Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054184 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1160 Gepost op: 2-11-2014, 22:28:11 »
Intussen heeft de Avro-site haar pagina ververst.


Ik las iets over ''Dit gebeurt er op Social Media.


Edit:

En weer terug naar de oude pagina...... ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-11-2014, 22:30:50 door Bodejos »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1161 Gepost op: 2-11-2014, 22:57:30 »
Ik las iets over ''Dit gebeurt er op Social Media.
Edit:

En weer terug naar de oude pagina...... ::rofl::
dat staat er toch altijd? ;) gaat mij om de kandidatenpagina.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1162 Gepost op: 2-11-2014, 23:06:30 »
Hoi jongens, there i am. hahaha ik was de hele dag in de stad, heb er niets van meegekregen.

Allereerst, Chris :) Ik ga NU aanbellen, met een kratje bier. Drank en gezelligheid brengt leuke waarheden naarboven..

Maar dan heb ik het toch fout gehad, ik hem in de zomer nog met hem gechillt buiten in de zon.. waaaat irritant dat ik het niet doorhad.

Ik wist dat hij begin dit jaar op reis was naar Sri Lanka voor 3 op reis. Hij is dus 2 keer geweest, wat tof.

De kandidaten groep vind ik tot nu echt interessant, ik vind wel dat er idd wel een sofie van de enk type bij moet, of we die in Martine sandifort gaan zien vraag ik me af, Margriet van der linden komt wss ook wel. Al zie ik nu dat Roos Schlikker ( een vrouw die ik ook bij dat lijstje had staan helemala in het begin ) vandaag een tweet beanwtoord van iemand die haar in WIDM wil zien met ' :))) ' wat ik vrij verdacht vind. Ze ging JP en Eva achter elkaar volgen. Ik bedoel dat MOET MOET MOET iets met widm te maken hebbe, een random iemand gaat niet JP en Eva (beide zeeer betrokken bij het prgoramma) volgen. Dat kan geen toeval zijn, maar ze tweet wel heel mei en juni door, dus dat vind ik dan vreemd....

Even inhaken op het bericht van die jan op mediacourant. Dat is zo iemand die hier ook wel eens op het forum heeft gekeken, en het lijstje heeft gezien met Chris en Margriet en Pieter. en dat wij hier hebben gezegd dat pieter er misschienv roeg uitlag vanwege snelle tweets..
Vandaar dat hij daar de wijsneus probeert uit te hangen, maar ik verwacht geen Jan die toevallig in sri lanka was, dan had ie het wel op een andere manier bekend gemaakt of er meer eer uitgehaald. Dit is gewoon zo;n irritant iemand geweest.

Kandidaten foto zal nog komen, Marlijn tweet iig leuk Chris Zegers doet ook mee, het mag eruit. Dus voor de twijfelaars, het is ZEKER HOOR!
« Laatst bewerkt op: 2-11-2014, 23:09:56 door ramonmol »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1163 Gepost op: 2-11-2014, 23:08:57 »
Succes, Ramonmol! Wie weet wat hij allemaal loslaat als je hem dronken genoeg voert ;)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1164 Gepost op: 2-11-2014, 23:55:01 »
@Ramonmol, hij heeft whisky leren drinken in Dublin dus wellicht een goede fles erbij. Werkt sneller dan bier    ::rofl::

Maar dan zal hij flink gelachen hebben als hij weet dat je een fanatieke molloot bent en je niets door had ;)

Edit.... Maar nu de vraag of hij eerst in Sri Lanka was om zijn programma op te nemen en daarna voor widm of andersom???
« Laatst bewerkt op: 2-11-2014, 23:57:45 door Syllie10 »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1165 Gepost op: 3-11-2014, 01:09:03 »
Al zie ik nu dat Roos Schlikker ( een vrouw die ik ook bij dat lijstje had staan helemala in het begin ) vandaag een tweet beanwtoord van iemand die haar in WIDM wil zien met ' :))) ' wat ik vrij verdacht vind. Ze ging JP en Eva achter elkaar volgen. Ik bedoel dat MOET MOET MOET iets met widm te maken hebbe, een random iemand gaat niet JP en Eva (beide zeeer betrokken bij het prgoramma) volgen. Dat kan geen toeval zijn, maar ze tweet wel heel mei en juni door, dus dat vind ik dan vreemd....

Even inhaken op het bericht van die jan op mediacourant. Dat is zo iemand die hier ook wel eens op het forum heeft gekeken, en het lijstje heeft gezien met Chris en Margriet en Pieter. en dat wij hier hebben gezegd dat pieter er misschienv roeg uitlag vanwege snelle tweets..
Vandaar dat hij daar de wijsneus probeert uit te hangen, maar ik verwacht geen Jan die toevallig in sri lanka was, dan had ie het wel op een andere manier bekend gemaakt of er meer eer uitgehaald. Dit is gewoon zo;n irritant iemand geweest.

Roos Schlikker zat op 23 mei bij De Wereld Draait Door en kan daardoor dit jaar niet mee hebben gedaan met WIDM. (Wellicht zet ze zichzelf alvast in de etalage bij de makers voor de volgende editie?) Naar mijn idee krijgen we geen verrassingen meer en volgen nog Margriet van der Linden, Ajouad El Miloudi en Martine Sandifort.

Die Jan haalt op Mediacourant ook Carolina aan. Voor zover ik weet, is haar eventuele deelname op dit forum onder de radar gebleven.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1166 Gepost op: 3-11-2014, 01:25:49 »
Haha, ik zie hem vrijdag :-)

Ik zal alvast de groetjes doen namens alle molloten.

Roos voor volgend jaar dan. Ik verwacht ook geen suprises meer, met Chris en Carolina hebben we er 2. over Margriet en Martine twijfel ik niet. Over Ajouad wel..

