Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1053929 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #540 Gepost op: 6-10-2014, 21:09:17 »
Art waar ben je?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline McMholly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #541 Gepost op: 6-10-2014, 21:13:26 »
Kandidaat nummer twee, we wachten met Art.. eh.. smart op je! Maak je bekend ;D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #542 Gepost op: 6-10-2014, 21:31:39 »
Ik vraag me af of er een verschil was tussen een 'beloning voor stemmen' en 'geen beloning.'
Na een week weten we er pas één. Hopelijk morgen/woensdag weer een, eentje die we nog niet wisten  ::bravo::

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #543 Gepost op: 6-10-2014, 21:49:41 »
Boos, gefrustreerd, teleurgesteld, ontgoocheld. Wat ik precies was weet ik niet, maar ik was in ieder geval niet blij met de uiterst zwakke opera-opdracht van afgelopen seizoen. Daar had voor mijn gevoel veel meer ingezeten en het was mijns inziens echt WIDM-onwaardig. Maar goed, ik heb een half jaar de tijd gehad om de teleurstelling te verwerken en als de eerste namen en foto's van het nieuwe seizoen dan weer gaan opduiken, begint het stiekem toch wel weer te kriebelen. De hoogste tijd dus om me hier maar weer eens te melden. :)
Geinig om te zien trouwens dat behoorlijk wat fans hier eigenlijk het hele jaar door actief zijn; dat wist ik eigenlijk helemaal niet. ::ok::

Wil ik mijn gebruikersnaam eer aandoen, moet ik wel weer vol voor de credits gaan als het gaat om het achterhalen van de locatie(s) van WIDM15. Ik heb de kandidatenfoto van Rik zojuist even bestudeerd en weet eigenlijk nu al voor 100% zeker waar een en ander zich gaat afspelen. De foto geeft namelijk veel info. Héél veel info als je het mij vraagt...  ::vergroot::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-10-2014, 23:53:35 door Traveljunkie »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #544 Gepost op: 6-10-2014, 22:00:42 »
Halló!
Nu ben ik echt razend benieuwd geworden!

Heel goed gevonden! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 6-10-2014, 22:02:32 door Pac-Mol »
...óf niet!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #545 Gepost op: 6-10-2014, 22:48:34 »
Als je het dan toch daar specifiek over hebt Traveljunkie voel ik een comeback aankomen van..


Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #546 Gepost op: 6-10-2014, 23:23:00 »
Mooi speurwerk Traveljunkie!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #547 Gepost op: 6-10-2014, 23:36:41 »
Traveljunkie. Jij krijgt van mij een hoop credits waar je U tegen zegt. Waarom ben je niet vaker op dit forum. Jeeeeezus  ::bravo::

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #548 Gepost op: 6-10-2014, 23:44:19 »
Waarom ben je niet vaker op dit forum. Jeeeeezus  ::bravo::

Het moet voor jullie ook nog wel een beetje leuk blijven!
Zal ik je ook even de complete lijst met kandidaten voorschotelen?  ::rofl::

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #549 Gepost op: 6-10-2014, 23:47:34 »
Citaat
Het moet voor jullie ook nog wel een beetje leuk blijven!
Zal ik je ook even de complete lijst met kandidaten voorschotelen?  ::rofl::


hahhaha nee lees even terug, die credits krijg IK al  ::rofl::

Ik weet de dag nog als gisteren dat ik in mei van dit jaar hier kwam en zei tegen iedereen, ik denk dat ik er al 8 heb.. en toen ook vroeg voor de credits mocht het kloppen. Maar de onbrekende 2... graag hoor

Nogmaals top speurwerk haha!!!!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 6-10-2014, 23:58:18 door ramonmol »

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #550 Gepost op: 7-10-2014, 00:00:44 »
Ik weet de dag nog als gisteren dat ik in mei van dit jaar hier kwam en zei tegen iedereen, ik denk dat ik er al 8 heb.. en toen ook vroeg voor de credits mocht het kloppen. Maar de onbrekende 2... graag hoor

Ik zei ook COMPLETE lijst  ::jaja::

Nee, ieder zijn ding. Ik ben meer van de geografie dan van de kandidaten zeg maar...

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #551 Gepost op: 7-10-2014, 00:08:57 »
Mooi uitgewerkt Traveljunkie :D

En volgens mij sterft het hier nooit helemaal uit wat ik zo gemerkt heb  ::rofl::


Offline BlijBlijBlij

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Blijste Molloot!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #552 Gepost op: 7-10-2014, 14:04:08 »
Een land aan de evenaar in Azië of Latijns-Amerika dus. Hmm... misschien is het komend seizoen dan toch wel gewoon Peru! ::jaja::

Dat land werd al vaker geopperd op de community, het ligt dicht bij de evenaar en als je de achtergrond bij Rik zit, ziet het er toch behoorlijk kleurrijk uit... Peru is bekend om zijn kleuren! 1+1=2 lijkt me!
Wat India betreft... dat ligt ook best dicht bij de evenaar en we hoorden Linda toch echt Engels praten aan de telefoon bij dat item in het NOS Journaal, maar ik hoop er niet op, we zijn immers net in Azië geweest!

