Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053658 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #240 Gepost op: 7-07-2014, 16:49:58 »
Het is elk jaar weer ontzettend spannend om de Wie is de Mol-kandidaten ongezien op de plek van bestemming te krijgen. Dat vertelt kandidatenbegeleider Jan Peter Pellemans, die ook bij Lingo werkt, in dagblad Spits. De kandidatengroep en bestemming van Wie is de Mol moeten altijd enige tijd geheim blijven. “Het is erg pittig om niet ontdekt te worden door paparazzi of toeristen tijdens de opnames, zeker in de tijden van social media“, geeft Pellemans toe in de krant.

De redactie houdt er serieus rekening mee. “We proberen altijd plekken uit te zoeken waar niet zoveel Nederlanders naartoe gaan, maar toch blijft die reis in het vliegtuig ontzettend spannend.”

Maar er zijn meer lastigheden. Zo willen BN’ers vlak voor de vliegreis nog wel eens afzeggen. “Omdat wij natuurlijk niet betalen en ze tóch voor een betaalde klus kiezen. Dan moet ik op zoek naar iemand die dat gat goed kan opvullen en bij het team past.”

Pellemans geniet nog altijd van Wie is de Mol. “Omdat je met een kleine groep zoiets bijzonders maakt, wordt dit echt heel hecht. Ik kan zeggen dat ik er honderdvijftig nieuwe vrienden kennissen bij heb''

Bron: Mediacourant,


Zou er weer iemand last-minute hebben afgebeld? Zoals in 2012, dat Dio Last minute meeging..
waarom zou hij er anders nu over beginnen..


Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #241 Gepost op: 7-07-2014, 17:17:28 »
Dat zou best eens kunnen. J.P. kan ook slim zijn en ons(de speurende molloten ::vergroot::) op een verkeerd spoor proberen te brengen omdat we misschien al een groot deel van de werkelijke groep hebben ontdekt.
maar ik kan er ook helemaal naast zitten.  :P

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #242 Gepost op: 16-07-2014, 18:40:44 »
Ik heb de afgelopen tijd niet veel gekeken hier, maar ik ben erg benieuwd welke namen vrijwel zeker zijn en of er al ideeën zijn over een mogelijk land?

Ik ben jullie alvast zeer dankbaar.
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #243 Gepost op: 17-07-2014, 16:30:50 »
ik denk eigenlijk niet dat Geraldine meedoet i.v.m. dat ze met het vorige seizoen van Expeditie Robinson heeft meegedaan

Ik heb een hele tijd geleden de vraag of ex kandidaten van ER mogen meedoen met widm neergelegd bij de avro. Er ging een gerucht dat dat niet zou mogen. Andersom wel. Kreeg een reactie terug over dat het een fabel is dat het niet zou mogen. Dus ze zou zomaar mee kunnen doen

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #244 Gepost op: 17-07-2014, 16:42:30 »
Ik heb een hele tijd geleden de vraag of ex kandidaten van ER mogen meedoen met widm neergelegd bij de avro. Er ging een gerucht dat dat niet zou mogen. Andersom wel. Kreeg een reactie terug over dat het een fabel is dat het niet zou mogen. Dus ze zou zomaar mee kunnen doen
ik bedoelde ermee te zeggen dat omdat ze vorig jaar al heeft meegedaan aan expeditie robinson, mij het eigenlijk onwaarschijnlijk lijkt dat ze direct het eerstvolgende seizoen meedoet met wie is de mol.
dat "van de mol naar robinson mag wel en andersom niet verhaal" ging het mij eigenlijk niet om.
maar als ze alsnog dit jaar of volgend jaar wel meedoet is dat helemaal top want ze zou een leuke kandidate zijn ::ok::, alleen ik zie het nu nog niet gebeuren.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #245 Gepost op: 17-07-2014, 16:45:40 »
Oh bedoelde je het zo  ::rofl::

Van mij mag ze ook meedoen. Ze is leuk

Offline robinsonmol98

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Het leven is een spel, hoe speel jij?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #246 Gepost op: 17-07-2014, 16:53:27 »
ja ik bedoelde het zo ;D. ik vond haar erg leuk in robinson en zou het erg leuk vinden als ze meedoet met WIDM alleen ik denk niet dat dat seizoen 15 of 16 al zal gebeuren.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #247 Gepost op: 23-07-2014, 00:03:25 »
Ik kan echt niet wachten op seizoen 15 

