Aicha is wel wat minder prominent dan Rik of Annechien hoor. Aicha doet de dag- en sportjournaals, terwijl zowel Rik als Annechien anchors zijn van het achtuurjournaal (waar wel andere eisen aan worden gesteld).
Daar heb je wel een goed punt!!
Deed Roderick Veelo toen eigenlijk het grotere nieuws of was hij ook gewoon brenger van dagnieuws...
Ik vind het lastig hoe dat werkt in dat wereldje. Vakantie krijgen is met het 8 uur journaal natuurlijk moeilijker dan bij een andere baan, ik weet niet hoe dat precies werkt, misschien kunnen hun toch minder lang weg ofzo. Ivm vervangers Ze laten niet zomaar iemand 3 weken het 8 uur journaal presenteren...
Maar het verband qua prive leven zie ik dan niet zo, ik bedoel het is toch niet gek om iemand die het journaal presenteert in een spelshow te zien. Het is toch ook gewoon een mens. Je moet wel gewoon ernstig en resulaat nieuws kunnen brengen maar ik zie persoonlijk niet zo wat dat met elkaar te maken heeft.
Als je het hebt over betrouwbaarheid, of dat gewoon geen gezicht is om iemand 3 weken rond te laten rennen in een wereldstad en de dag erna weer serieus nieuws laten brengen. Maar als je kijkt, zijn er wel meerder personen die serieuze programma's presenteren zoals Frist Sissing met OPsporing verzocht, dat is ook geen 'licht' programma en bij zon programma wil je ook niet aan de betrouwbaarheid van een presentator twijfelen. Betrouwbaar is trouwens niet het woord wat ik zocht, misschien snapt iemand wat ik bedoel te zeggen en kan dat woord ff aanpassen haha
NOTE: Sasha de Boer mag nu wel