Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053632 keer)

Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #140 Gepost op: 24-05-2014, 14:29:33 »
Zouden ze eigenlijk de kandidaten en het land weer bekend gaan maken rond september/oktober? We hebben die ring, dus ding vrees dat ze dit pas in november december gaan doen  :-X

Ik vond het vorig jaar wel wat hebben die promotie campagne voor de gouden televizierring. Van mij mag het dit jaar ook in oktober in 2 weken worden bekend gemaakt.

Dat van peru is overigens goed gevonden. Zou ook een mollenhint kunnen zijn. Maar zo ver zullen ze wel niet gaan.

Peru lijkt me overigens een mooi land voor de serie.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #141 Gepost op: 24-05-2014, 18:37:23 »
:(

Inderdaad  :(

Maar dan hoop ik dat ze dat wel even aangeven en niet ons heel september/oktober laten wachten.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #142 Gepost op: 24-05-2014, 20:27:18 »
En sinds 3 mei (3 weken geleden) is er ook geen Zapplive meer met Evelien. 30 augustus is het weer terug op de buis. Dan is ze in ieder geval wel weer terug in Nederland ::vergroot::. Ben wel benieuwd hoe ze dat dan volgend jaar met de Wie is de Mol?-interviews tijdens Zapplive gaan doen...

Evelien stopt met Zapplive (Klaas van Kruistum neemt dat over), dus in principe hoeft dat geen probleem te zijn  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #143 Gepost op: 26-05-2014, 16:37:38 »
Het klopt dus als een bus: ze draaien momenteel:

tweet
WieIs.. DeMol? ‏@MolNieuws 23h

Ruim 2 maanden terug zagen we de ontknoping van #WIDM seizoen 14. Maar de opnames van seizoen 15 zijn alweer in volle gang!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #144 Gepost op: 26-05-2014, 17:01:48 »
Dat account heeft zijn info ook gewoon van dit forum hoor ::)
...óf niet!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #145 Gepost op: 26-05-2014, 17:26:38 »
Dat account heeft zijn info ook gewoon van dit forum hoor ::)

 ::rofl:: ::rofl::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #146 Gepost op: 26-05-2014, 23:42:22 »
Maar Art is nu ook al wel paar dagen stil op twitter dus mogen we er vanuit gaan dat ze aan het opnemen zijn.

Maar zie dat Peter Derks ook weer heeft getwitterd.
« Laatst bewerkt op: 27-05-2014, 00:21:45 door Syllie10 »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #147 Gepost op: 27-05-2014, 01:19:10 »
Maar Art is nu ook al wel paar dagen stil op twitter dus mogen we er vanuit gaan dat ze aan het opnemen zijn.

Maar zie dat Peter Derks ook weer heeft getwitterd.

Ze zijn nu sowieso aan het opnemen, kan niet anders. Iedereen van de crew is stil op twitter, en al die mensen die ik in dat bericht genoemd hebt zijn nog steeds allemaal stil op twitter. Behalve Pieter Derks. Misschien is hij een vroege afvaller. Ligt wel in de lijn van mensen die ver zijn gekomen bij de Slimste mens haha. Owen Schumacher, Hanna Bervoets.

Als ik kijk naar de kandidaten met twitterstiltes vanaf CIRCA 16 mei (of 1/2 dagen eerder of later) Ik gok zelf erop dat ze zondag 18e zijn vetrokken of maandag de 19e, maar als je kijkt naar de mensen met twittersitles VANAF dan kom je ook best wel uit bij WIe is de mol achtige mensen. Je ziet namelijk best wel een verschil met de mensen van Expeiditie Robinson. Als je gaat kijken naar het verschil in twittersiltes.

3 mei Manuel Broekman
5 mei Nadia Palesa ( Pownews)
4 mei Robert de Hoog ( RObert en Manuel zijn wel vrienden, maar dat waren Sef en Geza vorig jaar ook, zelfde clubje ook nog
8 mei Lone van Roosendal
Zijn best wel RObinson achtige types.. vind ik zelf dan en die twitterstiles vallen meer samen met de verwahctingsperiode van de opnames van Robinson (dennis en nicolette tweeten ook neit meer na 8 mei)


ALs je kijkt naar de mensen met een twitterstilte vanaf ci. 16 mei zit je wel bij andere personen die ik ook meer aan wie is de mol zie mee doen dan aan Robinson.

Margriet vd Linden (3e bij slimste Mens)
Martine Sandifort
Pieter Derks(1e bij slimste mens)
Rik vd Westelaken (nieuwsbrenger, dus bepaalde intelligentie)
Evelien Bosch
Loek Peters
Viktor Brand
Marlijn Werderburg

Vind ik stuk voor stuk meer WIDM types..

En ik vond NOG iets... Katja Schuurman tweet ook niet vanaf 17 mei (widm opname periode) En ze is goed bevriend met Art weet ik. Vind haar ook wel een type voor de mol, ze houdt ook van reizen. En ze tweet normaal best wel af en toe en nu dus al bijna 2 weken gewoon niet. Dus misschien even in de gaten  houden



« Laatst bewerkt op: 27-05-2014, 01:59:42 door ramonmol »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #148 Gepost op: 27-05-2014, 07:41:05 »
En ik vond NOG iets... Katja Schuurman tweet ook niet vanaf 17 mei (widm opname periode) En ze is goed bevriend met Art weet ik. Vind haar ook wel een type voor de mol, ze houdt ook van reizen. En ze tweet normaal best wel af en toe en nu dus al bijna 2 weken gewoon niet. Dus misschien even in de gaten  houden

Die is (volgens mij) nog druk in de opnames voor de nieuwe serie "Nieuwe buren".
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #149 Gepost op: 27-05-2014, 13:40:06 »
Die is (volgens mij) nog druk in de opnames voor de nieuwe serie "Nieuwe buren".

