Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053873 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #460 Gepost op: 2-10-2014, 14:21:01 »
Jahoor het is begonneeeeennnnnnn !  ::bravo::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #461 Gepost op: 2-10-2014, 14:27:43 »
Iemanddie ik ken! Van ergens... waar is ie bekend van ook weer?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #462 Gepost op: 2-10-2014, 14:28:30 »
Dat rood, lijkt wel een dubbeldekker. In Londen rijden die in het rood, maar dit is beslist geen Londen. Is ook veel te riskant, vanwege nagenoeg 100 procent voortijdig ontdekt te worden.


Robbie, van het NOS-journaal.


Citaat van IkBenDeMol:


Citaat
IkBenDeMol De kop is eraf.



De kop eraf? IS?   Wel een gewaagde uitspraak, cq woordspeling.....
« Laatst bewerkt op: 2-10-2014, 14:44:20 door Bodejos »

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #463 Gepost op: 2-10-2014, 14:54:21 »
Erg leuk dat de eerste naam nu bekend is! Rik was inderdaad een van de eerste namen die begon rond te zingen; ik verwacht dat o.a. Marlijn van de Weerdenburg snel zal volgen. Ik kan nog niet echt inschatten of ik Rik een leuke kandidaat vind; ik heb hem een aantal keer van dichtbij in actie gezien bij evenementen en toen was hij erg serieus bijna op het norse af (maar dat kan ook aan de concentratie van een live-uitzending liggen), terwijl hij in interviews enzo altijd wel leuk overkomt. Hij is in ieder geval groot WIDM-fan, wat ik altijd weer een pluspunt vind!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #464 Gepost op: 2-10-2014, 14:54:46 »
Leuk, denk dat dit een leuke kandidaat is!

In het AD nieuwsbericht wordt Freek vergeten (als ze het hebben over de kandidaten van vorig jaar), arme Freek! en Rik wordt daar getypt als Rick.... slecht.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #465 Gepost op: 2-10-2014, 14:57:48 »
Ik vind de achtergrond neigen naar India, Pakistan of Bangladesh. Sri Lanka lijkt mij ook een mooie locatie. In elk geval die regio. En tenminste meteen een kandidaat die ik ken. Ben benieuwd hoe Rik in het spel is.  :) Net zoals Roderick ben je als nieuwsanchor in een totaal andere rol dan tijdens widm. Je kunt dus nog van weinig uitgaan omdat het nieuws voorlezen een serieuze houding vergt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #466 Gepost op: 2-10-2014, 15:32:39 »
Zal inderdaad India of iets dergelijks zijn. Lijken me typisch Indische mensen die erop staan..

Jammer, had zelf graag zuid-Amerika weer keertje gezien. Maar elk land heeft wat leuks :D
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #467 Gepost op: 2-10-2014, 15:53:42 »
Net thuis en had natuurlijk al even gespiekt omdat de afspraak inderdaad uitliep.

Mooi dat de eerste kandidaat nu bekend is  ::tandpastasmiley::
en qua achtergrond op de foto gok ik inderdaad op de kanten van Sri Lanka / India.

Is er niemand die de foto kan unblurren haha :D

Maar de voorpret kan beginnen :D

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #468 Gepost op: 2-10-2014, 16:12:51 »
Gokje  :P

Rik van de Westelaken
Ajouad el Miloudi
Victor Brand
Pieter Derks
Tim Douwsma

Martine Sandifort
Toprak Yalciner
Evelien Bosch
Marlijn Weerdenburg
Margriet van der Linden
When life knocks you down, fight back!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #469 Gepost op: 2-10-2014, 16:14:37 »
Jaa leuk dat het weer begonnen is!  ::bravo:: De voorpret bedoel ik dan!

Ik vind de achtergrond ook op India lijken. Druk, winkeltjes, een gebouwtje wat zomaar een tempeltje kan zijn.. Die man met het zwart/bruin-achtige t-shirt doet me heel erg denken aan een Indiër. In ieder geval in die streek, Nepal/Sri Lanka zou ook kunnen. Ik zou het in ieder geval ontzettend leuk vinden als het India is, bijzonder land!

Hoewel ik Zuid-Amerika ook niet uitsluit hoor. Ook genoeg drukke plekjes met winkeltjes..  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline BobW

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #470 Gepost op: 2-10-2014, 16:31:41 »
Weblog van Rik:

Citaat
Wie is de Mol?
Weblog Presentatoren
Rik van de Westelaken
2-10-2014 15:25

Zo. Het hoge woord is er uit. Ik doe mee aan ‘Wie is de Mol’. Dat tv-programma waarin tien kandidaten in een ver land opdrachten uitvoeren en op zoek gaan naar de saboteur in de groep.

