Auteur Topic: Verborgen hints (spoilergevaar!)  (gelezen 60047 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #100 Gepost op: 14-01-2014, 16:52:06 »
Groen is het nieuwe rood.

Beide afleveringen zijn begonnen met diverse shots van verkeerslichten.
In het pitoreske Amersfoort zijn er vrouwelijke stoplichtmannetjes, genaamd Sofie ::vergroot::
Of de stoplichten houden in dat Daphnes scherm veranderde, of zoiets.
...óf niet!

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #101 Gepost op: 18-01-2014, 23:10:52 »
Kan iemand een plaatje posten van de brievenbus waar Sofie en Freek hun enveloppen in gooiden. Of eigenlijk liever van de bos takken die erachter stond.

Dit wordt namelijk op Recensiekoning beweerd:
Citaat
Achter de brievenbus waar Freek en Sophie hun enveloppen met geld in deden, stond een vaas met takken. Aan die takken hingen veel vlinders, er lag een rode bloem tussen en er hing een lange jurk in. Kan dat wijzen op Susan? In Gooische Vrouwen had zij vaak lange jurken aan, haar dochter heette Vlinder en die grote rode bloem had ze in haar haar in de vorige aflevering.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2014, 23:35:15 »
Daphne draagt geel en blauw, als je dit mengt krijg je??....idd GROEN!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

En Freek heeft een behoorlijke groene pet op...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #103 Gepost op: 19-01-2014, 00:10:08 »
En Freek heeft een behoorlijke groene pet op...
En JW heeft een behoorlijke groene trui op (en roept ook nog groen scherm verwijzend naar een stoplicht)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #104 Gepost op: 19-01-2014, 00:15:17 »
Kan iemand een plaatje posten van de brievenbus waar Sofie en Freek hun enveloppen in gooiden. Of eigenlijk liever van de bos takken die erachter stond.


Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #105 Gepost op: 19-01-2014, 00:37:41 »
Man wat goed gezien! We've got him!!
als het al zo is...her...we've got her!! or it, because it's neither ;) ik vind het nog een beetje vaag..ik woon niet in amersfoort...niemand niet van de deelnemers, laat staan geboren. Hoe kan ik die hint nou vinden als ik niet eens weet van stoplichtmannetjes die sofie heten in amersfoort? en dat is niet eens knowledge die veel mensen weten...behalve dan de amersfoorters denk ik dan...het is iig wat anders als een hint via Henry V zou verwijzen naar de mol (die kenteken-hint waar ik nog steeds niet in geloof overigens)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2014, 00:55:23 »
Theorieën uit het verleden zeggen wat mij betreft toch dat dit als hint gedaan kan zijn. Anderzijds: De mol wordt nooit op zijn voor/achternaam uitgekozen... Al is een hint naar een voor/achternaam weer wat anders natuurlijk.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2014, 02:31:05 »
we've got her!!
Vond de stoplichten ook opvallend. Veelvuldig te zien. Zelfs frontaal met JW die er nog eens de aandacht op wil vestigen...;)
Nou, laat het in A'foort nu "Sofie" heten.
Stoplicht in NL met een naam?: de enige die we nu weten is: Sofie!
Is toch een leuke hint?
In Berlijn zijn ze ook bekend, zelfs in buitenland. "Ampelmännchen"
Ik vind 'm leuk!
Niet mijn Mol, wel leuk en wie weet!
 ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2014, 06:25:00 »
Interessant Alja, van de recensiekoning! Susan wordt voor mij telkens verdachter omdat ze zo in de luwte wordt gehouden . Dit zou zeker een hele grote knipoog kunnen zijn van de mol. Zo van onder het toeziend oog van.... Vooral die bloem is interessant, die is maar aan 1 iemand te linken. Zal het dan toch...... ::vergroot::
Meer L

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2014, 12:16:09 »
Nou, laat het in A'foort nu "Sofie" heten.
Stoplicht in NL met een naam?: de enige die we nu weten is: Sofie!
ja...maar...ehm...welke link is er te maken met Amersfoort? Als er geen link is met Amersfoort dan geloof ik niet dat dat er mee bedoeld wordt met stoplichten. Wat wel hintwaardig zou kunnen zijn: stoplichten worden rood als men moet stoppen (negatief)...Roodbeen...en de mol hoeft nooit naar huis en krijgt altijd op het cruciale moment een groen scherm (let op, dus niet altijd bij elke executie, maar kan heel goed eerst rood zijn en dan terugkeren in de volgende aflevering, of kijk naar Daphne)
kijk dan komen we ergens met een link. Stoplichten heb je overal en zeker in Hong Kong en het is maar een kleine moeite om JW een stoplicht aan te laten wijzen of een flink aantal sfeershots te maken van een stoplicht. dus ook nog eens uitvoerbaar.

het is heel goed mogelijk dat er een link te leggen is met Amersfoort hoor...maar dan wil ik die eerst horen voor ik geloof in stoplicht=>Amersfoort=>sofie

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #110 Gepost op: 19-01-2014, 12:41:39 »
Wat wel hintwaardig zou kunnen zijn: stoplichten worden rood als men moet stoppen (negatief)...Roodbeen...Stoplichten heb je overal en zeker in Hong Kong en het is maar een kleine moeite om JW een stoplicht aan te laten wijzen

En dan roept hij dus : "groen scherm"

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2014, 13:05:05 »
Amersfoort -----> jaarlijkse MolFanDag :)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #112 Gepost op: 19-01-2014, 16:27:59 »
En dan roept hij dus : "groen scherm"

Precies,toen ik alle berichten over stoplichten las moest ik meteen aan JW denken die dat riep. Niet stoplichten in Amersfoort.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #113 Gepost op: 19-01-2014, 18:38:27 »
Amersfoort en Hongkong?

Offline Molletje500

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2014, 17:02:03 »
Iemand al iets gevonden in afl 4?

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2014, 19:22:23 »
D'r wordt genoeg gepost op het forum...

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2014, 21:13:10 »


Nice! In deze aflevering stond wederom een voorwerp achter de brievenbus. Ik kijk op hele lage resolutie en kon dus niet ontwaren wat het was, maar kan iemand daar wederom een plaatje van posten met hoge resolutie? Iets zegt me dat er hints in zitten....

Offline Newbee

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2014, 21:15:29 »
Ik zie er toch echt pontificaal in het midden die bloem die susan vaak in haar haar heeft. (Afl 1 en de laatste sowieso)  :o

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2014, 21:19:36 »
Nice! In deze aflevering stond wederom een voorwerp achter de brievenbus. Ik kijk op hele lage resolutie en kon dus niet ontwaren wat het was, maar kan iemand daar wederom een plaatje van posten met hoge resolutie? Iets zegt me dat er hints in zitten....
Bedoel je de donatiebus voor Unicef?

Offline Alja

  • Forumlid
Re: Verborgen hints (spoilergevaar!)
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2014, 21:30:19 »
Bedoel je de donatiebus voor Unicef?

Ah, was dat het :) Kon het er echt niet uithalen met lage resolutie. Heb je ook een foto van de achterkant? (het moment dat Aaf de envelop erin gooit)