Ik hoop op een land in Zuid Amerika, Peru, Bolivia, Equador (redactrice had in een interview aangegeven dat de sfeer van Zuid Amerika hun erg trekt) dus ik denk dat zo'n land er wel aan zit te komen. Het zou geweldig zijn, aangezien seizoen 11, zoals vele zeggen, een topseizoen was. Leuke opdrachten, maar de sfeer was ook perfect. Het seizoen in Argentinië was ook erg geslaagd (en Anton's favoriete seizoen)!
Nieuw Zeeland lijkt me ook wel gaaf   Ik ken het niet heel goed, maar als ik op Google kijk zie ik mooie afbeeldingen. Maar misschien lijkt dit toch iets te veel op de sfeer in de Filipijnen (stranden...). Ik zeg ook maar wat 
Over de kandidaten gesproken, klinkt heel goed! Altijd al gehoopt dat Martine mee zal doen   En de andere Mar's zijn ook leuk, Rik, Viktor, (Pieter?) zijn ook leuke namen. Alleen Ajouad lijkt me niet zo leuk, ik heb het niet zo met die ZAPP presentatoren. Ewout vond ik niet zo leuk, Maurice niet zo bijzonder.... Maar wie weet, JP stelt me nooit teleur met kandidatenselecties 

Ik hoop zo dat ze in Oktober al kandidaten/ land gaan onthullen. Please AVRO 
Hopelijk weer een molboekje dat je kunt bestellen, hopelijk leest de AVRO mee  ::tandpastasmiley::

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #248 Gepost op: 23-07-2014, 08:15:08 »
Ik hoop ook dat ze toch al eerder bekend gaan maken wie er mee doen. Dat verhoogd gewoon de voorpret.

Maar dan niet zo snel als afgelopen jaar maar elke week iemand zodat je net voor kerst alle deelnemers bekend zijn en dan tussen kerst en oud op nieuw het land.

En dan op maandag een hint geven en door te speuren op internet dat je erachter kunt komen wie het is. Zoiets :D

Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #249 Gepost op: 24-07-2014, 13:01:41 »
Nieuw Zeeland lijkt me ook wel gaaf   Ik ken het niet heel goed, maar als ik op Google kijk zie ik mooie afbeeldingen. Maar misschien lijkt dit toch iets te veel op de sfeer in de Filipijnen (stranden...). Ik zeg ook maar wat 

Ik ben zelf ooit een keer in Nieuw-Zeeland geweest. Van de Bay of Islands kan ik het me inderdaad voorstellen dat je het met Palawan associeert, maar eigenlijk is Nieuw-Zeeland qua omgeving zo ongeveer het meest afwisselende land ter wereld. Er zijn bijvoorbeeld stukken die je aan de Britse eilanden doen denken en ook stukken die je aan IJsland doen denken, allebei bestemmingen waar de productie al geweest is. Daarom is Nieuw-Zeeland misschien juist een perfect land voor een best of serie, omdat het gewoon van alles een beetje is.
« Laatst bewerkt op: 24-07-2014, 15:56:23 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #250 Gepost op: 24-07-2014, 15:35:44 »
Ik hoop ook dat ze toch al eerder bekend gaan maken wie er mee doen. Dat verhoogd gewoon de voorpret.


.....en op internet dat je erachter kunt komen wie het is. Zoiets :D
Ongetwijfeld hoor. Met alle 2e schermen enzo. Maakt niet uit dat ze de Ring al hebben. We krijgen vast weer een tipje van de sluier na volgende maand.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #251 Gepost op: 24-07-2014, 22:33:34 »
Ongetwijfeld hoor. Met alle 2e schermen enzo. Maakt niet uit dat ze de Ring al hebben. We krijgen vast weer een tipje van de sluier na volgende maand.
Ik hoop het ;) anders mogen ze mij wel inhuren. Dan plan ik er dat wel in haha

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #252 Gepost op: 26-07-2014, 14:34:14 »
Kandidaten 2015



1. Rik van de Westelaken (nieuwsanchor, presentator)
2. Viktor Brand (presentator)
3. Pieter Derks (cabaratier)
4. Loek Peters (acteur)
5.

1. Margriet van der Linden (journaliste)
2. Martine Sandifort (actrice, cabaratiere)
3. Marlijn Weerdenburg (actrice)
4. Evelien Bosch (presentatrice)
5.

