Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053688 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #300 Gepost op: 4-08-2014, 13:49:21 »
Ik zie liever Gigi  :-*

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #301 Gepost op: 4-08-2014, 14:17:02 »
Als jij het op die manier bedoelt dan ik ook, maar Toprak lijkt mij meer een WIDM type.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #302 Gepost op: 4-08-2014, 17:05:42 »
Dit las ik zojuist over Rik van de Westelaken:

De NOS stelt strikte regels aan het ontplooien van andere activiteiten voor haar medewerkers. Zo zal hij tot zijn grote spijt nooit meedoen aan Wie is de mol, een van zijn favoriete televisieprogramma’s. “Ze zijn dan bang dat ik de mol word. Dat zou mijn geloofwaardigheid aantasten.”



Bron: http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Rik_van_de_Westelaken


anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #303 Gepost op: 4-08-2014, 17:58:38 »
Dit las ik zojuist over Rik van de Westelaken:

De NOS stelt strikte regels aan het ontplooien van andere activiteiten voor haar medewerkers. Zo zal hij tot zijn grote spijt nooit meedoen aan Wie is de mol, een van zijn favoriete televisieprogramma’s. “Ze zijn dan bang dat ik de mol word. Dat zou mijn geloofwaardigheid aantasten.”



Bron: http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Rik_van_de_Westelaken



Toch wel dus. Vanuit de productie zijn er geen regels maar vanuit de omroepen of netwerken als de NOS wel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #304 Gepost op: 4-08-2014, 18:37:01 »
Dat vind ik jammer, ik had hem graag gezien. Want van Viktor Brand moet ik altijd een beetje kotsen :P. Maar dan haal ik toch weer mijn eigen grote troef van stal? Joris Marseille  ::vergroot::!!!!!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #305 Gepost op: 4-08-2014, 18:47:07 »
Even bijgelezen. Ik kijk gtst heel af en toe dus toprak ken ik wel. Ze was laatst ook al bij dat dierenprogramma van Paul de Leeuw en kwam ze ook leuk over. Dus dikke prima.

Voor wat betreft de tekst bij Rik op beeldwiki... Kan die niet recent zijn aangepast om ons op een verkeerd been te zetten hahaha

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #306 Gepost op: 4-08-2014, 18:53:12 »
Dat heette Het zijn net Mensen, Syllie.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #307 Gepost op: 4-08-2014, 19:51:31 »
Dat was het inderdaad. Kon niet op de naam komen   ::tandpastasmiley::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #308 Gepost op: 5-08-2014, 00:19:53 »
Om even terug te komen op Toprak.
Zou opzich leuk zijn, maar dat moment in RTS zegt totaal niets. Paul is zelf fan van het programma, en hij weet dat hij widm fans met zoiets kan uitlokken.
Bovendien heeft ze gewoon doorgetweet PLUS volgt ze Jp, Eva, Art EN niemand van alle opgenoemde kandidaten. Beetje vreemd voor iemand die toch wel veel bn'ers volgt..
Vaak volgend die mensen elkaar
Rik volgt Marlijn, Martine, Margriet, Pieter, Viktor, Evelien, JP, Eva en Art.
Marlijn volgt Martine, Rik, viktor, Ajoud, Margriet, Martine, Evelien, JP en WIDM
Pieter volgt Widm, Martine, Margriet, Rik, Evelien, Ajoud en JP
etc.. ze volgen allemaal minstens 5/6 profiel terug IN die periode,dus ook na elkaar.


Ik ga even voor Margriet, Marlijn,Evelien en Martine als zekerheid.
Zeg mijn gevoel gewoon. En als 5e ga ik even voor Noortje Herlaar. tweet niet van 15 mei t/m 4 juni. volgt ook niemand van die mensen hierboven maar ze volgt sowieso maar iets van 20 mensen, is niet zo met twitter bezig als bijv een Toprak.

Wat betreft Rik, dit kan een dekmantel zijn. Maar ik geloof dat de regels wel iets minder streng zijn geworden. Ik geloof gewoon niet dt hij NIET meedoet. Hij volgt en wordt gevolgd door al die mensen hierboven. Moet bijna wel..

Viktor & Pieter lijken me ook zeker.
Dan zoekenw e nog 2 mannen. Ik vond Leo Alkemade en Loek peters beide opties maar die vallen nu dus weg. Robert de Hoog misschien? Jonger iemand.. rookie?


Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #309 Gepost op: 5-08-2014, 08:32:49 »
Ik denk dat juist wel. Ik kijk RTS dan eigenlijk op dezelfde manier als WIDM. Probeer te voelen wat er speelt wat je niet ziet.

