Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054225 keer)

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #920 Gepost op: 26-10-2014, 20:35:10 »
Kun jij je forumnaam niet veranderen in Toprak  ::hypocriet::

Maar Toprak lijkt me wel een leuke kandidate  ::ok::
Maar kijk je geen GTST ken je haar gewoon niet. Ze is misschien een beetje een soapie nog. Wellicht als ze meedoet aan widm dat ze dan wat bekender doet. Ze had het wel over 'wat andere nieuwe projectjes'  ::regenboog::

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #921 Gepost op: 26-10-2014, 20:38:04 »
Ik ken haar van Ranking the Stars. Lijkt me leuk!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #922 Gepost op: 26-10-2014, 20:59:34 »
Ik ken haar van Ranking the Stars
Ik ook. Ik kijk nooit GTST. Maar er zijn altijd wel soapies die meedoen toch? Victoria, Inge, Jan enz.? En je hebt er nog geen soapie bij, of je moet Marlijn er een vinden ??? ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Silenciation

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #923 Gepost op: 26-10-2014, 22:36:37 »
Ik ook. Ik kijk nooit GTST. Maar er zijn altijd wel soapies die meedoen toch? Victoria, Inge, Jan enz.? En je hebt er nog geen soapie bij, of je moet Marlijn er een vinden ??? ::zwaai::

Soapacteurs zijn inderdaad wel een constante in de serie, en de reden dat acteurs populair zijn bij de organisatie van het programma is niet zo verwonderlijk! Rik vd Westelaken is van de NOS, Marlijn Weerdenburg en Viktor Brand van SBS6 en Evelien Bosch van Z@PP, dus ik zit eerlijkheidshalve te wachten op een persoon van de AVRO. Die zullen ze er toch wel ingooien (2013 Kees Tol, 2014 Owen Schumacher en Jan-Willem Roodbeen etc)? Anniko van Santen werd genoemd, dat is wel een optie, net als die Jaap Jongbloed en Paul Groot. Pieter-Jan Hagens zou wel een stunt zijn, overigens ;-).

Radio-dj's zijn ook een soort constante. AVRO-dj Bart Arens zou kunnen; Gerard Ekdom ligt voor de hand, maar ik weet me nog te herinneren dat hij in mei gewoon aan het werk was, net als Annemieke Schollaardt.

Ik weet dat ik misschien afdwaal, omdat er al een selecte groep potentiële deelnemers afgebakend is, maar goed, wie weet!

Offline annemaMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt....
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #924 Gepost op: 27-10-2014, 08:14:25 »
Mee eens, er zit altijd een radiomaker van de publieke omroep bij.
En ik wacht inderdaad al jaren op deelname van Gerard Ekdom, ook omdat hij een fanatiek mol-speurder is.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #925 Gepost op: 27-10-2014, 13:31:56 »
Mee eens, er zit altijd een radiomaker van de publieke omroep bij.
En ik wacht inderdaad al jaren op deelname van Gerard Ekdom, ook omdat hij een fanatiek mol-speurder is.

Alleen al daarom denk ik dat hij niet mee doet met WIDM, alleen lijkt hij me wel een super leuke kandidaat!

Mogelijk verdacht:

"Sara Kroos@KroosSara. Ik heb zulk leuk nieuws dat ik dan deze week mag vertellen maar nu nog niet zeg maar als het ware." (bron: https://twitter.com/KroosSara/status/526702418646798336)

Sara Kroos en WIDM  :-\\ ...Op een of andere manier vind ik haar niet echt een WIDM type

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #926 Gepost op: 27-10-2014, 13:52:48 »
Anniko van Santen werd genoemd, dat is wel een optie,
Volgens mij heb ik haar zo goed als iedere week gezien bij Opsporing Verzocht, dus ik schat de kans laag in dat ze dit jaar meedoet. Maar ik denk dat ze een goede kandidaat zou kunnen zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #927 Gepost op: 27-10-2014, 14:40:57 »
Volgens mij heb ik haar zo goed als iedere week gezien bij Opsporing Verzocht, dus ik schat de kans laag in dat ze dit jaar meedoet. Maar ik denk dat ze een goede kandidaat zou kunnen zijn.

Haha, zij heeft haar reputatie dan wel hoog te houden, met al die boeven die in haar programma ontmaskerd worden, de mol zou dan niet zo moeilijk moeten zijn  ::vergroot::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #928 Gepost op: 27-10-2014, 22:25:30 »
 ???
http://glamora.ma/2014/10/nieuwe_wie_is_de_molkandidaat.html

Geen bron, dus waarschijnlijk gewoon verzonnen. Maar toch.
...óf niet!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #929 Gepost op: 27-10-2014, 22:32:56 »
Ik denk ook dat het niet waar is. Niet echt een betrouwbare bron, in mijn ogen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #930 Gepost op: 27-10-2014, 22:38:07 »
Mogelijk verdacht:

"Sara Kroos@KroosSara. Ik heb zulk leuk nieuws dat ik dan deze week mag vertellen maar nu nog niet zeg maar als het ware." (bron: https://twitter.com/KroosSara/status/526702418646798336)
Yes please ;D

Zij is de afgelopen jaren in mijn achting van superirritant naar superleuk gegaan :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #931 Gepost op: 27-10-2014, 22:39:15 »


???
http://glamora.ma/2014/10/nieuwe_wie_is_de_molkandidaat.html

Geen bron, dus waarschijnlijk gewoon verzonnen. Maar toch.