Dit is zo goed als zeker voor mij.

Juliette van Ardenne lijkt me niet meer als vrouw 5, aangezien ze mee gedaan lijkt te hebben aan Expeditie Robinson blijkt nu. misschien een vrouw zonder twitter. En voor man 5 hebben we wel opties gehad al, maar ben ik nog niet zeker.

Puzzelen voor man en vrouw 5..ik HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP op Monic Hendrikx. Maar na lang zoeken op twitter zie ik dat die op 28 mei bij Opium oeroel was op terschelling. Bron: Cornald Maas
« Laatst bewerkt op: 26-07-2014, 15:56:22 door ramonmol »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #253 Gepost op: 26-07-2014, 17:20:33 »
Bovenstaande klopt  ::ok::
Leuke groep zo te zien! Man 5 hoop ik Erik van Muiswinkel, vrouw 5 hoop ik, zoals ik elk jaar zeg, Noortje Herlaar   ::)

Edit: Pieter Derks vind ik nog een twijfelgeval...
« Laatst bewerkt op: 26-07-2014, 17:22:10 door JPMOL1999 »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #254 Gepost op: 26-07-2014, 17:28:13 »
Bovenstaande klopt  ::ok::
Leuke groep zo te zien! Man 5 hoop ik Erik van Muiswinkel, vrouw 5 hoop ik, zoals ik elk jaar zeg, Noortje Herlaar   ::)

Edit: Pieter Derks vind ik nog een twijfelgeval...

klopt maar ik kijk niet zo erg naar hoe lang iemand een twitter stilte heeft gehad. daar letten ze bij de avro ook wel op, hoe ze dat beheersen. maar meer naar wie -wie volgt. Op oa facebook en twitter. Pieter is JP gaan volgen, het account WIDM, en wat andere kandidaten van hierboven.. En vrijwel na elkaar, dat zegt Meestal wel vrij veel...

Niet altijd, er is namelijk een vrouw, wie ik al eerder noemde. Roos Schlikker heet ze. Ze is JP, Eva Keune en WIDm alle 3 na elkaar gaan volgen net voor de opnameperiode, maar heeft meeeeeeega veel doorgetweet tijdens de opnamens. Nu kan het zijn dat ze iemand voor haar heeft laten tweeten maar volgens mij niet. Dus soms is het ook een beetje raar, het kan bijvooorbeeld zijn dat Roos op de lijst stond van potentiele kandidaten, maar dat ze last minute heeft af moeten zeggen om iets....

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #255 Gepost op: 26-07-2014, 18:37:35 »
Rik is hardnekkig he. Dan denk ik dat mijn Joris niet klopt want 2 anchors is weer wat te veel van het goede :-\\ ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #256 Gepost op: 26-07-2014, 18:59:19 »
Ik had het al eerder gezegd, maar we zouden er goed naast kunnen zitten als de opnames samenvielen met het nieuwe programma van Anton Jongstra....  :-\\

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #257 Gepost op: 26-07-2014, 20:56:50 »
Ik had het al eerder gezegd, maar we zouden er goed naast kunnen zitten als de opnames samenvielen met het nieuwe programma van Anton Jongstra....  :-\\

Maar bijna alle kandidaten die ik hier heb gezet volgen OF JP, of Wie is de mol, Of Eva. of alle 3 zelfs..

Vind dit (op Viktor na) ook allemaal typische WIDM kandidaten. En over het programma van Anton kunnen we nog amper speculeren want er is nog niets bevestigd van wat voor programma dat wordt..
Maar ik snap je denkwijze :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #258 Gepost op: 28-07-2014, 10:17:16 »
Ik hoop het ;) anders mogen ze mij wel inhuren. Dan plan ik er dat wel in haha
Ik zag net een add "Raad alle ER kandidaten" en je zag er eentje vanaf de rug. Dus als zij het doen dan gaat WIDM zoiets vast ook doen ;D ::joehoe::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #259 Gepost op: 28-07-2014, 12:25:04 »
Ik zag net een add "Raad alle ER kandidaten" en je zag er eentje vanaf de rug. Dus als zij het doen dan gaat WIDM zoiets vast ook doen ;D ::joehoe::.
Die had ik inderdaad ook gezien.
Ik zeg..... Kom maar op haha