Het voelt raar om dat nu ineens te mogen zeggen – maar het is ook een opluchting: ik hoef het niet meer geheim te houden of te liegen. Want liegen wordt je tweede natuur als je meedoet aan ‘Wie is de Mol’. Je deelname moet lang geheim blijven en over wat er gebeurt in Verweggistan mag je niets zeggen, op straffe van een fikse boete. En dus lieg je wat af, in zo’n periode. Bij deze: excuses daarvoor, aan iedereen in mijn omgeving. Maar vooral aan een collega in het bijzonder: verslaggever Tanja Braun. Want zij was ineens gevaarlijk dichtbij de waarheid…

Het is begin mei, als ik op de redactie van het NOS-Journaal druk bezig ben met de voorbereidingen voor de uitzending van 18 uur. Een van de reportages gaat over stress op de werkvloer. Als ik de research bij het onderwerp bestudeer, krijg ik het heel warm. Tanja is aan het filmen bij tv-producent IDTV, op de redactie van ‘Wie is de Mol’. “Want daar zijn ze onder hoge druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de opnames van het vijftiende seizoen,” staat er bij de achtergrondinformatie. De redactie van ‘Wie is de Mol’ fingeert in de reportage als voorbeeld van hoe je met stress dient om te gaan! Dat is even slikken: het vertrek van ons deelnemers nadert, de dag waar ik al maanden met niemand over mag praten, de dag waar ik al maanden naar uitkijk, mijn Grote Geheim – en Tanja Braun staat te filmen op de plek waar een schat aan geheime informatie ligt – waaronder mijn deelname.

Tegen vijf uur ’s middags belt ze me op, voor overleg over de presentatie-tekst. “En is het spannend bij Wie is de Mol?,” vraag ik haar.

Tanja schaterlacht. “Ik heb heel goed opgelet daar, maar ik heb niet kunnen ontdekken wie dit jaar de kandidaten zijn,” zegt ze.

“Oh jammer,” zeg ik schijnheilig – nog net geen zucht van verlichting slakend.

“Waarom doe jij niet eens mee?” vraagt Tanja ineens.

Ik verslik me van de schrik.

“Ik mag niet, ik ben al een paar keer gevraagd. Maar de hoofdredactie geeft geen toestemming.” Ik krijg het er warm van – maar deze leugen ging me gemakkelijker af dan ik dacht.

“Belachelijk! “, antwoordt ze. ”Als er toch een programma is waar je echt aan mee wil doen, dan is het Wie is de Mol!”

“Ik zal het maar weer eens aankaarten bij de baas,” zeg ik.

“Doen!” zegt ze enthousiast. “Het lijkt me echt iets voor jou.”

Met het schaamrood op de kaken leg ik de telefoon neer.

Sorry Tanja, voor deze leugens.

Maar ik weet zeker dat je me begrijpt. Want als er een programma is waar je aan mee wilt doen….

http://weblogs.nos.nl/presentatoren/2014/10/02/tanja/

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #471 Gepost op: 2-10-2014, 16:36:03 »
Rik lijkt me een leuke en slimme kandidaat!

Jaa leuk dat het weer begonnen is!  ::bravo:: De voorpret bedoel ik dan!

Ik vind de achtergrond ook op India lijken. Druk, winkeltjes, een gebouwtje wat zomaar een tempeltje kan zijn.. Die man met het zwart/bruin-achtige t-shirt doet me heel erg denken aan een Indiër. In ieder geval in die streek, Nepal/Sri Lanka zou ook kunnen. Ik zou het in ieder geval ontzettend leuk vinden als het India is, bijzonder land!

Hoewel ik Zuid-Amerika ook niet uitsluit hoor. Ook genoeg drukke plekjes met winkeltjes..  :D
Lijkt mij echt India hoor. ::jaja:: Die man is echt typisch Indiaas (of Bangladeshi, maar dat lijkt me niet gezien de complete wanorde in dat land) en de andere man op de voorgrond in beeld heeft een erg donkere huidskleur.