Wat ik dan denk is dat in de wandelgangen en kleedkamers Toprak (of wellicht Tim) heeft laten doorschemeren dat ze kandidaten zijn, of dat iemand dat daar wist op de 1 of andere manier. Het zijn immers een heel stel BN-ers en oud-kandidaten van WIDM bijelkaar een gehele dag, ze verkleden zich 4 keer, zodat het lijkt alsof ze 4 weken fris zijn.

Toprak voelde zich echt exposed in het fragment, gaat dan niet voor de camera glashard zitten liegen wat net al in de kleedkamer naar buiten is gekomen. Het lijkt me sowieso het meest wijselijk maar gewoon niks te zeggen, dan heeft Paul wel bekendgemaakt dat je deelnemer bent, maar zelf ben je niets te verwijten.

Dus jij denkt dat haar deelname al in de wandelgangen is besproken? Denk je echt dat BN'ers zo gemakkelijk vertellen dat ze meedoen aan WIDM? Terwijl het nog ongeveer dik 5 maanden duurt voordat de serie te zien is op tv.. Lijkt me beetje sterk. Het gesprek kwam op gang door de deelname van Richard die een verhaal had over dat Marc-Marie al eerder wist dat Richard meedeed aan het 6de seizoen. Paul gaat dan expres wat namen langs waarvan hij denkt dat ze meedoen.. Of dat hij hoopt dat ze meedoen.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #310 Gepost op: 5-08-2014, 11:41:47 »
Nadat ik de herhaling heb gekeken en de twitterfeiten rustig heb zitten te bekijken ben ik van het Toprak-idee af.

Deelnemers 2014:
1. Rik van de Westelaken
2. Viktor Brand
3. Pieter Derks
4. Ajouad El Miloudi
5. *put twitterloze man here*
6. Margriet van der Linden
7. Martine Sandifort
8. Marlijn Weerdenburg
9. Eveline Bosch
10. *Gigi Ravelli, Juliette van Ardenne, twitterloze vrouw*
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #311 Gepost op: 5-08-2014, 14:07:52 »
<..>
Zeg mijn gevoel gewoon. En als 5e ga ik even voor Noortje Herlaar. tweet niet van 15 mei t/m 4 juni. volgt ook niemand van die mensen hierboven maar ze volgt sowieso maar iets van 20 mensen, is niet zo met twitter bezig als bijv een Toprak.

<..>


Kom ik weer even wat namen ontkrachten  :P

Noortje speelde tot afgelopen zondag nog elke dag in het toneelstuk Vaslav, dus zij kan niet mee zijn.

<..>

Noortje was lang geleden al afgeschreven als kandidaat omdat ze in een toneel stuk speelde in mei, tevens is ze door een forumlid gezien in een winkel.
« Laatst bewerkt op: 5-08-2014, 14:10:40 door witte raaf »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #312 Gepost op: 5-08-2014, 22:07:59 »
Dus jij denkt dat haar deelname al in de wandelgangen is besproken? Denk je echt dat BN'ers zo gemakkelijk vertellen dat ze meedoen aan WIDM? Terwijl het nog ongeveer dik 5 maanden duurt voordat de serie te zien is op tv.. Lijkt me beetje sterk. Het gesprek kwam op gang door de deelname van Richard die een verhaal had over dat Marc-Marie al eerder wist dat Richard meedeed aan het 6de seizoen. Paul gaat dan expres wat namen langs waarvan hij denkt dat ze meedoen.. Of dat hij hoopt dat ze meedoen.

precies dit. Alsof Paul de Leeuw zomaar even tussen neus en lippen gaat weggeven wie er in het nieuwe seizoen zou zitten, mocht hij dit al weten. Hij weet dit 100 procent zeker NIET en het is een van de best bewaarde geheimen van NL, als je dan denkt (als serieuze molloot) dat je daar uit kunt concluderen dat Toprak een kandidaat is kun je jezelf geen serieuze molloot noemen. Sowieso, heb haar reactie gezien en ze had gewoon zo'n lach op van ja ik lach maar gewoon om alles wat paul zegt want anders ben ik de klos. Als je in RTS eenmaal iets raars zegt, heeft Paul je. haha

Wat betreft noortje. Klopt, had ik over het hoofd gezien. Sorry

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #313 Gepost op: 6-08-2014, 10:18:56 »
Dat van Toprak lijkt me gewoon onzin. Ik zou waarschijnlijk ook zobreageren als ik daar zat :P

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #314 Gepost op: 6-08-2014, 11:11:56 »
Denk je echt dat BN'ers zo gemakkelijk vertellen dat ze meedoen aan WIDM? Terwijl het nog ongeveer dik 5 maanden duurt voordat de serie te zien is op tv.. Lijkt me beetje sterk. Het gesprek kwam op gang door de deelname van Richard die een verhaal had over dat Marc-Marie al eerder wist dat Richard meedeed aan het 6de seizoen
Ja dat gaat echt makkelijk, dat zie je bijv. aan dat gesprekje van Richard met Marc-Marie. Beetje vissen en je hebt 1+1=2 al bijelkaar.

