Auteur Topic: Wie is de mol? 2015  (gelezen 1054138 keer)

Offline Back it Up.

  • Forumlid
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1280 Gepost op: 4-11-2014, 20:53:40 »
Waarschijnlijk is Wie is de Mol afgestapt van de man-vrouw volgorde omdat Ajouad zich had versproken in een interview met Boulevard  (zover ik heb meegekregen van Albert.)
Daarom heeft de crew gedacht: 'Laten we Ajouad nu maar doen'
Ook omdat de laatste tijd ongeveer op maandag en vrijdag nieuwe kandidaten worden bekend gemaakt. Gister officieel Chris en nu Ajouad. Ik denk dat we er maar niet zoveel achter hoeven te zoeken

Maar hoe zit dat met die taart? Die stond daar al wel.. of bedoel je een gesprekje vooraf? Sowieso.. als hij zich versproken heeft: wat zijn de gevolgen vanuit WIDM? Normaal mogen ze natuurlijk niks verklappen..

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1281 Gepost op: 4-11-2014, 20:54:52 »
Geen Wilfried, verbaasd me echt. Maybe next year!
waarom verbaasd het je? lijkt mij niet echt logisch dat hij in widm mee doet eigenlijk.

zou het dit dan zijn voor deze week? dus volgende week nog 2? :)

Rik, ken ik.
Marlijn, wel eens van gehoord (gezicht reclames van die tv-serie)
Viktor, nee die ken ik niet
Evelien, ken ik ook niet
Pieter, die ken ik weer wel
Carolina, die ken ik weer niet
Chris Zegers, die ken ik (de meesten wel denk ik)
Ajouad, die ken ik dan weer wel

4 van de 10 dus....benieuwd naar de laatste 2 dames...lijkt me hele toffe groep zo.....


Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1282 Gepost op: 4-11-2014, 20:55:56 »
*denkt dat alles gewoon zo gepland is. Zoals Mollenvanger al eerder schreef is het helemaal niet uniek dat er geen M V M V etc. volgorde wordt aangehouden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1283 Gepost op: 4-11-2014, 20:57:34 »
Back It Up: 250.000 euro boete. ik weet niet of die ooit is uitgekeerd en waarschijnlijk zal het ook nooit voorkomen, ik denk dat ze dit akkefietje maar vergeten. net zoals die foto die op mysterieuze wijze online kwam en waar vervolgens keihard genegeerd werd op vragen daarover...

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1284 Gepost op: 4-11-2014, 21:06:52 »
Back It Up: 250.000 euro boete. ik weet niet of die ooit is uitgekeerd en waarschijnlijk zal het ook nooit voorkomen, ik denk dat ze dit akkefietje maar vergeten. net zoals die foto die op mysterieuze wijze online kwam en waar vervolgens keihard genegeerd werd op vragen daarover...
Och, die 2,5 ton is alleen als je bewust naar de pers gaat om de Mol te verklappen. Natuurlijk doet niemand dat. En het leuke van kandidaten zich verspreken is: niets is wat het lijkt...
...óf niet!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1285 Gepost op: 4-11-2014, 21:12:02 »
Ik geloof ook niet zo in het verspreken en lijkt me eerder goed georganiseerd.

Anders had hij zich ook al wel eerder kunnen "verspreken"

Had alleen niet er op getekend dat vandaag alweer een kandidaat bekend gemaakt zou worden. Had meer op donderdag gerekend.

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1286 Gepost op: 4-11-2014, 21:13:07 »
Maar hoe zit dat met die taart? Die stond daar al wel.. of bedoel je een gesprekje vooraf? Sowieso.. als hij zich versproken heeft: wat zijn de gevolgen vanuit WIDM? Normaal mogen ze natuurlijk niks verklappen..
Ik denk dat ze het door de vingers zien,  omdat hij anders volgende week wel bekend werd gemaakt. Het zou natuurlijk anders zijn als hij al in de zomer zijn deelname zou bekendmaken.  
Over die taart: Eventueel gemaakt voor andere opnames?  Dat een andere programma misschien de bekendmaking kreeg en ook iets met zijn winkel wilde doen,  maar Boulevard er eerder achter kwam en Wie is de Mol heeft opgebeld. Dat verklaard misschien ook dat Boulevard al twee kandidaten mocht bekendmaken..

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1287 Gepost op: 4-11-2014, 21:22:56 »
Och, die 2,5 ton is alleen als je bewust naar de pers gaat om de Mol te verklappen. Natuurlijk doet niemand dat. En het leuke van kandidaten zich verspreken is: niets is wat het lijkt...
dat zeg ik...

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1288 Gepost op: 4-11-2014, 21:26:10 »
Nou, maak Martine Sandifort en Margriet van der Linden ook maar bekend deze week..

Als je kijkt naar de andere 3 dames snap ik wel dat ze als laatst komen met deze 2, toch wel de bekendere vrouwen van de 5. Hiermee zeg ik niet dat de rest niet bekend is, ik ben juist altijd degene die het irritant vind hoor, dat mensen dat blijven roepen. Wie is de mol gaat niet om de bekendheid van de kandidaten , het gaat om de mix van de groep, het spel. Maar dan hebben we met Margriet, die bijna 20 duizend volgers heeft op twitter en Martine met 5 duizend toch wel iets bekendere, dan Evelien en Carolina maar het is maar waar iedereeen naar kijkt bijvoorbeeld.
Denk dat Martine wat vaker op tv is het vaakst van allemaal, en dat Margriet gewoon een hele bekende journaliste is.

Dat zou de groep compleet maken, dan hebben we eigenlijk maar 2 A namen, na vorig jaar Susan Visser en Tygo nu Rik en Chris. Met daarna toch wel Martine, Pieter en Margriet.

