De productie zal hier vast wel eens kijken maar namen als Gordon, Albert verlinde, Linda de mol hoef je echt nooit in widm te gaan verwachten. De crew zoekt ieder jaar naar interresante mensen, mensen met talent die net iets minder bekend zijn dat die top BN'ers. En dan een paar iets grotere namen zoals dit jaar Susan/ Tygo / Daphne om de groep nog grootster en beter te maken.
Grappig dat mensen nu alweer bezig zijn met wie is de mol 15 maar laat ik dan lekker mee doen met een lijstje, vorig jaar had ik 4 namen als eerst goed
))))))))))))))))))))))))))))
Ok, ik stop met opscheppen
hier:
Bracha van doesburgh, actrice > maar die zal niet meedoen, aangezien ik deze week iets las over dat ze in de zomer 6 weken met hun dochtertje naar australie wouden backpacken...
Saar Koningsberger, presentatrice, dacht echt dat ze vorig jaar mee zou doen, maar die gaat heus nog wel aan de beurt komen.
Tjitske reidinga, actrice > zal vast niet willen, doet nooit mee aan shows. Maar dat dacht ik bij Susan ook.. dus wie weet
Giovanca, topzangeres en heb ik ooit in een interview gelezen dat widm in haar top3 programma's stond
Annemieke Schollaerdt, 3fm vj en een x een VROUW van de radio
En bij de mannen vind ik het moeilijker.
Frank Lammers
Jelte Sondij
Valerio
Leo Alkemade (belgisch)
Wart Kamps
Egbert Jan weeber