En zet 10 BN-ers bijelkaar plus Paul in een lange vermoeiende dag waar de openbaringen steeds groter worden (en dit was al aan het einde van de dag) en je hebt helemaal een snelkookpan.

Mag ik mij dan geen serieuze molloot meer noemen blijkbaar.... doe ik echter lekker WEL!!! Natuurlijk kan het ook zijn dat Paul heeft zitten vissen in de wandelgangen maar zonder te weten mis zat. Daarop dan in de uitzending terughaakt; dan slaat Paul de plank mis. Maar de kans lijkt mij groter dat hij beet had: Toprak was zo weird.

Ik denk dat je dan het eerste moment heel anders reageert, niet zo schuldbewust als Toprak maar echt verbaasd. Je hebt elk jaar wel kandi's die vroeg bekend raken, ik denk dat Toprak er zo eentje is. Van Tim weet ik het niet maar ik hoop op de 2e reeks RTS natuurlijk... nieuwe kansen met nieuwe BN-ers ::tandpastasmiley:: ;D
« Laatst bewerkt op: 6-08-2014, 11:16:36 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #315 Gepost op: 6-08-2014, 11:57:08 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #316 Gepost op: 6-08-2014, 12:02:54 »
Jaaa, ben ik lekker WEL!!! Ik denk SERIEUS dat iedereen die hartje zomer hier op het WIDM-forum zit te posten een enorme molloot is. Zeker als je de avond van zulk groot nieuws meteen de computer aanzet om nog tijdens de uitzending RTS te gaan posten, als het net gebeurd is :o ::jaja:: ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #317 Gepost op: 6-08-2014, 16:39:28 »
Ja dat gaat echt makkelijk, dat zie je bijv. aan dat gesprekje van Richard met Marc-Marie. Beetje vissen en je hebt 1+1=2 al bijelkaar.
Ja, al was dat wel bijna 10 jaar geleden.. Denk je dat in die tussentijd niks verscherpt is qua regels met de kandidaten? Of dat de crew betere regels is gaan opstellen in die 10 jaar? Dit was gewoon een enorme slimme truc van MM om te controleren of Richard mee was met WIDM
En zet 10 BN-ers bijelkaar plus Paul in een lange vermoeiende dag waar de openbaringen steeds groter worden (en dit was al aan het einde van de dag) en je hebt helemaal een snelkookpan.
....
Ik denk dat je dan het eerste moment heel anders reageert, niet zo schuldbewust als Toprak maar echt verbaasd. Je hebt elk jaar wel kandi's die vroeg bekend raken, ik denk dat Toprak er zo eentje is. Van Tim weet ik het niet maar ik hoop op de 2e reeks RTS natuurlijk... nieuwe kansen met nieuwe BN-ers ::tandpastasmiley:: ;D
Al gaan die openbaringen bijna altijd over hun privé leven..
Als je de hele dag met elkaar melig aan het doen bent, DAN pas ga je juist vaag lief lachen om leugens waar helemaal niks van waar is.. Vooral als ze wordt verdacht dat ze meedoet aan een spelprogramma waar heel bekend Nederland aan mee wilt doen. Dan gaat ze juist lachen als ze mee wilt spelen.

Ik geloof het gewoon echt niet dat een kandidaat van zo'n groot geheime productie als WIDM zich vaag bekend maakt in zo'n ordinaire show als RTS. Geloof ik gewoon niet.

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molhoop

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #318 Gepost op: 6-08-2014, 19:49:32 »
Allereerst Hallo iedereen ik ben net lid op dit forum.
De kandidaten voor Expeditie Robinson zijn inmiddels bekend gemaakt, misschien kunnen jullie hierdoor BNers uitsluiten.
hier het lijstje:

Acteur Manuel Broekman
Zangeres Krystl
Acteur Ferry Doedens
Actrice Lone van Roosendaal
Acteur/cabaretier Leo Alkemade
Zangeres Coosje Smid
Rapper Mr. Polska
(musical)Actrice Anouk Maas
Acteur Loek Peters
Zeilster Lobke Berkhout
Rapper Vieze Fur
Playmate Ancilla Tilia
Zanger/model Kay Nambiar
Zangeres Sabrina Starke

Bron: http://www.expeditierobinson.nl/

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #319 Gepost op: 6-08-2014, 19:58:05 »
Ajouad doet denk ik niet mee.
Twitterstilte is nikszeggend. Stoppen met tweeten zegt weinig  ::zwaai::
Evelien kent hem wel van ZAPP, dus daarom volgt ze hem.
Rik en Marlijn volgen hem ook. Alleen dat kan ik niet echt plaatsen... Is dit dan toeval? Ik twijfel  ???