Lijkt me, samengevoegd met die 2, een hele hele leuke groep!!!!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1289 Gepost op: 4-11-2014, 21:33:43 »
IK vind Pieter wel een A naam eigenlijk. ALs je kijkt hoe hij zijn naamsbekendheid heeft vergroot het afgelopen jaar bij DWDD en De Slimste Mens, kun je hem toch zeker geen B naam noemen ???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1290 Gepost op: 4-11-2014, 21:36:48 »
Bekendheid is relatief, sterker nog: bekendheid doet er niet toe.
...óf niet!

Offline AmbieBambie22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Trust Nobody...
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1291 Gepost op: 4-11-2014, 21:39:52 »
Of je iemand kent of niet en of het een A of B naam is verschilt denk ik ook heel erg per persoon, want ik ken eigenlijk iedereen wel van het lijstje

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1292 Gepost op: 4-11-2014, 21:49:18 »
Als je veel Nederland 1, 2 en 3 kijkt zal je er wellicht meer kennen dan bijvoorbeeld iemand die zelden kijkt.

Dus dat A namen en B namen slaat nergens op.
Ik ken er van die nu bekend zijn er 3.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1293 Gepost op: 4-11-2014, 21:49:41 »

 Sowieso.. als hij zich versproken heeft: wat zijn de gevolgen vanuit WIDM? Normaal mogen ze natuurlijk niks verklappen..
De grootste dreiging is dat de identiteit van de mol zelf voortijdig uitlekt. Daarmee valt of staat immers het hele seizoen.

Of er voor een kleinere verspreking ook een sanctie geldt, ik zou het niet weten. Als het zo is, dan lijkt het me sterk dat dat 250.000 euro is. Want door het voortijdig bekend worden van je deelname wordt nog geen enkele aanwijzing naar de Mol onthuld. Voor de goede orde: dit is slechts hoe ik het beredeneer.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re:
« Reactie #1294 Gepost op: 4-11-2014, 21:55:29 »
Snapt iemand nou nog wat dat hele Geert van Wou gedoe op sloeg?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re:
« Reactie #1295 Gepost op: 4-11-2014, 22:03:31 »
Snapt iemand nou nog wat dat hele Geert van Wou gedoe op sloeg?
Misschien het adres waar Ajouad zijn winkel had geopend?  Ik vraag het me eerlijk gezegd zelf ook nog af

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1296 Gepost op: 4-11-2014, 22:09:27 »
Ik ging er inderdaad maar vanuit dat daar zijn winkel staat. Heb eigenlijk ook niet meer verder gezocht

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1297 Gepost op: 4-11-2014, 22:22:09 »
Ik ken nu Evelien, Pieter, Ajouad, Carolina, Chris en Viktor.

Heb niks met Danni Lowinski dus niks met Marlijn. Ik kijk geen journaal, ik lees alles in de krant en op internet.

Martine zou ik kennen Marlijn niet, nooit Opzij gelezen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1298 Gepost op: 4-11-2014, 22:23:14 »
Ik ging er inderdaad maar vanuit dat daar zijn winkel staat. Heb eigenlijk ook niet meer verder gezocht
Pasticceria

Van Woustraat



Rest staat er ook, maar heb ik weggelaten. Dus dat is het adres van Ajouad zijn zaak, inderdaad.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol? 2015
« Reactie #1299 Gepost op: 4-11-2014, 22:24:33 »
Als je veel Nederland 1, 2 en 3 kijkt zal je er wellicht meer kennen dan bijvoorbeeld iemand die zelden kijkt.

Dus dat A namen en B namen slaat nergens op.
Ik ken er van die nu bekend zijn er 3.

Zoals ik al zei, dat is niet persee mijn persoonlijke mening maar meer hoe 'algemeen' nederland, dus zeg maar de grote groep reageert op bepaalde namen.
Voorbeeld, vorig jaar kon je per foto zien hoeveel likes de kandidaat kreeg na het bericht dat ze meededen.  Susan, Tygo en Owen hadden alle 3 boven d 3.000 likes met Daphne Jennifer en Freek alle 3 rond de 1500 en Maurice, Jan willem, Sofie en Aaf allemaal onder de 1000. Bijvoorbeeld kende ik Daphen en Aaf wel en Owen niet, dus nogmaals het is niet mijn eigen mening maar de 3 die er dan uitspringen of bepaalde reacties, zoals bij Chris zegers dit jaar.ZIjn bekendmaking heeft 8000!! likes op facebook, tewrijl namen als Viktor, Evelien en Ajouad maar rond de 500 likes opleverden. Dat zegt welke programma;s algemeen nederland kijkt, en ja dat is relatief en ik hoef hier ook geen discussie over, maar het is dat ik wou aangeven, welke namen hebben we nu en komen er nog A namen.
ALs je kijkt naar twitter hebben Rik, Pieter (Chris als ie twitter had gehad) en Margriet de meeste followers, allemaal boven de 20.000
Er zitten kandidaten bij die er maar 500 of 1000 hebben, die komen dan net wat minder op tv of op zenders die minder kijkers trekken. Ik heb het niet over hoeveel wij, molloten er kennen. Ik noem het maar even A en B namen omdat dat is hoe de grote groep nederlanders het ziet.

En dan heb je met vorig jaar Susan/Tygo/Owen 3 relatief grote namen, als je kijkt naar wat ze gedaan hebben in hun carrieres.
En dit jaar Chris/Pieter/Rik (Margriet/Martine zet ik nog ff tussen haakjes omdat het nog niet bevestigd is) Maar dat vind ik een leuke score.