Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054002 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #600 Gepost op: 9-10-2014, 16:01:17 »
Facebook WIDM nam dat inderdaad wel over, maar toch kan ik me haast niet indenken dat we niet meer dan dat krijgen.

Maar wie weet krijgen we wel geen deelnemer maar andere informatie over de serie.............. vanaf dit jaar een 2e mol in het spel  ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #601 Gepost op: 9-10-2014, 16:05:18 »
Als het theoretisch al mogelijk zou zijn dat er meerdere mollen in het spel zouden zijn, dan is dat nog steeds heel erg moeilijk om dat in de test in te passen.


Vragen moeten compleet worden aangepast, een antwoord kan niet meer eenduidig zijn, etc. Dus zet die optie maar rustig uit je hoofd.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #602 Gepost op: 9-10-2014, 16:24:31 »
Ik interpreteerde Rik's tweet gewoon als 'nog meer nieuws dan normaal bekend gemaakt' in de zin van een journaallezer die normaal het nieuws voorleest maar nu nog een nieuwsbericht extra heeft...

Maar hopen op extra nieuws kan nooit kwaad  :)


Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #603 Gepost op: 9-10-2014, 16:37:10 »
Ik interpreteerde Rik's tweet gewoon als 'nog meer nieuws dan normaal bekend gemaakt' in de zin van een journaallezer die normaal het nieuws voorleest maar nu nog een nieuwsbericht extra heeft...

Maar hopen op extra nieuws kan nooit kwaad  :)



Ja ::jaja:: zo interpreteer ik het ook.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #604 Gepost op: 9-10-2014, 16:39:40 »
Nog niks  :(
Het grote nieuws was dan tóch dat er pas over een week weer nieuws komt... Teleurstelling, had me er vanaf gister de hele tijd op verheugd, maar ik moet het er maar mee doen  ::joehoe::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #605 Gepost op: 9-10-2014, 16:39:56 »
Ik interpreteerde Rik's tweet gewoon als 'nog meer nieuws dan normaal bekend gemaakt' in de zin van een journaallezer die normaal het nieuws voorleest maar nu nog een nieuwsbericht extra heeft...

Maar hopen op extra nieuws kan nooit kwaad  :)


Zo kan het idd ook geïnterpreteerd worden.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #606 Gepost op: 9-10-2014, 16:47:16 »
Als het theoretisch al mogelijk zou zijn dat er meerdere mollen in het spel zouden zijn, dan is dat nog steeds heel erg moeilijk om dat in de test in te passen.


Vragen moeten compleet worden aangepast, een antwoord kan niet meer eenduidig zijn, etc. Dus zet die optie maar rustig uit je hoofd.
Was ook meer als grapje bedoeld
Weet dat dat heel lastig zou zijn. En weet ook niet of ik twee mollen wel leuk zou vinden.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #607 Gepost op: 9-10-2014, 17:47:16 »
Vanavond in Boulevard ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het 'BELANGRIJKE' nieuws is dat Rik volgende week met een kandidaat naar het televiziergala gaat... Natuurljk is het leuk dat we dan weer een kandidaat weten, maar het duurt lang. Hadden we die ring maar niet gewonnen, dan hadden we iedere jaar die voorpret gehad met geheime filmpjes, torso's, raadsels.. etc etc :( :(

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #608 Gepost op: 9-10-2014, 19:20:29 »
Vanavond in Boulevard ofzo? Ik kan me niet voorstellen dat het 'BELANGRIJKE' nieuws is dat Rik volgende week met een kandidaat naar het televiziergala gaat... Natuurljk is het leuk dat we dan weer een kandidaat weten, maar het duurt lang. Hadden we die ring maar niet gewonnen, dan hadden we iedere jaar die voorpret gehad met geheime filmpjes, torso's, raadsels.. etc etc :( :(

Precies dit. Maar ik vrees het ergste... Het is inderdaad gewoon jammer dat het zo lang duurt, terwijl er een belofte was waarvan je wel wat meer kon verwachten.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #609 Gepost op: 9-10-2014, 19:24:12 »
Of je kunt gewoon even wat rustiger doen.
Overdrijven is ook een vak.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #610 Gepost op: 9-10-2014, 19:32:38 »
Even iets off-topic:

Het valt me op dat er een aantal mensen teleurgesteld oid zijn nav de belofte die gedaan is als WIDM jr. bij de genomineerden zou zitten. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen (weet even niet meer wie) dat we dan net zo goed niet hadden kunnen stemmen.

