Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054061 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #680 Gepost op: 16-10-2014, 20:13:14 »
Was toevallig aan het zappen en zag ineens de groene jurk voorbij komen :D

Klopte de naam toch  ::bravo::

Edit... De kandidatenfoto staat ook al online
« Laatst bewerkt op: 16-10-2014, 20:19:55 door Syllie10 »

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #681 Gepost op: 16-10-2014, 20:22:04 »
Da's dus twee... Nu de rest nog, blijven spotten jongens!
Tell me what your telescope says

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #682 Gepost op: 16-10-2014, 20:33:10 »
Ontvangt credits. GRAPJE JONGENS  :P :P :P ;D

Leuk!! 2 hele leuke namen, ook al wisten we ze. top kandidaten alvast

Offline J0RNN17

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • TIME Person of the year 2006
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #683 Gepost op: 16-10-2014, 20:35:09 »
Ze speelde erg leuk in Danni Lowinski.. benieuwd naar haar in WIDM!
Susan Visser of Jennifer Hofman is de Mollin

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #684 Gepost op: 16-10-2014, 20:35:32 »
Da's dus twee... Nu de rest nog, blijven spotten jongens!
spotspot.........en de derde naam is ook al gesignaleerd op de gouden loper. Had iets met krulletjes in haar haar.......



Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #685 Gepost op: 16-10-2014, 21:25:39 »
spotspot.........en de derde naam is ook al gesignaleerd op de gouden loper. Had iets met krulletjes in haar haar.......




Evelien? of op wie doel je..

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #686 Gepost op: 16-10-2014, 21:41:49 »
Citaat
Citaat van: ramonmol op Vandaag om 21:24:46
Ik weet niet wat sommige mensen hier zien, ook bij die foto van RIk. Zien jullie andere foto's of kunnen jullie de achtergronden minder vaag maken want als jij schoolkinderen ziet op haar persfoto heb jij OF BIZAAAAAR goede ogen of ik moet een bril.

Ik zie mensen met van die rugtasjes, links en rechts van Marlijn. Het ziet eruit als schoolkinderen, wit shirt/polo/whatever met donkere (blauw?) broek. Het deed me een beetje denken aan een schooluniform, en dat zijn wel de kleuren van het Sri Lanka schooluniform...

Ps; Bodejos bedoelt Sharon Doorson i guess...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #687 Gepost op: 16-10-2014, 21:54:49 »
Áls Marlijn meedoet, geeft deze foto het antwoord  :P
Nou, die is dus niet de mol. Want "JE SUIS", dat kan niet als hint na 14 seizoenen. Da's te simpel.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #688 Gepost op: 16-10-2014, 22:07:21 »
Ik zie mensen met van die rugtasjes, links en rechts van Marlijn. Het ziet eruit als schoolkinderen, wit shirt/polo/whatever met donkere (blauw?) broek. Het deed me een beetje denken aan een schooluniform, en dat zijn wel de kleuren van het Sri Lanka schooluniform...


Nouja in veel Aziatische landen is witte hemd met donkerblauwe broek een veelgebruikt schooluniform, Thailand, Laos, Cambodja, India.. :P Dus dat zegt niet zo heel veel eigenlijk. Maar het ziet er wel steeds meer naar uit dat het idd Sri Lanka wordt! Leuk leuk!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 16-10-2014, 22:22:40 door Conejo »
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #689 Gepost op: 16-10-2014, 22:20:25 »
Hmm, op een of andere manier heb ik het idee dat ik hier iets mis. In post #687 zie ik een citaat en een citaat in die citaat, maar van beiden mis ik het origineel...

Helaas kan ik van de foto van Marlijn ook niet veel soeps maken. Wat betreft achtergrond dan. Ik zie wel een aantal personen rondlopen met soortgelijke zwart-witte kleding (en een aantal rugzakjes), maar schoolkinderen haal ik er niet direct uit.

Het enige point of interest is voor mij het bouwsel in de rechterbovenhoek: pilaar – tussenstuk – pilaar – dak. Of iets in die geest. In ieder geval zie ik rechts van de pilaar weer lucht! Vooral dat uitsteeksel aan de rand van het wit/gele dak zou een aanknopingspunt kunnen zijn (het lijkt me zo’n typische tierlantijn als een draak of zo wat je aan de randen van die oude Chinese dakjes ziet+ jullie snappen me vast wel). Het bouwsel zou zomaar een deel van een klokkentoren kunnen zijn of zo’n zijtorentje van een Hindu-tempel.

Overigens is de foto van Rik nu ook weer anders: van ‘landscape’ naar ‘portrait’, zonder dat informatie verloren lijkt te zijn gegaan. Het stuk asfalt is er bij gekomen.