Komt Samradish nu weer terug?  ::joehoe::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #472 Gepost op: 2-10-2014, 16:37:06 »
Die blog! ::rofl:: ::ok::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #473 Gepost op: 2-10-2014, 16:37:59 »
Weblog van Rik:

http://weblogs.nos.nl/presentatoren/2014/10/02/tanja/
Hele leuke blog ::bravo:: Ik kan me voorstellen dat het zweet je uitbreekt als een collega op de redactie van WIDM is om een item te draaien, terwijl je zelf al weet dat je kandidaat bent en moet hopen dat die collega niets ontdekt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #474 Gepost op: 2-10-2014, 16:38:37 »



Komt Samradish nu weer terug?  ::joehoe::
Rrrrrreken maaarrrrrr



See you next yearrrrr, in India.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #475 Gepost op: 2-10-2014, 16:47:56 »
Ik zie hier meer Zuid-Amerika in. Zullen ze nu weer de Aziatische kant opzoeken? Ik denk van niet.
Nieuw Zeeland, (helaas) uitgesloten vermoed ik.
Ik zit te denken aan een land als Chili, Venezuela... Met de persfoto's van de andere kandidaten ( misschien deze week nog eentje, ik denk volgende week) kunnen we waarschijnlijk weer meer, iedere foto zal wel anders zijn, vooral qua mensen.

Ik hoop heel erg dat Margriet van de Linden en Marlijn Weerdenburg erin zitten. Ik hoop niet op Ajouad, ik heb het niet zo met die ZAPP-presentatoren (à la Ewout en Maurice)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #476 Gepost op: 2-10-2014, 16:49:15 »
Lijkt mij echt India hoor. ::jaja:: Die man is echt typisch Indiaas (of Bangladeshi, maar dat lijkt me niet gezien de complete wanorde in dat land) en de andere man op de voorgrond in beeld heeft een erg donkere huidskleur.

In Zuid-Amerika zijn ook plekken waar mensen met donkere huidskleuren wonen, maar ik ben het wel met je eens dat die ene man typisch Indiaas eruit ziet!  ::ok:: Ik hoop het, het lijkt me gaaf om plekken terug te zien waar ik een aantal jaar geleden ook ben geweest. Nu hopen dat ze, als het India is, niet naar een ander deel van het land gaan, het is zo ontzettend groot daar :P
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #477 Gepost op: 2-10-2014, 16:56:42 »
Gokje  :P

Rik van de Westelaken
Ajouad el Miloudi
Victor Brand
Pieter Derks
Tim Douwsma

Martine Sandifort
Toprak Yalciner
Evelien Bosch
Marlijn Weerdenburg
Margriet van der Linden

Laat ik de pret van vandaag niet verpesten haha maar makkelijk dit te zeggen nadat dit al 1000 dagen op t forum staat haha. Dat ik iedereen even mag hwrinnern WIE de kandidaten groep zou worden na mijn speurwerk.

Ik kwam met Rik, Marlijn, Martine, Margriet, Viktor, Evelien, Pieter en Ajouad.

Grappig dat alle molloten doen alsofHUN het lijstje hebben gevonden.
Haha maar laten we de pret niet bederven

Its begon!!!!!!!!! Yay

En... Ik kan het op iphone niet goed zien maar ik denk donkere mensen te zien. Afrika? India? ZELf hoop ik op laatst, of zuid amerika. Zuid amerika waren de 2 leukste seizoenen.. Dus laten we t hopen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #478 Gepost op: 2-10-2014, 17:00:22 »
Ik voel me dus niet aangesproken. Met uitzondering van 1 kandidaat. Maar die had ik ook via via via een goede bron.....

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #479 Gepost op: 2-10-2014, 17:06:00 »
Laat ik de pret van vandaag niet verpesten haha maar makkelijk dit te zeggen nadat dit al 1000 dagen op t forum staat haha. Dat ik iedereen even mag hwrinnern WIE de kandidaten groep zou worden na mijn speurwerk.

Ik kwam met Rik, Marlijn, Martine, Margriet, Viktor, Evelien, Pieter en Ajouad.

Grappig dat alle molloten doen alsofHUN het lijstje hebben gevonden.
Haha maar laten we de pret niet bederven

Its begon!!!!!!!!! Yay

En... Ik kan het op iphone niet goed zien maar ik denk donkere mensen te zien. Afrika? India? ZELf hoop ik op laatst, of zuid amerika. Zuid amerika waren de 2 leukste seizoenen.. Dus laten we t hopen
De wereld vergaat niet zonder eeuwige roem voor het ontdekken van kandidaten hoor ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.