Maar we hebben toch gestemd omdat het het beste programma is? Niet om kandidaten te weten? Die komen we toch wel te weten op den duur.

Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat WIDM jr genomineerd is voor de Gouden Stuiver en dat WIDM vorig jaar de Gouden Ring gewonnen heeft. Ja, dan moeten we iets langer wachten op de bekendmaking van de kandidaten, maar dat houdt het toch ook juist spannend? Art beloofde tenslotte dat er iets bekend zou worden, maar dat wil niet zeggen dat alles dan binnen twee weken bekend moet zijn.

Ik vind het wel wat hebben dat ze ons nog wat langer in spanning houden. Het is dat het niet mogelijk is qua perspresentaties etc., maar het zou toch een stunt zijn als we pas op 1 januari in de leader zien wie er mee doen? Lijkt me wel gaaf eigenlijk. En dan tot die tijd gewoon blijven speuren.

Mijn boodschap: gewoon iets minder ongeduldig zijn en blijven doorspeuren. Info komt vanzelf wel (en dan hopelijk wel weer op een leuke manier, dat dan weer wel  :P)

Oké, moest dit ff kwijt. Nu weer on-topic  ;)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #611 Gepost op: 9-10-2014, 19:35:13 »
amen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #612 Gepost op: 9-10-2014, 20:10:04 »
@Milcof, jij verwoordt precies wat ik dacht  ::jaja::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #613 Gepost op: 9-10-2014, 20:16:47 »
Ja, dan moeten we iets langer wachten op de bekendmaking van de kandidaten, maar dat houdt het toch ook juist spannend? Art beloofde tenslotte dat er iets bekend zou worden, maar dat wil niet zeggen dat alles dan binnen twee weken bekend moet zijn.

Precies, Aaaaaart noemde geen termijn ala: binnen nu en x maken we wat bekend, de kandidaten of de locatie. Mij maakt het niet eens uit om te weten wie er mee doen, in welk land het zich afspeelt. Ik vind het spel aanschouwen veel leuker dus ben buiten januari t/m maart lang niet zo actief hier. Dus dat lange wachten maakt mij niets uit, ik tel de dagen af tot 1 januari  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #614 Gepost op: 9-10-2014, 20:18:10 »
Jeeej eindelijk wat zinvolle posts hier  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #615 Gepost op: 9-10-2014, 20:23:26 »
Jeeej eindelijk wat zinvolle posts hier  ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #616 Gepost op: 9-10-2014, 20:30:40 »
Even iets off-topic:

Het valt me op dat er een aantal mensen teleurgesteld oid zijn nav de belofte die gedaan is als WIDM jr. bij de genomineerden zou zitten. Ik zag zelfs een reactie voorbij komen (weet even niet meer wie) dat we dan net zo goed niet hadden kunnen stemmen.

Maar we hebben toch gestemd omdat het het beste programma is? Niet om kandidaten te weten? Die komen we toch wel te weten op den duur.

Ik denk dat we gewoon blij moeten zijn dat WIDM jr genomineerd is voor de Gouden Stuiver en dat WIDM vorig jaar de Gouden Ring gewonnen heeft. Ja, dan moeten we iets langer wachten op de bekendmaking van de kandidaten, maar dat houdt het toch ook juist spannend? Art beloofde tenslotte dat er iets bekend zou worden, maar dat wil niet zeggen dat alles dan binnen twee weken bekend moet zijn.

Ik vind het wel wat hebben dat ze ons nog wat langer in spanning houden. Het is dat het niet mogelijk is qua perspresentaties etc., maar het zou toch een stunt zijn als we pas op 1 januari in de leader zien wie er mee doen? Lijkt me wel gaaf eigenlijk. En dan tot die tijd gewoon blijven speuren.

