aantal stemmen: 122

Auteur Topic: [POLL] Wie is de Mol?  (gelezen 184959 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #700 Gepost op: 13-03-2014, 22:33:58 »
Rat!!!!

Jij hebt me in aflevering twee die Freektunnel ingeduwd!!! >:(
::sorry::
Mij ook. Die nickname is wel goed gekozen hè? ;) ::hug::
::sorry::

Ik kan jullie gerust stellen... toen was ik er ook van overtuigd dat hij de mol was ;), maar in de twee afleveringen daarna begon het al te knagen. Alleen had ik niet direct een alternatief. Tot Susan in beeld kwam!

Ik ben blij dat ik niet gezwicht ben onder de groepsdruk tijdens het mol-kijk-avondje. :P

EDIT>
Overigens ben ik ook door jou Freek gaan verdenken Rat, dus je wordt bedankt >:( ;D
::sorry::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:35:44 door Rat »

Offline Shell

  • Forumlid
  • Hold your breath and count to ten...
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #701 Gepost op: 13-03-2014, 22:35:53 »
Om eerlijk te zijn snap ik er gewoon niets meer van... Freek heeft het hele spel door veel betere molposities gehad dan Susan en zou imo een veel betere mol zijn dan Susan die al bijna het hele spel door meerdere mensen wordt verdacht en in de montage superverdacht wordt neergezet. Als Susan de mol is, ben ik zwaar teleurgesteld, niet zozeer omdat ze een slechte mol is maar omdat het er dan naar mijn idee veel te dik bovenop is gelegd.

Maar ja, een twist dat Freek alsnog de mol is (hoe graag ik dat ook zou willen) is niet heel waarschijnlijk en het geld dat er niet is klopt precies met hoeveel Susan in de envelop van Freek heeft gestopt. En ik dacht ook te zien dat Susan een envelop liet liggen. Wat deze aflevering betreft is het gewoon overduidelijk Susan. Naar mijn idee klopt het alleen niet met alle andere afleveringen...

Dat weet ik natuurlijk niet, maar op basis van hoe het er nu uitziet vind ik dat Freek het net iets vaker precies goed heeft gedaan voor een mol dan Susan. En ik bedoelde overigens ook niet dat ik Susan een slechte mol vind hoor, ik kan daar pas over beslissen als ik haar molacties heb gezien maar ze heeft zeker veel dingen goed geacteerd. Ik vind het vooral gewoon jammer van de montage, naar mijn idee hebben die vanaf aflevering 4 ongeveer Susan echt in je gezicht willen duwen. En daar ben ik erg teleurgesteld in.

Overigens ben ik ook door jou Freek gaan verdenken Rat, dus je wordt bedankt >:( ;D

Ik ga helemaal met je mee :) Alleen kan ik Rat de schuld niet geven :) ben helemaal zelf de tunnel in gedoken  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:39:25 door Shell »
All the crazy shit I did tonight. Those will be the best memories!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #702 Gepost op: 13-03-2014, 22:38:36 »
Ik ben blij dat ik niet gezwicht ben onder de groepsdruk tijdens het mol-kijk-avondje. :P

Freek werd voor de uitzending die avond helemaal nog niet zo verdacht. Misschien dat ik erg overtuigend uit de hoek kwam toen. ::schaam::

Wat dat betreft valt er een last van me af: trek je niks aan van wie ik verdenk, ik kan er gewoon ook nog steeds volledig naast zitten. Heerlijk eigenlijk. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2014, 22:46:17 door Heinz »

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #703 Gepost op: 13-03-2014, 22:43:50 »
ze heeft zeker veel dingen goed geacteerd.
vind het vooral gewoon jammer van de montage

Hier ben ik het mee eens. Susan heeft heel goed geacteerd en ook veel mensen om de tuin geleid. En daar neem ik echt mijn pet voor af  ::respect::, maar het werd er voor mijn gevoel wel dik opgelegd in de montage. Mede daardoor wilde ik in Freek blijven geloven, hoewel ik heel diep van binnen wist dat het Susan moest zijn. Susan is dan ook mijn verstandsmol geweest toen ik haar en Freek overhield. Freek was meer mijn wensmol denk ik, omdat hij minder verdacht werd door zowel de medekandidaten als de kijkers.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #704 Gepost op: 14-03-2014, 00:30:42 »
Tygo stemde op Susan en viel af. Susan stemde op Sofie en ging door.
Freek stemde op Sofie en aangezien Sofie en Susan op elkaar gestemd zeggen te hebben, had Freek zonder problemen in aflevering 9 als verliezer aangewezen kunnen worden.
Dan moet het dus Sofie wel zijn, of er is enorm geknoeid met de biechten.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het Sofie is.  ???

