Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053618 keer)

Offline Pippi

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #260 Gepost op: 28-07-2014, 12:25:55 »
Niet altijd, er is namelijk een vrouw, wie ik al eerder noemde. Roos Schlikker heet ze. Ze is JP, Eva Keune en WIDm alle 3 na elkaar gaan volgen net voor de opnameperiode, maar heeft meeeeeeega veel doorgetweet tijdens de opnamens. Nu kan het zijn dat ze iemand voor haar heeft laten tweeten maar volgens mij niet. Dus soms is het ook een beetje raar, het kan bijvooorbeeld zijn dat Roos op de lijst stond van potentiele kandidaten, maar dat ze last minute heeft af moeten zeggen om iets....

Roos Schlikker heeft niet alleen megaveel getweet in die periode, ze was ook meerdere keren live op televisie. Het lijkt me dus bijna onmogelijk dat zij mee heeft gedaan.

Pieter Derks zou er wel bij zitten als je kijkt naar wie hij volgt en wie hem volgen. Bovendien zijn de tweets die hij tussen half mei en begin juni plaatste tweets die niet persoonlijk waren en makkelijk door een ander geplaatst kunnen zijn. Ik twijfel wel een beetje, omdat hij begin juli voor de eerste keer vader is geworden. Zou je je verbinden aan een opnameperiode van mogelijk drie weken in een (mogelijk ver) land, terwijl je vrouw bijna acht maanden zwanger is?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #261 Gepost op: 28-07-2014, 23:09:25 »
Tim Douwsma de 1e kandidaat?
When life knocks you down, fight back!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #262 Gepost op: 29-07-2014, 12:35:37 »
Tim Douwsma de 1e kandidaat?

Lets hope not.. Je komt niet in WIDM als je knap bent en leuk de punten kan oplezen bij het songfestival.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #263 Gepost op: 29-07-2014, 13:37:27 »
Lets hope not.. Je komt niet in WIDM als je knap bent en leuk de punten kan oplezen bij het songfestival.

Maar hij is wel leuk om naar te kijken ;) :-X

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #264 Gepost op: 29-07-2014, 16:26:42 »
Maar hij is wel leuk om naar te kijken ;) :-X



daar hebben we expeditie robinson voor. In WIDM graag diepgang haha, en we hebben Rik dit jaar. Is ook een mooie man hoor!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #265 Gepost op: 29-07-2014, 17:29:58 »
daar hebben we expeditie robinson voor. In WIDM graag diepgang haha, en we hebben Rik dit jaar. Is ook een mooie man hoor!!

eh Rik? jaahaa die heeft diepgang ::) ;)

Het is altijd afwachten hoe mensen zich profileren binnen de diverse reality programma's....ik weet nog dat ik het verschrikkelijk vond dat Georgina Verbaan mee zou doen aan WIDM en achteraf vond ik haar een aanwinst.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #266 Gepost op: 29-07-2014, 17:44:29 »
Dat was inderdaad het gevoel dat heel veel molfans (toen nog niet molloot geheten) bij haar hadden. Eerst: wat doet dat soapie nou in WIDM, maar wel massaal janken toen ze rood kreeg.

Dankzij een supersnel reagerende mevrouw met de naam Bakkertje heb ik daar nog een heel leuk souvenir aan overgehouden. Ik bedoel maar, wie kan er hier nou zeggen dat ie drie zoenen kreeg van Georgina?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #267 Gepost op: 29-07-2014, 18:53:49 »
Dat was inderdaad het gevoel dat heel veel molfans (toen nog niet molloot geheten) bij haar hadden. Eerst: wat doet dat soapie nou in WIDM, maar wel massaal janken toen ze rood kreeg.

Dankzij een supersnel reagerende mevrouw met de naam Bakkertje heb ik daar nog een heel leuk souvenir aan overgehouden. Ik bedoel maar, wie kan er hier nou zeggen dat ie drie zoenen kreeg van Georgina?