Mijn boodschap: gewoon iets minder ongeduldig zijn en blijven doorspeuren. Info komt vanzelf wel (en dan hopelijk wel weer op een leuke manier, dat dan weer wel  :P)

Oké, moest dit ff kwijt. Nu weer on-topic  ;)

Jeeej eindelijk wat zinvolle posts hier  ::bravo::

Misschien kunnen we elkaar ook allemaal iets meer respecteren, zinnige posts?
Ik bedoel, er zijn molloten in alle soorten en maten, sommige zijn hier niet actief buiten de 3 maanden dat het op tv is, andere af en toen en andere heel veel. we geven alleen maar aan dat we het JAMMER vinden dat er niet heel veel nieuws naar buiten komt.

Ja, dat is logisch ja, na het winnen van de ring.
En daar ben ik, als ik voor mezelf mag spreken, nog iedere dag heel blij om.Ik denk dat we iedereen gewoon in zijn waarde moeten laten, ikzelf vind namelijk het speuren en de puzzels en raadsels die bekend worden gemaakt rondom de maanden september,oktober Heel spannend. dat ivoor mij echt 50% van al het molplezier. natuurlijk zijn de afleveringen leuk, en het puzzelen in die 10 weken maar er is daarvoor ook molpret. daarvoor is zo'n forum ook

Hoe leuk waren die filmpjes van mensen met zelfgemaakte beelden waarop je weken lang torso's moest uitpuzzelen om achter een kandidaat te komen (buiten het feit, wat je al dacht ten aanzien van de lijsten op twitter)\
Hoe leuk was het puzzelen in 2013 met tweets, hoe leuk was het filmpje van Marit in 2012, hoe leuk waren de torso's raden in 2011.
Noem maar op

Ik denk dat het logisch is, dat de avro en idtv er nu IETs minder aandacht aan besteden, omdat de focus moet liggen op wie is de mol junior en en nu de ring binnen is, de kandidaten ook later bekend gemaakt kunnen worden. Dit is fijner voor hun, aangezien ze zo lang met een geheim moeten lopen.

Maar voor ons is het leuk als er weer spannende dingen naa bruiden komen. En niet gewoon, ' Hier heb je een kandidaat, en volgende week komt die kandidaat met weer een andere kandidaat naar een gala'.
Doet NIETS af aan wie is de mol, de crew, of wie dan ook maar het mag toch gezegd worden dat sommige mensen het jammer vinden dat die voorpret nu iets minder is, of dat we daar langer op moeten wachten..

Het is verder geen gezeur, het is gewoon oprechte teleurstelling bij mega fanatieke fans. En als je belangrijk nieuws over de nieuwe serie letterlijk neemt, verwacht je ook wel iets groots. een land, of een kandidaat. Dus denk dat er iets teveel van verwacht werd, en dat daarom de teleurstelling bij sommige iets groter is...

ik heb hier in al die jaren op het forum vele dramatischer reacties gezien, over dingen die VEEEEL MINDEr dramatisch waren.

laten we het leuk houden

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #617 Gepost op: 9-10-2014, 20:37:28 »

Overdrijven is ook een vak.


Daar zijn sommige mensen hier heel goed in.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #618 Gepost op: 9-10-2014, 20:39:44 »
Misschien kunnen we elkaar ook allemaal iets meer respecteren, zinnige posts?

zullen we deze discussie maar niet gaan voeren hier?

Het lijkt me duidelijk dat er een aantal mensen heel erg verwachtingsvol uitkijken naar wat dan ook en met elkaar verhoogt het zeker de voorpret, maar zoals ik eerder al postte kun je ook overdrijven.

Nu beide partijen hun zegje hebben kunnen doen gaan we het nu weer hebben over (mogelijke) kandidaten en locaties.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #619 Gepost op: 9-10-2014, 20:44:54 »
Iedereen ook last dat de WIDM ste he tnie tdoe , krijg namelijk telkens storing.

Zou het dan toch nog aangepast worden en de nieuwe kandidaat of zo  er aan komen. (duim duim ) :P