Oh, wacht even. Als Susan de mol is, gaat ze sowieso door naar de finale. Maar dat van Freek blijft vreemd.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 02:04:34 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #705 Gepost op: 14-03-2014, 00:34:54 »
Tygo stemde op Susan en viel af. Susan stemde op Sofie en ging door.
Freek stemde op Sofie en aangezien Sofie en Susan op elkaar gestemd zeggen te hebben, had Freek zonder problemen in aflevering 9 als verliezer aangewezen kunnen worden.
Dan moet het dus Sofie wel zijn, of er is enorm geknoeid met de biechten.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het Sofie is.  ???
Daar was ik dus ook mee bezig en ook met de hint van de twitter van de mol: eerste test vraag 5, 12 en 20.
Vraag 5 van Sofie: Heeft de mol ooit de zwarte vrijstelling ingezet zegt ze nee
Vraag 12 van Susan: Hoeveel enveloppen bracht de mol mee, antwoord 2
Vraag 20 van Tygo: wie is de mol: Susan

Dus ik ga er eerst een nachtje over slapen alvorens ik een uitspraak ga doen  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #706 Gepost op: 14-03-2014, 07:47:55 »
Freek heeft bij de toekomstfilmpjes Susan als mol aangewezen, en hij mocht niet naar binnen. 2 vragen fout dus. Susan kan de mol niet zijn?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #707 Gepost op: 14-03-2014, 07:50:36 »
Ik snap daar de logica niet van?  ??? Het ging erom dat Freek daar loog over zijn molkeuze, niet of dat echt zo was of niet.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #708 Gepost op: 14-03-2014, 07:50:54 »
Freek heeft bij de toekomstfilmpjes Susan als mol aangewezen, en hij mocht niet naar binnen. 2 vragen fout dus. Susan kan de mol niet zijn?

Het ging er niet om of de antwoorden op de vragen van de test goed waren, maar of de kandidaten naar waarheid vertelden welke antwoorden ze in de test aanklikten.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #709 Gepost op: 14-03-2014, 08:07:22 »
Ik geloof dat daar wel meer gelogen is, maar oke.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #710 Gepost op: 14-03-2014, 08:18:51 »
Als ik dan een voorkeur uit mag spreken tussen die twee dan liever Sofie.


Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #711 Gepost op: 14-03-2014, 08:59:26 »
Na het instorten van de Freek tunnel zegt mijn common sense dat het Susan moet zijn. Al hoop ik stiekem voor het verrassingseffect een klein beetje op Sofie.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #712 Gepost op: 14-03-2014, 09:35:31 »
Daar was ik dus ook mee bezig en ook met de hint van de twitter van de mol: eerste test vraag 5, 12 en 20.
Vraag 5 van Sofie: Heeft de mol ooit de zwarte vrijstelling ingezet zegt ze nee
Vraag 12 van Susan: Hoeveel enveloppen bracht de mol mee, antwoord 2
Vraag 20 van Tygo: wie is de mol: Susan

Dus ik ga er eerst een nachtje over slapen alvorens ik een uitspraak ga doen  ::rofl::

Hoeveel enveloppen heeft Susan zelf uit de postbus gehaald? Indien dat er 2 zijn en Freek 2 eruit gehaald heeft,
wijst dit opnieuw naar Susan
klaar voor de strijd

Offline Mik1986

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #713 Gepost op: 14-03-2014, 09:49:41 »
Tjsa, ik blijf ook gewoon bij Freek. Ik ben het ook eens met wat hierboven al gezegd is door Starlight. Susan ligt er gewoon te dik bovenop. Maar het ziet er wel naar uit dat zij het gaat zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #714 Gepost op: 14-03-2014, 11:26:41 »

Trouwens deze aflevering was het bewijs van wat ik al eerder had gepost vorige of de week daarvoor: dat Freek constant loog hij niet op Susan had gestemd (want hij zei eerder 'En Susan? Susan kan het onmogelijk zijn!' maar deze aflevering zei hij (toen Tygo wegging: ik twijfelde tussen 2, die is nu weg, nu weet ik wie de Mol is!) dus hij had toch wel degelijk Susan als mede verdachte.

Hij twijfelde tussen Tygo en Sofie lijkt me.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #715 Gepost op: 14-03-2014, 11:28:59 »
Tjsa, ik blijf ook gewoon bij Freek.

 ??? ???

En ja Heinz, Freek twijfelde idd tussen Sofie en Tygo. Dus hij zit nu volop op Sofie

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #716 Gepost op: 14-03-2014, 11:31:00 »
Freek heeft bij de toekomstfilmpjes Susan als mol aangewezen, en hij mocht niet naar binnen. 2 vragen fout dus. Susan kan de mol niet zijn?

Bij die opdracht moest je aangeven wat jijzelf ingevuld had. Niet wat het goede antwoord is. Freek gaf dus de naam Susan, maar had toch een andere naam ingevuld. Ook de andere vraag heeft hij niet naar waarheid beantwoord.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #717 Gepost op: 14-03-2014, 13:03:22 »
Na heen en weer geslingerd te zijn tussen verschillende mollen heb ik na aflevering 4 Freek als mol met Susan op een goede tweede plaats.

Jammer dat ik het niet andersom had.  :P Ik heb echt getwijfeld over Susan als Mol bij de abseilopdracht. Daar probeerde ze Jan-Willem verdacht te maken. Maar dat is een van de weinige momenten dat ik twijfelde. Ik vond Freek in zijn reacties molleriger overkomen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #718 Gepost op: 14-03-2014, 14:48:43 »
Het verschil tussen Sofie en Susan is zo groot dat het niet anders kan dan een hele club mensen is opgetrommeld om op Susan te stemmen. Om een van de anderen, de echte mol, uit het zicht te houden. Freek is vrijwel uitgesloten dus dan moet het Sofie zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #719 Gepost op: 14-03-2014, 14:54:01 »
Het verschil tussen Sofie en Susan is zo groot dat het niet anders kan dan een hele club mensen is opgetrommeld om op Susan te stemmen. Om een van de anderen, de echte mol, uit het zicht te houden. Freek is vrijwel uitgesloten dus dan moet het Sofie zijn.
Ik vrees toch echt dat we het er hier allemaal over eens zijn dat het Susan is ;)
...óf niet!