Ik zeg niet dat Tim bijv dom is of niets kan, net als toen bij Georgina werd gezegd. Maar Georgina is mega getalenteerd, alleen had ze toen nog het soapie imago. Maar ik vind het wel leuk als er mensen inkomen vanwege hun intelligentie, en daar ook bekend van zijn. Iemand mag wel grappige of domme opmerkingen maken, maar waar kennen we Tim van. Hij had een hit met Monique Smit die in de kids top 20 heeft gestaan, hij zit bij Ranking with the stars en heeft de puntentelling gedaan van het songfestival.

Die laatste 2 omdat ie knap is, en omdat hij ook een BEETJE kan zingen. Maar ik vind dat je in wie is de mol mag als je echt een talent hebt, en daar ook echt om bekend staat

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #268 Gepost op: 29-07-2014, 21:09:56 »
Dat is waar jij Tim van kent.  ::ohno:: In feite zeg je nu dat Tim geen talent heeft en eigenlijk niet kan zingen, gezien je opmerking over dat hij 'een BEETJE' kan zingen. Misschien een beetje overdreven..

Ik ken Tim niet (echt), maar het kan wat mij betreft een prima kandidaat zijn. Lijkt mij het type jonge wolf à la Maurice, de rest van de Timmen (Haars, Akkerman etc). Vond ik altijd wel leuke kandidaten. ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #269 Gepost op: 29-07-2014, 21:14:01 »
Er zijn de afgelopen jaren genoeg kandidaten geweest waarvan ik nog nooit had gehoord...de één viel tegen terwijl een ander onwijs mee viel! Je kunt als programmamaker nooit iedereen tevreden stellen.....ik wacht stiekem af :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #270 Gepost op: 29-07-2014, 21:36:08 »
Dat is waar jij Tim van kent.  ::ohno:: In feite zeg je nu dat Tim geen talent heeft en eigenlijk niet kan zingen, gezien je opmerking over dat hij 'een BEETJE' kan zingen. Misschien een beetje overdreven..

Ik ken Tim niet (echt), maar het kan wat mij betreft een prima kandidaat zijn. Lijkt mij het type jonge wolf à la Maurice, de rest van de Timmen (Haars, Akkerman etc). Vond ik altijd wel leuke kandidaten. ::ok::

Dat is niet wat ik zeg. Lees maar terug. Alleen ik kan de kids top 20 niet vergelijken met mensen die nationale hitlijsten bestormd hebben. Hij zei zelf ook dat hij het erbij doet. Je hebt van die mensen die bekend zijn om het bekend zijn, nou kan ie heus wel iets. Ik ben ook niet perse negatief over tim in particular maar Ik hoop zelf op een ander soort kandidaat. Al weet je nooit hoe iemand het spel speelt natuurlijk.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #271 Gepost op: 29-07-2014, 22:29:15 »
Dat is niet wat ik zeg. Lees maar terug. Alleen ik kan de kids top 20 niet vergelijken met mensen die nationale hitlijsten bestormd hebben.

En dat heeft te maken met WIDM omdat..  ??? Sorry maar ik kan niet begrijpen waarom dat uitmaakt voor wie kandidaat is en wie niet. Ik kan uit je posts niet opmaken dat je hem vervelend vindt als persoon oid, je hebt het eigenlijk alleen over dat hij niet zoveel 'bereikt' heeft als sommige anderen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #272 Gepost op: 30-07-2014, 09:03:24 »
Voor mij is er geen maatstaf, aangezien ik de meeste meestal toch niet ken.

En je kunt van te voren niet zeggen of iemand wel of niet leuk zal zijn in de groep want dat heeft ook met de groep als geheel te maken hoe iemand binnen die groep zichzelf profileert.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #273 Gepost op: 30-07-2014, 13:11:04 »
ik de meeste meestal toch niet ken
Maar... waarom wil je dan zo graag previews met hints wie er in 2015 gaan meedoen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #274 Gepost op: 30-07-2014, 13:52:09 »
Ik spreek hier voor mijzelf, ik denk dat het gewoon een "sport" is om namen van deelnemers en de opnamelokatie(s) eerder te kunnen benoemen dan de AVRO. Meer zit er denk ik niet achter.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #275 Gepost op: 30-07-2014, 13:56:09 »
En dat heeft te maken met WIDM omdat..  ??? Sorry maar ik kan niet begrijpen waarom dat uitmaakt voor wie kandidaat is en wie niet. Ik kan uit je posts niet opmaken dat je hem vervelend vindt als persoon oid, je hebt het eigenlijk alleen over dat hij niet zoveel 'bereikt' heeft als sommige anderen.