Ik hou het in ieder geval op Latijns-Amerika en dan hoofdzakelijk de landen aan en in de buurt van de evenaar. Vanwege de kleuren die we zien, de enorme afwisseling in landschappen en het enorm hoge Molgehalte lijkt Peru me het meest waarschijnlijk!
« Laatst bewerkt op: 7-10-2014, 15:07:40 door BlijBlijBlij »
Ik ben toch zo BLIJ vandaag... :D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #553 Gepost op: 7-10-2014, 15:09:05 »
Ook ik ben razend benieuwd naar de locatie en de kandidaten. Ik speur net zoals iedereen mee naar mogelijke aanwijzingen.

Tegelijk zeg ik echter: beschouw het "voortijdig" bekemd maken van dingen over seizoen 15 gewoon als een gunst. De AVRO, en IDTV is ons niets verplicht, zogezegd.

Het is gewoon leuk dat ze ieder jaar druppelsgewijs iets loslaten over het nieuwe seizoen. Zo zie ik dat, tenminste.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #554 Gepost op: 7-10-2014, 15:19:13 »
Ik denk dat ze naar een land als Colombia, Venezuela of Chili gaan. Sri Lanka, geweldig gevonden, maar het lijkt me toch erg onwaarschijnlijk als seizoen 14 ook in Azië is opgenomen....

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #555 Gepost op: 7-10-2014, 22:45:31 »
Een land aan de evenaar in Azië of Latijns-Amerika dus. Hmm... misschien is het komend seizoen dan toch wel gewoon Peru! ::jaja::

Dat land werd al vaker geopperd op de community, het ligt dicht bij de evenaar en als je de achtergrond bij Rik zit, ziet het er toch behoorlijk kleurrijk uit... Peru is bekend om zijn kleuren! 1+1=2 lijkt me!
Wat India betreft... dat ligt ook best dicht bij de evenaar en we hoorden Linda toch echt Engels praten aan de telefoon bij dat item in het NOS Journaal, maar ik hoop er niet op, we zijn immers net in Azië geweest!

Ik hou het in ieder geval op Latijns-Amerika en dan hoofdzakelijk de landen aan en in de buurt van de evenaar. Vanwege de kleuren die we zien, de enorme afwisseling in landschappen en het enorm hoge Molgehalte lijkt Peru me het meest waarschijnlijk!

BlijBlijBlij, hoe kom je aan de wijsheid dat het DUS een land aan de evenaar moet zijn?

For the record:
- De hoofdstad van 'mijn' land ligt op zo'n slordige 765 km van de evenaar.
- Bovendien is het land ongeveer 150 jaar in Britse handen geweest. Communiceren in het Engels is echt geen enkel probleem in die regio! Wat veel mensen trouwens niet lijken te weten, is dat India verreweg de meeste Engelstalige inwoners heeft. Het Engels is echt niet alleen een wereldtaal geworden door landen als de VS, Canada, Australië en Nieuw-Zeeland (het heeft destijds overigens maar 2 stemmen gescheeld of de VS was nu Duitstalig ipv Engelstalig).
- Peru is bekend om zijn kleuren? Nog nooit van India gehoord dan? Bovendien is het landschap van India echt een stuk afwisselender dan dat van Peru hoor!
::jaja::
« Laatst bewerkt op: 7-10-2014, 22:48:06 door Traveljunkie »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #556 Gepost op: 8-10-2014, 09:16:04 »
Zojuist in de auto gehoord op de radio: Bert Haandrikman doet mee.

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #557 Gepost op: 8-10-2014, 11:14:10 »
Zojuist in de auto gehoord op de radio: Bert Haandrikman doet mee.

Ik heb het vanochtend gemist en vroeg het net even bij een paar van mijn collega's na, maar die wisten me allemaal (los van elkaar) te vertellen dat de deelname van Bert vorige week al op de radio is bevestigd. Nog voor Rik... (maar wel op dezelfde dag geloof ik). Zitten we hier dan met zijn allen te slapen?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #558 Gepost op: 8-10-2014, 11:27:51 »
Ik heb het vanochtend gemist en vroeg het net even bij een paar van mijn collega's na, maar die wisten me allemaal (los van elkaar) te vertellen dat de deelname van Bert vorige week al op de radio is bevestigd. Nog voor Rik... (maar wel op dezelfde dag geloof ik). Zitten we hier dan met zijn allen te slapen?

Ik zeg niet dat hij geen kandidaat kan zijn, maar op de offiicele avro site staat niets bevestigd. En ze zouden wel iets aankondigen als het bekend werd gemaakt. Ik heb even op twitter gezocht en daar meldde Sander de Heer dat zijn collega Bert 4 weken weg was geweest, dus dat hij dat verdacht vond. Ik denk dat media dat fout heeft overgenomen.

Hij volgt 0!!!! van de kandidaten die wij denken dat meedoen, hij volgt art niet, hij volgt WIDM niet, JP niet. En word ook niet gevolgd door 1 van hun.


Welk radio station was het?
« Laatst bewerkt op: 8-10-2014, 11:32:40 door ramonmol »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #559 Gepost op: 8-10-2014, 11:51:40 »
Sander de Heer had Bert vanochtend aan de telefoon in zijn uitzending en toen hadden ze het erover.