Ok:) Waaar vindt je dat? Of weet je gewoon dat ze aan het draaien zijn :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #150 Gepost op: 27-05-2014, 15:49:27 »
Vorige week waren er nog opnames van Nieuwe buren want mijn man zou gaan figureren maar werd op het laatste moment afgebeld.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #151 Gepost op: 27-05-2014, 18:26:14 »
nog wat namen voor het lijstje:

Sara kroos stil van af 17 mei .m.u.v. 22-5
gijs scholten van aschat stil vanaf 17-05
noortje Herlag stil vanaf 15-05
suzanne bosman stil vanaf 15-05 m.u.v. 22-05

ook martine en evelien zijn op twitter op 22-05 met een vergelijkbaar gat er voor en er na. (te toevallig?)


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #152 Gepost op: 27-05-2014, 19:29:15 »
nog wat namen voor het lijstje:

Sara kroos stil van af 17 mei .m.u.v. 22-5
gijs scholten van aschat stil vanaf 17-05
noortje Herlag stil vanaf 15-05
suzanne bosman stil vanaf 15-05 m.u.v. 22-05

ook martine en evelien zijn op twitter op 22-05 met een vergelijkbaar gat er voor en er na. (te toevallig?)



Precies, ik zag dat Margriet dat ook had op 22-5 en Pieter. Misschien een rustdag, die zitten er wel vaker in. Of een reisdag

Goeie namen. Ik werk bij een winkel in Amsterdam en Noortje was daar dinsdag de 20e nog, tenminste dacht bijna zeker te weten dat het haar was. Dus van Noortje weet ik niet, maar zou leuk zijn.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #153 Gepost op: 27-05-2014, 19:45:16 »
Evelien stopt met Zapplive (Klaas van Kruistum neemt dat over), dus in principe hoeft dat geen probleem te zijn  ;)

Evelien gaat Willem Wever presenteren. Er werden wel wat foto"s over de opnames geplaatst op Twitter. Is misschien te achterhalen of daar nu opnames van zijn?  ;D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #154 Gepost op: 27-05-2014, 20:47:49 »
nog wat namen voor het lijstje:

Sara kroos stil van af 17 mei .m.u.v. 22-5
gijs scholten van aschat stil vanaf 17-05
noortje Herlag stil vanaf 15-05
suzanne bosman stil vanaf 15-05 m.u.v. 22-05

ook martine en evelien zijn op twitter op 22-05 met een vergelijkbaar gat er voor en er na. (te toevallig?)



Noortje tweet zelden. Gijs heeft af en toe wel eens een tweetloze week, maar zou net als Noortje een leuke kandidaat zijn  ::ok::
Suzanne Bosman, zei tweet gewoon door hoor? Vanaf 23 mei niet meer, maar daarvoor heeft ze bijna elke dag we een (re)tweet.
Daarbij; Margriet, Rik..., nog een nieuwslezeres? Ik denk het niet.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #155 Gepost op: 28-05-2014, 00:41:14 »
nog wat namen voor het lijstje:

Sara kroos stil van af 17 mei .m.u.v. 22-5
gijs scholten van aschat stil vanaf 17-05
noortje Herlag stil vanaf 15-05
suzanne bosman stil vanaf 15-05 m.u.v. 22-05

ook martine en evelien zijn op twitter op 22-05 met een vergelijkbaar gat er voor en er na. (te toevallig?)



Kom ik weer even wat namen ontkrachten  :P

Noortje speelde tot afgelopen zondag nog elke dag in het toneelstuk Vaslav, dus zij kan niet mee zijn.

Gijs Scholten van Aschat heeft afgelopen week première gehad met voorstelling The Entertainer van Toneelgroep Amsterdam (en daarvoor ook enkele try-outs) en is nu ook gewoon aan het spelen, dus kan ook niet mee zijn.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #156 Gepost op: 28-05-2014, 00:55:23 »
Sara Kroos heeft vandaag ook weer getwitterd.
En heeft het over een bedrijfsuitje van een week???

Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #157 Gepost op: 28-05-2014, 10:05:16 »
Wellicht Waylon? Op het nieuws verschijnt vandaag dat Waylon al een dikke week inactief is en dat hij ook niet bij de optredens op komt dagen. Ook op Twitter meldt hij niks. Kan zijn dat hij vanwege zijn verslaving nu onderduikt maar wie weet vanwege widm.

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #158 Gepost op: 28-05-2014, 10:19:31 »
Kom ik weer even wat namen ontkrachten  :P

Noortje speelde tot afgelopen zondag nog elke dag in het toneelstuk Vaslav, dus zij kan niet mee zijn.

Gijs Scholten van Aschat heeft afgelopen week première gehad met voorstelling The Entertainer van Toneelgroep Amsterdam (en daarvoor ook enkele try-outs) en is nu ook gewoon aan het spelen, dus kan ook niet mee zijn.

mooi die gegevens had ik nog niet gezocht, dus fijn dat jij dat gedaan hebt, Noortje en gijs gaan weer van de lijst.

we hebben er geloof ik inmiddels ook meer dan 10 dus er moeten er ook afvallen.


Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #159 Gepost op: 28-05-2014, 10:26:28 »
Suzanne Bosman was de afgelopen weken regelmatig live op de televisie bij Een Vandaag, dus ik denk dat we haar ook wel kunnen afschrijven.

De tweets van Pieter Derks na 17 mei gaan allemaal over een show op televisie (niet live) en zijn theatertour vanaf september. Dat zijn tweets die makkelijk door zijn management geplaatst kunnen zijn, of voorgeprogrammeerd. Er blijkt in ieder geval niet uit dat hij al weer terug is.