Wat me trouwens wel opvalt is dat de deelnemers tot nu toe, maar ook de 2 waar we ook zeker van zijn allemaal boven de 30 maar de meeste zelf boven de 40 zijn. normaal zijn het wat jongere kandidaten (3 van in de 20, paar dertigers en een uitschieter maar Rik, Viktor, Martine, Margriet, Chris zijn allemaal 44 of 45) Evelien, Pieter, Marlijn en Carolina begin/midden 30) Geen 1 20tiger nog..

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1167 Gepost op: 3-11-2014, 01:57:57 »
Maar nu de vraag of hij eerst in Sri Lanka was om zijn programma op te nemen en daarna voor widm of andersom???

Chris Zegers was er in de maand januari en dus sowieso eerder dan de WIDM-opnamen. In zijn BNN-reisverslag (20:17-21:18) meldt Chris dat hij een tempel beklimt op een Poja-dag, en wel de Poja-dag waarop het eerste bezoek van Boeddha aan Sri Lanka herdacht wordt. Dat blijkt te gaan om Duruthu Poya, zie bijvoorbeeld het volgende citaat: 'Next follows the Durutu Poya (January) when the Sinhala Buddhists commemorate the first visit of the Buddha to the island.' Ervan uitgaande dat Chris Zegers er in 2014 is geweest, was dat op 15 januari. Kortom: de BNN-reis en de WIDM-trip zijn vermoedelijk opzichzelfstaande, niet-aaneengesloten gebeurtenissen.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 02:00:54 door Molzkovicz »

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1168 Gepost op: 3-11-2014, 07:02:43 »
De uitzending van 3 Op Reis staat nu ook op uitzendinggemist.nl. Het valt me op dat er op ongeveer 00.46 een hele kleine blipvert te zien is en je hoort dan ook een 'tzzt'-geluid. Helaas lukt het mij niet om de video op het exacte moment van de blipvert stil te zetten. Zou er staan 'Ik ben de mol?' :P ::hypocriet::

Volgens mij staat er gewoom "De Mol" net zoals de 2e keer.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1169 Gepost op: 3-11-2014, 09:35:38 »
Schiet oooooop met die persfoto hahahhaa   ::) ;D

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1170 Gepost op: 3-11-2014, 09:55:43 »
Schiet oooooop met die persfoto hahahhaa   ::) ;D

inderdaad... ::niet-ok::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1171 Gepost op: 3-11-2014, 11:05:56 »
Chris Zegers, leuk!!!!!!

Ik vind het alleen wel apart dat nog geen enkel officieel WIDM kanaal het heeft bevestigd.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1172 Gepost op: 3-11-2014, 11:18:47 »
ik wil nog wel een jennifer type  ::hypocriet::
#teamamaimiljaarde

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1173 Gepost op: 3-11-2014, 11:19:00 »
Vanmiddag vanaf 14:00 uur schijnen ze bij de Roodshow het land bekend te maken...
Spannend zeg ::schaam::
EDIT: als ik Jan Willem's tweet goed begrijp belt hij met Chris Zegers, die het land bekend maakt.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 11:21:11 door Gupp »
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1174 Gepost op: 3-11-2014, 11:29:16 »
Weet iemand na hoeveel minuten het fragment in 3 op Reis zit?
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1175 Gepost op: 3-11-2014, 11:33:05 »
Weet iemand na hoeveel minuten het fragment in 3 op Reis zit?

Direct na de intro

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1176 Gepost op: 3-11-2014, 11:44:36 »
Direct na de intro

Ah gevonden, leuk! Als ik wist hoe ik een linkje naar npogemist gemist kon maken dat precies op de juiste tijd start, zou ik 't doen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1177 Gepost op: 3-11-2014, 13:06:07 »
Als ze kandidaten bekend gaan maken in tv programma's, dan zit ik denk ik toch juist met me vermoeden dat koefnoen misschien ook twee of drie kandidaten voorstelde. Namelijk de actrise Eva Poppink (Cell Blok H, Mayonaise reklame) die in de huid kroop van oud mol Yvon Jaspers en twee acteurs waarvan een die de baas van Max speelde. Andre van Duin en Frans Bauer gespeeld door Paul en Owen werden weg gezapt.

https://www.youtube.com/watch?v=T9PGV8Z4R7Y
« Laatst bewerkt op: 3-11-2014, 13:11:44 door Pierce_Brosnan »

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1178 Gepost op: 3-11-2014, 13:22:50 »
Als ze kandidaten bekend gaan maken in tv programma's, dan zit ik denk ik toch juist met me vermoeden dat koefnoen misschien ook twee of drie kandidaten voorstelde. Namelijk de actrise Eva Poppink (Cell Blok H, Mayonaise reklame) die in de huid kroop van oud mol Yvon Jaspers en twee acteurs waarvan een die de baas van Max speelde. Andre van Duin en Frans Bauer gespeeld door Paul en Owen werden weg gezapt.

https://www.youtube.com/watch?v=T9PGV8Z4R7Y

Dat zou wel heel cool zijn (zeker gezien die laatste aankondiging van Art), maar wie zijn dan die twee andere acteurs? En spelen deze acteurs vaker mee in Koefnoen, zo ja, dan is het misschien gewoon toeval.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1179 Gepost op: 3-11-2014, 13:53:53 »
Eva Poppink is volgens mij ook bekend als Nijntje.


Ik zou me trouwens een slag in de rondte lachen, als niet Sri Lanka, maar een compleet ander land bekend wordt gemaakt.


De kans daarop is echter nagenoeg nihil. Zou alleen kunnen als er elders in de regio of verder een markt te vinden is die lijkt  op die van de kandidatenfoto's.