Edit1: regel in verhaal hierboven toegevoegd over lucht naast de pilaar.
Edit2: in beide foto's zie ik boven in beeld een elektriciteitskabel oid hangen.
« Laatst bewerkt op: 16-10-2014, 22:31:04 door Traveljunkie »

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #690 Gepost op: 16-10-2014, 22:58:15 »
Hmm, op een of andere manier heb ik het idee dat ik hier iets mis. In post #687 zie ik een citaat en een citaat in die citaat, maar van beiden mis ik het origineel...

zie WIDM off-topic

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #691 Gepost op: 17-10-2014, 02:01:07 »
Nu ik de foto van marlijn goed bekijk, ik ben trouwens volledig overtuigd van Sri lanka maar de mensen die ik lijk te zijn hebben echt een donkere huidskleur. Afrikaans donker, niet aziatisch donker..
En wat betreft uniform, ik denk dat dit onmogelijk te zien valt. Je kan van zover ook niet zien of het een kind is, ik denk dat het gewoon een volwassene is, en het uniform van de persoon links naast marlijn lijkt ook niet op de persoon rechts.



Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #692 Gepost op: 17-10-2014, 09:07:32 »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #693 Gepost op: 17-10-2014, 11:19:00 »
Grapjurk, nog niets.......

Maandag om 8.10 uur allemaal je radio afstemmem op Radio 3.

Offline The mystery Mol

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #694 Gepost op: 17-10-2014, 12:04:54 »
Marlijn is Morgen te gast bij Vive La France op Nederland 1. Ik weet nog dat dat een paar weken terug Tygo en Frans naar het Songfestival hebben gekeken, dus hebben ze die aflevering opgenomen op 11 mei. Marlijn komt later (ik schat rond 15 mei). Zou ze dan meteen door gereisd zijn naar WIDM?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #695 Gepost op: 17-10-2014, 13:19:38 »
Grapjurk, nog niets.......

Maandag om 8.10 uur allemaal je radio afstemmem op Radio 3.

Oooh, zover had ik niet gelezen of gezien vanmorgen. Had net mijn ogen open  ::rofl::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #696 Gepost op: 17-10-2014, 17:06:29 »
In een tweet van een niet officiël WIDM-account stond dat de kandidaat sowieso aanwezig was op het televizierringgala.
Is dit in de radio-uitzending gezegd? Zo ja, dan gok ik Evelien Bosch  :-*

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #697 Gepost op: 17-10-2014, 17:16:38 »
Het enige point of interest is voor mij het bouwsel in de rechterbovenhoek: pilaar – tussenstuk – pilaar – dak. Of iets in die geest. In ieder geval zie ik rechts van de pilaar weer lucht! Vooral dat uitsteeksel aan de rand van het wit/gele dak zou een aanknopingspunt kunnen zijn (het lijkt me zo’n typische tierlantijn als een draak of zo wat je aan de randen van die oude Chinese dakjes ziet+ jullie snappen me vast wel). Het bouwsel zou zomaar een deel van een klokkentoren kunnen zijn of zo’n zijtorentje van een Hindu-tempel.

De combinatie blauw en geel zou ik zelf niet direct koppelen aan Chinees. Ik denk dat het heel goed een oud koloniaal gebouw kan zijn; van dat soort gebouwen heb je er veel in Zuid-Aziatische landen – met name in de landen die vroeger Frankrijk als kolonisator hadden, denk aan landen als Laos en Cambodja; maar ook in Sri Lanka, dat Portugal als kolonisator had, zie foto hieronder. Ook in Zuid-Amerika heb je veel van dit type bouwwerken.

Sporttoernooien als de Olympische Spelen en het wereldkampioenschap voetbal hebben een doorschuifsysteem voor het kiezen van gastlanden. Elke editie wordt een ander continent gekozen. Heeft Wie is de Mol voor zover bekend geen doordraaisysteem? Zelf verwachtte ik ter variatie een Zuid-Amerikaans land voor WIDM 2015, bijvoorbeeld Peru. Al is Sri Lanka ook een heel mooie bestemming...


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #698 Gepost op: 17-10-2014, 17:58:07 »
In een tweet van een niet officiël WIDM-account stond dat de kandidaat sowieso aanwezig was op het televizierringgala.
Is dit in de radio-uitzending gezegd? Zo ja, dan gok ik Evelien Bosch  :-*
Ja, dat stond in de brief aan Giel Beelen
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #699 Gepost op: 17-10-2014, 18:04:52 »
Maandag gaat Giel om 8:10 een nummer bellen hij mag dan vier vragen stellen, als op alle vier de vragen ja is geantwoord wordt de derde kandidaat bekend gemaakt.
http://giel.vara.nl/home/opening-item/artikel/32619-raad-de-wie-is-de-mol-kandidaat/

giel vraagt om vragen die hij kan stellen, dit moet via de GielApp http://giel.vara.nl/gielapp

wie kan voor mij de volgende vraag door sturen ik heb geen android of apple.

Is wie is de mol dit jaar opgenomen in Sri Lanka?

ik vind het interessanter om hier antwoord op te krijgen dan om bevestiging te krijgen dat evelien mee doet.