Kijk, een goed voorbeeld. Tania Kross, niet HEEL erg bekend (bij de algemene mens) maar is wel ECHT een mega talent die heel veel prijzen heeft gewonnen in haar genre.

Of Maarten van der Weijen, veel mensen kenden hem niet voor de serie, maar wel ECHT een talent, veel prijzen gewonnen.

Nu wil ik niet zeggen dat je pas mee mag doen als je veel prijzen hebben gewonnen, in zang, sport, films/series etc maar dat ik liever iemand onbekenders' zie met veel talent waar hij of zei (na wikipidia search) dan ook heel bekend IN is, dan iemand die we een beetje van tv kennen, omdat ie soms in wat shows of radioprogramma's komt opdagen. Nogmaals met alle respect naar Tim, hij heeft bijv ook Avro junior dance gepresenteerd. Maar ik wil zeggen, de meeste mensen die aan WIDM hebben meegedaan hadden 1 talent waar ze bekend mee zjin geworden en zijn dan ook blijven doen, ze hebben soms wel eens iets aangepakt buiten hun eigen ding maar Tim is bijv geen presentator, dat was niet zijn talent, omdat hij knap is en het goed doet met kids hebben ze hem bij de avro een kans gegeven, niet omdat hij een intimiderend cv had als presentator. Soms heb je dat. Zelfde met punten geven bij songfetsival of kandidaat zijn bij ranking with the stars..



« Laatst bewerkt op: 30-07-2014, 13:58:49 door ramonmol »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #276 Gepost op: 30-07-2014, 14:12:46 »
Maar... waarom wil je dan zo graag previews met hints wie er in 2015 gaan meedoen?
Als eerste omdat dat de voorpret naar het programma toe vergroot en ik meestal niet kan wachten totdat het weer begint ;) 
Ten tweede dan leer je de mensen die mee doen alvast wat beter kennen. Vooral als je de meesten niet echt kent of weet wat ze doen omdat je geen soaps of Ned. 1, 2 en 3 kijkt of Nederlandstalige films.

En wat Bodejos zegt speelt ook mee. Het willen weten en uitvogelen is een deel van mijn voorpret



Ik lees net een artikel in het blad de wachtkamer dat hij in Afrika is geweest. Maar niet voor widm maar voor ontwikkelingswerk. Kan alleen niet vinden wanneer dat is geweest

Edit: staat in stukje dat hij zijn verjaardag daar gevierd heeft.
« Laatst bewerkt op: 30-07-2014, 19:07:57 door Bakkertje, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #277 Gepost op: 30-07-2014, 18:45:00 »
de talent discussie slaat nergens op. Doe mij maar gewoon onbekende Nederlanders die "niets hebben bereikt in hun leven" :P. Om interessant te zijn voor widm hoef je niet perse goed te zijn in één van de talenten van showbizz. ::ohno::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #278 Gepost op: 30-07-2014, 22:14:46 »
Ik vind BN-ers leuk omdat ze voor mijn gevoel tóch wel een beetje voor de kijkcijfers zorgen, want aan widm doen flink wat toffe BN-ers mee, en het is niet niks als je ervoor gevraagd wordt. Ook vind ik het altijd leuk als een kandidaat wordt onthuld waarvan ik denk 'OH ZIJ!'  ::ok::
Én de meeste zijn toch wel cameragenieker dan onbekende Nederlanders  ;)
Op een of andere manier lijkt me met OB-ners het programma minder leuk... maar dat komt misschien ook dat als ik denk aan 'reality met onbekende NLlers' ik meteen denk aan het in mijn ogen baggerprogramma Utopia  :-\\

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #279 Gepost op: 31-07-2014, 19:42:05 »
Loek Peters zit dus in Expeditie Robinson,dus nog 2 mannen te gaan.