Staat wel op het lijstje van ramonmol,afgeleid aan de twitterstiltes. Dus kans zit er wel in denk ik.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #932 Gepost op: 27-10-2014, 22:41:46 »
Yes please ;D

Zij is de afgelopen jaren in mijn achting van superirritant naar superleuk gegaan :D

Nee, ze doet mee. Heeft ze op twitter gezegd. EN wat betreft die site waar dat nieuwtje van Ajoaud opstaat. Wat een domme site, altijd alleen maar mensen afkraken. En dat ie meedoet, ja dat hadden wij allang voorspeld...

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #933 Gepost op: 27-10-2014, 23:23:16 »
@ramonmol, die tweet ging over theater. daar tweet ze later over ;) dus Sara Kroos is nog niet bevestigd of die doet niet mee (en ik ga voor het laatste als ik die twitterfeed van mei/juni bekijk)

en idd, wat een vervelende afkrakerige site...als je er niet naar kijkt moet je ook niet dom er over gaan lullen alsof je weet waar het over gaat....ook Ajoaud is nog niet bevestigd wat mij betreft. Dit is niet via de officiële kanalen gegaan en op de officiele website zijn hun gezichtjes er nog niet bijgekomen.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #934 Gepost op: 28-10-2014, 01:17:10 »
@ramonmol, die tweet ging over theater. daar tweet ze later over ;) dus Sara Kroos is nog niet bevestigd of die doet niet mee (en ik ga voor het laatste als ik die twitterfeed van mei/juni bekijk)

en idd, wat een vervelende afkrakerige site...als je er niet naar kijkt moet je ook niet dom er over gaan lullen alsof je weet waar het over gaat....ook Ajoaud is nog niet bevestigd wat mij betreft. Dit is niet via de officiële kanalen gegaan en op de officiele website zijn hun gezichtjes er nog niet bijgekomen.

Op twitter replyde iemand naar haar? WIDM?? Waarop ze antwoorde: ' Nee dat durf ik niet'

En ik meen hier al eerder gelezen te hebben dat ze al vaker gevraagd was maar steeds nee had gezegd, omdat ze niet wilde/durfde/weet ik veel..
Dus dat in combinatie met geen twitterstilte van haar hoeven we haar denk ik niet te verwachten als kandidaat voor 2015. Hoewel ik het ook wel leuk zou vinden.
Maar aangezien ik er nog even vanuit ga da dat zowel Pieter Derks als Martine Sandifort meedoen, hebben we dan met 2 cabarieters al wel genoeg. Anders word het humor-galore en ik vind een beetje humor a-la paulien cornelisse wel leuk maar het blijft wel wie is de mol en moet het niet zijn mysterieuze sfeer gaan verliezen door TE veel cabaratiers en komieken in het programma..
Maar ik vertrouw op de crew dat het weer een mooie mix is dit jaar  ::ok::

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #935 Gepost op: 28-10-2014, 08:03:34 »
Op twitter replyde iemand naar haar? WIDM?? Waarop ze antwoorde: ' Nee dat durf ik niet'
bevestigt maar weer wat ik al dacht, dat ze dus niet mee doet ;)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #936 Gepost op: 28-10-2014, 10:28:20 »
Op twitter replyde iemand naar haar? WIDM?? Waarop ze antwoorde: ' Nee dat durf ik niet'

En ik meen hier al eerder gelezen te hebben dat ze al vaker gevraagd was maar steeds nee had gezegd, omdat ze niet wilde/durfde/weet ik veel..
Dus dat in combinatie met geen twitterstilte van haar hoeven we haar denk ik niet te verwachten als kandidaat voor 2015. Hoewel ik het ook wel leuk zou vinden.

Klopt, heb haar wel eens erop aangesproken of ze een keer wilde meedoen en toen antwoordde ze dat ze bang is om te falen.
En zag ergens de naam Gerard Ekdom langskomen en die heeft dezelfde vraag ook met hetzelfde antwoord beantwoord volgens mij..

En over het Ajouad verhaal.. Als je bron glamora.ma is, dan zegt dat helemaal niks. Vind het dus ook vaag dat het wordt beschouwd als 'uitgelekt' door verschillende Twitterkanalen.
« Laatst bewerkt op: 28-10-2014, 10:33:08 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #937 Gepost op: 28-10-2014, 18:49:35 »
@IkBenDeMol Kijk straks #dwdd voor meer #widm http://t.co/m1ffXAySRB

Dat lijkt op een promo voor WIDM Jr. ofzo maar dat zou ikbendemol toch niet tweeten? Kandidaatje?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #938 Gepost op: 28-10-2014, 19:13:27 »
@IkBenDeMol Kijk straks #dwdd voor meer #widm http://t.co/m1ffXAySRB

Dat lijkt op een promo voor WIDM Jr. ofzo maar dat zou ikbendemol toch niet tweeten? Kandidaatje?
er werd ook een kaart bij gepost. sommigen zeggen dat het gaat om de bevestigingen van het land, maar gezien de tijd DENK IK dat het zoals anderen ook al opmerken een kandidaat bekend gaat worden. in het vakje dat in die kaart wordt aangeduid schijnt nieuw-lekkerland te liggen...waar Margriet van der Linden geboren zou zijn volgens iemand op twitter...ben benieuwd :D
« Laatst bewerkt op: 28-10-2014, 19:15:10 door SomeOne_01 »

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #939 Gepost op: 28-10-2014, 19:19:12 »
Nijmegen, moet wel Pieter Derks zijn ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.